Äitienpäivästä..
Ideoita mummojen lahjoiksi... ei käsitöitä, vaan jokin ostolahja..
Kommentit (11)
Minä ostin äidilleni (jolla eka äitienpäivä mummina) Aloe-kasvin ja nätin ruukun. Toisena ajatuksena oli ostaa hänen puutarhaansa/kukkapenkkiinsä sellainen pieni patsas, äiti kun pitää kasveista ja kasvattamisesta. Viime vuonna ostin kaulahuivin. Muita ajatuksia oli meidän neidin kuva kauniissa kehyksissä tai Marimekon pyyhe tms. isäni osti hänelle Marimekon lakanan...:) Eli tässä muutama idea mitä itse olen tehnyt/aion tehdä (joku vuosi)..:)
Iida-Ilona ja Amira
...tyynyliinat, johon painoin (tulostin kuvat sellaselle painopaperille ja silitin raudalla) meiän pojan kuvat. Tällaset saa pojan mummit ja isomummi=)
Meillä annetaan mummille kuva vauvastamme kauniissa kehyksissä sekä perinteinen äitienpäivän ruusu.
mistä sellaista painopaperia saa ostettua? Onko kovin hintavaa? Loistava idea muuten...
Ostettiin infosta painopaperia. 10 kpl A4 paprua maksoi 13.90.
Varmasti jostain saa halvemmallakin.Meillä vielä tulostin veti 3 paperia ryttyyn sisälle...
Me hommattiin muistaakseni sitä painopaperia joskus kirjakaupasta, hintaa en muista ollenkaan...
Silityksen kanssa kannattaa olla aika tarkkana, paperi palaa helposti jos rauta liian kuuma. Paperipaketin mukana tuli kyllä hyvät selkeet ohjeet.
mistä sais jonkun t-paidan missä lukis joku mummi-teksti yms? Siis ihan jostain kaupasta, netistä ei enää ehdi tilata...
meidän mummi saa nyt näin ensimmäisenä äitienpäivänä mummina kupin missä lukee mummi. Taitaa olla kermansaven muki. Vaalea kuppi ja teksti vihreällä. Niitä samoja on ihan erisnimillä ja jos jonkinlaisena tekstinä, kuten myös pappa tekstillä. Ite ostin prismasta. Tämän kupin lisäksi mummi saa pienen kirjan, se on sellainen mietekirja, minkä etukannessa lukee Rakas MUMMI. Sisällä on kaikenlaisia mietteitä isovanhemmuudesta. Aikast kivat mun mielestäni. Ja kirjakin oli prismasta.
meidän mummolle sopivan paidan, jossa lukee " mummolla menee lujaa" . On meinaan niin menevä mummo... Käykää katsomassa: www.mentalwear.fi (muistaakseni)
Niin - liikkeellä on myymälä Hesassa Kampissa. Tuo mainitsemani paita maksoi 25e.
Täällä myös kaivataan ideoita!!!