Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttären poikaystävä on joka viikonloppu meillä

Vierailija
07.11.2018 |

Laskeskelin, että on viimeiset kahdeksan viikonloppua ollut täällä. Ärsyttää vain kun jotenkin en jaksaisi säännöllisesti.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et sano tytölle, että tulevana viikonloppuna ei sitten ketään kylään?

Vierailija
2/15 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se haittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tiedät missä tyttö on.

Vierailija
4/15 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se haittaa?

En mäkään jaksais jos joka viikonloppu olis joku kylässä, vaikka tykkäänkin kun omat ja lasten kaverit käy. Mut liika on liikaa.

Vierailija
5/15 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et sano, että nyt ei ensi vkl yökyläilyä tai meette poikkiksen luo.

Vierailija
6/15 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että kyse on mun pojasta, mutta se on tainnut olla viimeiset puoli vuotta viikonloput tyttöystävällään. Varsinaisessa kodissaankin toki saisivat molemmat olla, mutta koska poika joutuisi täällä kotona osallistumaan kotitöihin, niin onhan se nyt mukavampaa olla muualla, missä ei tarvitse itse tehdä mitään... Hmph.

Vierailija
7/15 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama tilanne, mutta minä olen siitä vain onnellinen. Ihanaa kun kodissa on elämää. Pian on se aika kun lapset eivät enää asu kotona.

Vierailija
8/15 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se haittaa?

En mäkään jaksais jos joka viikonloppu olis joku kylässä, vaikka tykkäänkin kun omat ja lasten kaverit käy. Mut liika on liikaa.

Mä tarkoitin kysymykselläni sitä, että kokkaako ap heillle, käy kaupassa, tekee jotain muuta erikoisjärjestelyjä, onko asunto pieni vai iso jne. Vai onko kyse vaan aiitä, että ei saa olla rauhassa.

Vierailija
9/15 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poika on niin usein teillä ja ilmeisesti pidempäänkin ovat seurustelleet, niin onko hän nyt enää niin vieras? Mulle on ainakin yksi lysti montako lautasta katan pöytään. Tuskin tämä vieras mitään erityistä viihdyttämistä sinulta kaipaa.

Vierailija
10/15 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö saa pierellä kalsareilla kaiken päivää?

Vierailija
11/15 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kotisi se on, joten voit ihan hyvin sanoa, että nyt ei saa tulla ketään. Laittaa vaikka säännöt, että joka toinen viikonloppu.

Tuskin tämä poikakaan vasten tahtoasi sinne tunkee, jos on toiveestasi tietoinen.

Vierailija
12/15 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä mistä saa pillua niin siellä ollaan. Minä en saa mistään pillua niin olen kotona 4 seinän sisällä.

Vierailija
13/15 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäytynyt kirjoitti:

Sieltä mistä saa pillua niin siellä ollaan. Minä en saa mistään pillua niin olen kotona 4 seinän sisällä.

Harvalle sitä kotiin tullaan tyrkyttämään. Nyt ryhdistäydy ja ulos pllluhunttiin.

Vierailija
14/15 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele kun poika jörnii sitä tyttöä kun te muut nukutte.

Vierailija
15/15 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö on ollut viimeiset viisi vuotta lähes kaiken vapaa-aikansa poikakaverinsa kotona. Kysyvät aina pojan äidiltä, sopiiko tulla, ja aina on sopinut. Iso talo tosin, siellä voi olla omissa oloissaan jos haluaa.