Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa aivan sietämättömästi

Vierailija
08.11.2018 |

Olen ihan raunioina. Pelkään kuolemaa koko ajan, ja hetkittäin joka päivä ahdistus muuttuu aivan järjettömäksi. Voisin itkeä huutoitkua ja heitellä tavaroita. Pelottaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kaikki vain sun pään sisällä!

Vierailija
2/21 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kävellä jo ottaa pari olutta ni kyl se siitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kaikki vain sun pään sisällä!

Mutta mun pää on sairas.

Vierailija
4/21 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae ammatti apua ja keskustele miksi tai mitkä asiat laukaisevat ahdistuksesi. Yritä rentoutua ja hengitä syvään, tiedän että se on vaikeaa mutta yritä. Onko sinulla ketään, joka voisi kuunnella tai olla vaan vieressä kun ahdistaa?

Koita kestää, et ole yksin tämän ongelman kanssa! Muista hae pian itsellesi apua ahdistukseen.😇

Vierailija
5/21 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on tapahtunut? Yritä tehdä jotain, joka helpottaa oloasi. Älä koske alkoholiin tai päihteisiin. Hae apua itsellesi.

Vierailija
6/21 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*halaus*

Vierailija
7/21 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity vihreisiin. Ei se auta mutta ympärillä on pelkästään samanlaisia ihmisiä. Saatat päästä vielä ministeriksi noilla meriiteillä.

Vierailija
8/21 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua. Voimia!

Minua ahdistaa tämä:  GCM-sopimus "Global Compact for Migration" - Globaali sopimus turvallisesta, järjestelmällisestä ja jatkuvasta ma*ah*anm*uut*osta

https://fi.wikipedia.org/wiki/GCM-sopimus

Vierailija
9/21 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko syntisi anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä. Kuuntele seuroja, srk seurat. Mikään muu ei auta kuolemanpelkoon kuin Jumalan rauha sydämessä ja sielussa. Halaus ❤️

Vierailija
10/21 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko syntisi anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä. Kuuntele seuroja, srk seurat. Mikään muu ei auta kuolemanpelkoon kuin Jumalan rauha sydämessä ja sielussa. Halaus ❤️

Komppaan tätä kirjoittajaa.

Lisäksi suosittelen hakemaan keskusteluapua ja mahdollista lääkitystä.

Vierailija
11/21 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae ammatti apua ja keskustele miksi tai mitkä asiat laukaisevat ahdistuksesi. Yritä rentoutua ja hengitä syvään, tiedän että se on vaikeaa mutta yritä. Onko sinulla ketään, joka voisi kuunnella tai olla vaan vieressä kun ahdistaa?

Koita kestää, et ole yksin tämän ongelman kanssa! Muista hae pian itsellesi apua ahdistukseen.😇

Terapiaa on silloin tällöin ja lääkitystä, mutta ei sekään tätä kummoisemmin auta. Kiitos kilteistä sanoista ♡

Vierailija
12/21 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*halaus*

Vierailija
13/21 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin muakin, eikä sopivaa lääkettä ole löytynyt.

Vierailija
14/21 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, (ei liity ympäristöön tai muuhun mitenkään)

Vierailija
15/21 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ahdistaa ihan hirveesti. Eikä edes aurinko paista 🌞. Katselen kesäisiä kuvia ja lenkkeilen. Syön suklaata 🍫. Päihteiden himo on valtava ja paniikkihäiriöt vaivaavat 😢.

Vierailija
16/21 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin muakin, eikä sopivaa lääkettä ole löytynyt.

lobotomia?

Vierailija
17/21 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä rauhaan, vapauteen ja iloon saakka. Olkaa turvassa. Rukoilen puolestanne.

Halaus❤️

Vierailija
18/21 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua auttoi Essitalopam. Ahdistus ennensitä oli päivittäinen riesa, enkä saanut nukuttua. Olin kaiken aikaa pahalla päällä. Mutta olen kuin eri ihminen nyt!

Vierailija
19/21 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. <3 Krooninen ahdistus vaivannut noin vuoden. Lääkitys vie pahimmat kärjet pois, mutta ei poista ahdistusta kokonaan. Käyn terapiassa myös. Pikku hiljaa, pienin askelin kohti paranemista... Välillä takapakkia ja välillä taas eteenpäin. Sellaista tämä on. Mutta lähes päivittäinen h*lv*tti, raastava ahdistus. Onneksi on myös niitä keveämpiä päiviä... Mulla auttaa myös metsässä vietetty aika paljon. Eväät mukana, laavulla tulistelemassa nollaa olotilaa... Päihteitä tekee mieli pahimmissa oloissa, mutta niitä kannattaa välttää. Se on kuin halpa laina. Yhden hetken on kivaa ja vapaata ahdistuksesta ja lasku tulee perästä. Monta päivää aivokemiat heittelee ja olo on vaan entistäkin huonompi.

Voimia ja tsemppiä!

Vierailija
20/21 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap. Voimia.

Oon ollut samassa raastavassa ahdistuksessa. Sain siihen pregabaliinia, jota menee päivittäin x3. Olen pian aikeissa ruveta vähentämään yhtä annosta kerrallaan, katsoa jos pärjäisi ilman.

Kuolemanpelon sain käsiteltyä tavalla, joka on kovin lähellä uskovaisten uskoa. Se ei ole jumalusko, vaan usko ja luottamus johonkin. Toiset voivat näitä asioita saavuttaa meditoimalla.

Paljon, paljon sitkeyttä. Rakkautta ja rauhaa. ❤ Elämä ei ole kuolemaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan