Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opiskelija sairaanhoitajan sijaisena. Sairaanhoitajat tulkaa tänne!!

Vierailija
07.11.2018 |

Eli sairaanhoitaja/kätilö/ensihoitaja/terveydenhoitajaopiskelijathan voivat tosiaan toimia perusterveydenhuollossa 120op jälkeen ja erikoissairaanhoidossa 160op (?) Jälkeen sairaanhoitajan sijaisina.

Miten te suhtaudutte siihen, kun teille tulee opiskelija sairaanhoitajan sijaiseksi esim. Kesätöihin? Olen alan opiskelija ja minua jännittää niin paljon, että melkeen menisin johonkin varastolle tai kauppaan kesätöihin.. haluaisin kyllä ehdottomasti tehdä sairaanhoitajan sijaisuutta.. siinähän saisi palkkaa ja sen saisi hyväksiluettua opintoihinkin.

Miten siis suhtaudutte? Miten otatte porukkaan mukaan ja millainen perehdytys on? Onhan se tosi jännää tulla opiskelijana sijaistamaan sairaanhoitajaa, mutta onhan se nyt jostain aloitettava.

Miten on iv lääkkeiden laita? Ei varmaan opiskelija sijaiset saa iv lääkityksiä hoitaa? Näin ainakin oli eräässä paikassa missä olin harkassa.

Kaikkea saa kertoa. Kiitos jo etukäteen :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
2/4 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on opiskelijat viihtyneet, ja tulleet keikoille tarvittaessa sitten syksyllä.Iv lääkkeitä ei saa laittaa.Taatusti antaa oppia syksyyn koulunpenkille.

Meillä hyvä työyhteisö, itseä kaduttaa etten aikaisemmin uskaltanut sijaistaa, juuri samoja ajatuksia kuin sinulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveysasemalla meillä ollut viime kesinä paljonkin opiskelijoita töissä. Ollaan tykätty heistä ja hyvin ovat pärjänneet.

Itse olen meillä ta:lla opiskelijaohjaaja ja pidän siitä, kun saan toimia heidän kanssa.

Täytyy muistaa että on työpaikkoja ja työpaikkoja 👍🏻

Vierailija
4/4 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt täältä, etkä katso Tehyn sivuilta, tai kysy hoitajat.netistä iv luvista ja op? Ei ehkä kannata luottaa tämän palstan vastauksiin.