Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olet mitä syöt, Minttu Kaulanen 7.11

Vierailija
07.11.2018 |

Kattooko kukaan? Keskustelua aiheesta, kommentteja tänne

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta tietää miten minttu paskoo hyiss...

Vierailija
2/36 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen hiuskikkare Pipalle on taiteltu otsalle? Siis tuossa kohtaa jossa Pippa tekee Mintulle alkututkimuksia ja esittelee uutta ruokavaliota. Kampaus vaihtuu monta kertaa ohjelman aikana, useimmat noista ei kyllä näytä hyvältä vaan omituisilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhtiin kuntoon oli päässyt, melkein ku mä... Pippa, tuu apuun!

Vierailija
4/36 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen ero ruuissa ennen ja jälkeen. Ei ihme ettei vatsa ole toiminut.

Vierailija
5/36 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään selkärankaa näyttäis olevan..

Vierailija
6/36 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin katsellut,mutta tv-ohjelmat katkes kesken kaiken.Mistään kanavalta ei tule mitään,asun Tampereen seudulla.

Vierailija
7/36 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pelleilemään lähtenyt

Vierailija
8/36 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikattu vaan ja laitettu vimpan päälle, ni "ai vitsi kun sä näytät hyvältä" 🙄

Vierailija
9/36 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelman anti oli et yhden emännän pötsi alkoi toimimaan, vau.

Vierailija
10/36 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippa kauhistuisi, jos näkis mun jääkaapin. Mutta olen laiha.

Vierailija
11/36 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuohon kuukauden jälkeen tulee piste. Siis 7.11.

Vierailija
12/36 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viis kiloo vielä pois ja liikuntaa ja hyvää ruokaa niin avot 🤗 Hyvinvointi näkyy päällepäin, kilot ei niin merkitsevässä asemassa

Vierailija
13/36 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ensin Pippa sanoo, että kun Minttu ei liiku niin kuin pitäisi, niin tulokset voi jäädä vähäisiksi ja sitten harmittaa. Sitten kun Mintulta lähtee 5 kg niin se onkin ihan "WAU!" ja kehua siitä kuinka hyvältä näyttää kun on meikattu ja laitettu vimpan päälle. Kyllä tuossa ajassa olisi voinut enemmänkin lähteä jos olisi siihen liikuntaan panostanut. Etenkin kun elintavat muuttuu tervellisimmiksi, niin siinähän on useampi kilo nestettä joka lähtee saman ensin. En oikein ymmärrä, että kun tällainen mahdollisuus tarjoutuu, että miksi sitä ei hyödynnä ihan tosissaan ja kunnolla.

No, toivottavasti on itse tyytyväinen ja sisäistänyt uudet ruokailutavat.

Vierailija
14/36 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun tuo terveellinen kattaus ei vaan näytä houkuttelevalta eikä maistu yhtään. Tosin nuo Mintun pöperöt on taas toinen ääripää.

Vierailija
15/36 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakka jutut kuuluu ruskeeseentaloon

Vierailija
16/36 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsonut koska kaulanen mut eikö se tiputtanu ku vaan 5kg....?

Vierailija
17/36 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ensin Pippa sanoo, että kun Minttu ei liiku niin kuin pitäisi, niin tulokset voi jäädä vähäisiksi ja sitten harmittaa. Sitten kun Mintulta lähtee 5 kg niin se onkin ihan "WAU!" ja kehua siitä kuinka hyvältä näyttää kun on meikattu ja laitettu vimpan päälle. Kyllä tuossa ajassa olisi voinut enemmänkin lähteä jos olisi siihen liikuntaan panostanut..

Niin mutta häneltä lähti 8 senttiä vyötäröltä. Se on mielestäni hyvä suoritus, kun ottaa huomioon, ettei hän pystynyt harrastaa niin paljon liikuntaa kun oli määrätty.

Mittanauha kertoo tarkemmin kuin vaaka. Vaaka voi näyttää enemmän, jos on esim.kuukautiset tai muuten paljon nestettä kehossa. Mutta mittanauha ei valehtele.

Vierailija
18/36 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ensin Pippa sanoo, että kun Minttu ei liiku niin kuin pitäisi, niin tulokset voi jäädä vähäisiksi ja sitten harmittaa. Sitten kun Mintulta lähtee 5 kg niin se onkin ihan "WAU!" ja kehua siitä kuinka hyvältä näyttää kun on meikattu ja laitettu vimpan päälle. Kyllä tuossa ajassa olisi voinut enemmänkin lähteä jos olisi siihen liikuntaan panostanut..

Niin mutta häneltä lähti 8 senttiä vyötäröltä. Se on mielestäni hyvä suoritus, kun ottaa huomioon, ettei hän pystynyt harrastaa niin paljon liikuntaa kun oli määrätty.

Mittanauha kertoo tarkemmin kuin vaaka. Vaaka voi näyttää enemmän, jos on esim.kuukautiset tai muuten paljon nestettä kehossa. Mutta mittanauha ei valehtele.

Peilikään ei valehtele 🐷

Vierailija
19/36 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi! Taas jauhetaan, että "missä lounas" "syö säännöllisesti" "nälkähormoonit sitten hyökkää"

Niin että mulla on ollut nälän tunne joskus ehkä lapsena viimeksi.

Ehkä 10 vuotta sitten aloin lihomaan, 15 kg tuli ylipainoa. Ei muuta, kun aloin syömään säännöllisesti! Lounasta! Terveellisesti! Tavallista ruokaa! Lopputuloksena olin vielä paksumpi, tuli toiset 15 kg...

Nyt, kun oon lopettanut säännöllisen syömisen, ja syön vain kerran päivässä, olen kuukaudessa laihtunut melkein 10kg. Ajattelin jatkaa, tää on helppoa kun ei koko ajan mössötä jotain.

Vierailija
20/36 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkopa itseä paskattaa heti ohjelmaa katsoessa XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän