Iso riita, kumpi on oikeassa? Gluteenista
Halusin kokeilla tilata gluteenitonta pizzaa kun lähistön pizzeria on ottanut sellaista listoilleen. Mies oli ensin asian suhteen ok ja sanoin kyllä että tulee lisämaksu. Ei ollut mitään ongelmaa asiassa eikä rahasta ole mitenkään tiukkaa että se olisi kynnyskysymys asiassa muutenkaan.
Kun aloin tekemään tilausta niin mies alkoi vänkäämään ja kiukuttelemaan eikä suostunut kertomaan mitä täytteitä haluaa jollen voi luvata että pizza on yhtä hyvää kuin toisessa lähipizzeriassa josta mies yleensä tilaa. Minun on keliaakikkona mahdotonta tietää millaisia pizzat ovat. Mies vaati myös että pizzojen mukana tulee Pepsi Max, jota pizzerialla ei ollut. Mies tiuskaisi sitten että minähän olen se v*tun v*mmainen niin minun pitää pakottaa pizzeria toimimaan samoin kuin toinenkin koska haluan tilailla v*mmaisten gluteenittomia pizzoja.
Miten olisi pitänyt toimia? Tilasin miehelle kaksi normaalia pizzaa oikeasta paikasta ja syön itse eilisen kalakeiton.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää ihmettele, miksi suuri osa avioliitoista päättyy eroon.
Jos kerran olet niin viisas niin väännä rautalangasta MITEN pitäisi toimia että mies pysyisi tyytyväisenä?
Ap
Oletko miettinyt, miksi on sinun homma pitää mies tyytyväisenä??? Pitääkö mies sinut tyytyväisenä? No ei, joten pitäkää itsenne ensin tyytyväisenä, sitten ehkä osaatte paremmin huomioida sen toisenkin. Nyt te kilpailette, ja molemmat hävii.
Ensi kerralla, kun tekee mieli pitsaa, tilaat sen, tai mies tilaa sen sulle. Ja miehelle luonnollisesti tilataan haluamansa pitsa myös.
Tottakai on mun tehtävissä pitää mies tyytyväisenä, mutta en voi vaatia mieheltä mitään. Jos hän ei pidä tärkeänä tätä asiaa niin ei mun vaatiminen aiheuta muuta kuin sen että mies suuttuu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran olet niin viisas niin väännä rautalangasta MITEN pitäisi toimia että mies pysyisi tyytyväisenä?
Ap
Käske sen kasvaa aikuiseksi eikä kiukutella sulle kuin oisit sen mutsi.Haloo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko miettinyt, miksi on sinun homma pitää mies tyytyväisenä??? Pitääkö mies sinut tyytyväisenä? No ei, joten pitäkää itsenne ensin tyytyväisenä, sitten ehkä osaatte paremmin huomioida sen toisenkin. Nyt te kilpailette, ja molemmat hävii.
Ensi kerralla, kun tekee mieli pitsaa, tilaat sen, tai mies tilaa sen sulle. Ja miehelle luonnollisesti tilataan haluamansa pitsa myös.
Tottakai on mun tehtävissä pitää mies tyytyväisenä, mutta en voi vaatia mieheltä mitään. Jos hän ei pidä tärkeänä tätä asiaa niin ei mun vaatiminen aiheuta muuta kuin sen että mies suuttuu.
Ap
STOP! Miks sä olet tuollaisen uhmaikäisen kanssa joka sallii itselleen sen minkä sulta kieltää?
Jatkossa tilaat pizzan mistä haluat ja mies saa joko tilata itse oman tai olla ilman.
Sä kävelet tyttö nyt munankuorilla. Ajan myötä se käy todella raskaaksi. Sun tehtävä ei ole ennakoida miehen mielihaluja ja mies osaa itsekin tilata pizzan. Eihän se kuvauksesi perusteella edes arjessa sua arvosta sen vertaa että ansaitsis mitään passausta.