Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saunominen miesten ja naisten kesken

Vierailija
08.11.2018 |

Onko teidän mielestänne ok, jos kaveriporukassa saunotaan miehet ja naiset sekaisin? Kaikki kylläkin bikinit/uimahousut päällä, joten sikäli kukaan ei näe toistaan alasti. Pahastuisitteko jos mies-/naisystävänne saunoisi tällä tavalla?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok ainakin minun parisuhteessani. Ei kenenkään välineet niin eksoottiset ole että niistä pitäisi pahastua tai tulla kateelliseksi. 

Vierailija
2/22 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samantekevää. Mä en sauno, mutta mutta mulle on sama miten toiset saunoo. Vaikka alasti mun puolesta, en ole tuollaisesta(kaan) mustasukkainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

??? Miten saunassa istuminen uima-asussa eroaa porukalla kylpylässä tai rannalla käymisestä?

Vierailija
4/22 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

??? Miten saunassa istuminen uima-asussa eroaa porukalla kylpylässä tai rannalla käymisestä?

Ei mitenkään, siksi juuri kysyin muiden mielipidettä, kun exäni suuttui aivan silmittömästi kun kerran kehtasin ehdottaa saunaan menoa porukalla ihan bikinit ja pyyhe päällä. Olen miettinyt että eikö se sitten ole normaalia jos kaikki tykätään saunoa?

Ap

Vierailija
5/22 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet päällä saunassa?

Vierailija
6/22 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tilaisuus, onko teillä palaveri saunassa vai vain yksi sauna käytössä?

Vierailija
7/22 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pahastu. Meidän kaveriporukoissa tosin on tapana sekasaunoa alasti, ei uikkareissa.

Vierailija
8/22 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko omat pukkarit ja suihkutilat, vain yhteinen sauna?

Vierailija
9/22 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan alasti ihan vaan muutenkin. Vieraat ottavat kaikki vaatteet aina heti pois. En ymmärrä miksi saunassa on luvallista olla alasti, mutta olohuoneessa ei? Ihan samat vehkeet näkyvät molemmissa.

Vierailija
10/22 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi kaveriporukka, joiden kesken saunotaan sekasaunassa ihan ilkoosillaan. Ei onnistuisi missään muussa porukassa.  Sinne uskaltaa päästää oman miehen toisten seurassa ja itsekin olen ollut ilman miestäni muiden seurassa. Tämä ei kyllä ihan missä tahansa porukassa onnistu. Tämä porukka onkin harvinaisen fiksu ja filmaattinen. Enimmäkseen tapaamme keskustelufoorumilla, mutta myös noissa miiteissä irl.

Vierailija
11/22 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasaunat ihan ok pyyhe/alusvaatteet/uikkarit päällä. Minusta alastomuus jne kuuluu parisuhteessa kahdenkeskeiseksi asiaksi, ei sinänsä väliä miten muut siellä ovat.

Vierailija
12/22 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaali illanvietto kaveriporukassa. Yksi sauna tosiaan käytössä ja olisi omituista hajauttaa pientä porukkaa, kun tykätään kaikki saunoa pitkään ja rupatella. Ei kukaan vaihda vaatteita tai käy suihkussa toistensa edessä. Ne hoidetaan eri aikaan.

Ap

Vierailija
13/22 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaali illanvietto kaveriporukassa. Yksi sauna tosiaan käytössä ja olisi omituista hajauttaa pientä porukkaa, kun tykätään kaikki saunoa pitkään ja rupatella. Ei kukaan vaihda vaatteita tai käy suihkussa toistensa edessä. Ne hoidetaan eri aikaan.

Ap

Pukeutuminen ja suihku eri aikaan, mutta saunan saatte osumaan yhtäaikaa?

Vierailija
14/22 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pukeutuminen ja suihku eri aikaan, mutta saunan saatte osumaan yhtäaikaa?

Kyllä. Ei kukaan mene toisen eteen pesulle tai vaihtamaan vaatteita.

Ap

Vierailija
15/22 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasaunottiin siihen asti kunnes yllätin miehen ja kaverinaisen intiimistä kanssakäymisestä rysän päältä saunatorpan vierashuoneesta. Samaa "se on vaan saunomista" jolkotusta itsellekin toisteltiin. Olisivat toki pettäneet varmaan muutenkin. Vmp

Vierailija
16/22 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekasaunottiin siihen asti kunnes yllätin miehen ja kaverinaisen intiimistä kanssakäymisestä rysän päältä saunatorpan vierashuoneesta. Samaa "se on vaan saunomista" jolkotusta itsellekin toisteltiin. Olisivat toki pettäneet varmaan muutenkin. Vmp

Kukahan oikeasti kuvittelee, että sekasaunassa ei panna tai vähintään katsella kiinnostuneesti muiden vartaloita... Kaikenlaisia tekosyitä löytyy, kuten ajan säästäminen, yhdessä rentoutuminen, suomalaisuus jne., mutta päämotivaatio on seksuaalinen.

Vierailija
17/22 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukahan oikeasti kuvittelee, että sekasaunassa ei panna tai vähintään katsella kiinnostuneesti muiden vartaloita... Kaikenlaisia tekosyitä löytyy, kuten ajan säästäminen, yhdessä rentoutuminen, suomalaisuus jne., mutta päämotivaatio on seksuaalinen.

Kukahan oikeasti kuvittelee, että ihmiset alkavat automaattisesti panna, kun ovat alasti? Mulle on ihan sama, jos joku katsoo mun vartaloa kiinnostuneena tai ei-kiinnostuneena. En pääse hänen päänsä sisälle, enkä sinne haluakaan. Tehköön ajatuksillaan, mitä lystää. Saunon myös sellaisten naispuolisten ystävieni ja kavereideni kanssa, jotka ovat lesboja tai biseksuaaleja, enkä pohdi sitäkään, mitä ajatuksia heillä vartalostani herää.

Ei mun tarvitse muille keksiä mitään syitä sekasaunomiselle, eikä tarvitse itsellenikään. Kunhan nyt saunotaan kavereiden kesken. Ei myöskään vaikuta mun elämääni, jos se harmittaa sua.

Vierailija
18/22 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myös huomannut sen, että ne, jotka eivät sekasauno, tietävät paremmin, mitä sekasaunominen pitää sisällään, ja se on tietenkin aina panemista.

Vierailija
19/22 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tätä ihmettelen itsekin, en tunne kyllä ketään sekasaunojaa joka ei olisi toisia pällistellyt (jotkut jopa arvioivat). Jotenkin ällö kulttuuri, niin ei itseä kiinnosta.

Vierailija
20/22 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tätä ihmettelen itsekin, en tunne kyllä ketään sekasaunojaa joka ei olisi toisia pällistellyt (jotkut jopa arvioivat). Jotenkin ällö kulttuuri, niin ei itseä kiinnosta.

Et tunne yhtään sekasaunojaa, joka ei olisi pällistellyt? He siis tulevat aina sekasaunomisen jälkeen kertomaan sinulle yksityiskohtaisesti toisten ulkonäöstä, vai miten tämä käytönnössä tapahtuu? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän