Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saunominen miesten ja naisten kesken

Vierailija
08.11.2018 |

Onko teidän mielestänne ok, jos kaveriporukassa saunotaan miehet ja naiset sekaisin? Kaikki kylläkin bikinit/uimahousut päällä, joten sikäli kukaan ei näe toistaan alasti. Pahastuisitteko jos mies-/naisystävänne saunoisi tällä tavalla?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon myös huomannut sen, että ne, jotka eivät sekasauno, tietävät paremmin, mitä sekasaunominen pitää sisällään, ja se on tietenkin aina panemista.

Kyllä minä osallistun sekasaunoihin, mutta tyyliin pyyhe päällä. Jos jollakulla tavaransa esittelijällä on joku ongelma tämän kanssa (kuten usein on), niin kertoo kyllä jotain sekasaunomisen motiiveista.

Vierailija
22/22 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon myös huomannut sen, että ne, jotka eivät sekasauno, tietävät paremmin, mitä sekasaunominen pitää sisällään, ja se on tietenkin aina panemista.

Kyllä minä osallistun sekasaunoihin, mutta tyyliin pyyhe päällä. Jos jollakulla tavaransa esittelijällä on joku ongelma tämän kanssa (kuten usein on), niin kertoo kyllä jotain sekasaunomisen motiiveista.

No muuttaako se sekasaunominen jotenkin aivan erilaiseksi, kun sinulla on se pyyhe päällä? 

Miten teillä on sekasaunomisporukoissa niitä tavaroita esitelty? En ole itse koskaan törmännyt vastaavaan, joten en ole esittelijän motiivejakaan siksi joutunut pohtimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme