Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entsyymipilleri ruoan kanssa tuntus tepsivän toivottomaan kaasumahaan

Vierailija
07.11.2018 |

Ei oo maitohappobakteerit yksistään auttanu mulla.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaasumahaan tarvitaan jotain lääkettä, on viisainta miettiä syömisiä, jotka sitä kaasumahaa aiheuttaa.

Vierailija
2/17 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on entsyymipilleri? Kiitos vastauksesta. T. Pieruliisa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaasumahaan tarvitaan jotain lääkettä, on viisainta miettiä syömisiä, jotka sitä kaasumahaa aiheuttaa.

Mulla esim lentäminen ja jännittäminen aiheuttaa ilmavaivoja. Kaikki ei aina ole noin yksioikoista, kiitos vaan.

Vierailija
4/17 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaasumaha on jokapäiväinen vaiva, kannattaa kokeilla fodmap-ruokavaliota.

Vierailija
5/17 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaasu on normaalia ja mulla ihan johtuu terveellisestä ruuasta. Sipuli, herneet, kaali yms.

Vierailija
6/17 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän laktaasientsyymi usein auttaa, jos laktoosi-intoleranssin omaava ihminen syö laktoosipitoista ruokaa. Onko tuossa jotain ihmeellistä?

Vierailija
7/17 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä entsyymiä käyttämässäsi pillerissä on?

Vierailija
8/17 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaasu on normaalia ja mulla ihan johtuu terveellisestä ruuasta. Sipuli, herneet, kaali yms.

Ei terveellisestä ruuasta tule kaasua. Noi mainitsemasi ruuat ei ole sinulle terveellisiä.

Vierailija
9/17 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän laktaasientsyymi usein auttaa, jos laktoosi-intoleranssin omaava ihminen syö laktoosipitoista ruokaa. Onko tuossa jotain ihmeellistä?

Parempi olla syömättä sopimatonta ruokaa.

Vierailija
10/17 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on entsyymipilleri? Kiitos vastauksesta. T. Pieruliisa

Pieruliisa on hyvä ja kirjoittaa googleen"entsyymipilleri" ja avot, alkaapi pierusta kuoriutua pelkkä Liisa! Ole hyvä!

Vierailija
11/17 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei terveellisestä ruuasta tule kaasua. Noi mainitsemasi ruuat ei ole sinulle terveellisiä.

No esim kaali, sipuli jne. ovat sisänsä ihan terveellistä ruokaa, kuten ärtsoppakin, mutta kyllä ne pierua pukkaa yhdelle sun toiselle. Ja kolmanne maha sitten on terästä ja kestää mitä vaan. T. Pieruliisan serkku Pierupirkko.

Vierailija
12/17 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä entsyymiä käyttämässäsi pillerissä on?

Näissä on tällanen litania

Lipaasi 86 – 258 FIP

Amylaasi 1944 – 5832 SKB

Proteaasi 7200 – 21600 HUT

Amyloglykosidaasi 6,6 - 19,8 AG

Sellulaasi 108 – 324 CU

Eli ei laktaasia olekaan. Innostuin sen verran että tilasin vielä toisen sortin ja testailen vuoropäivin.

Ap

Vierailija
13/17 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on se kun kertyy ilmaa mahaan mutta se ei tule pieruina ulos. Aivan hlvetin kauheeta!! Vatsa kipeä ja pinkeä.

Vierailija
14/17 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii hakusana "ruoansulatusentsyymit" tai "digestive enzymes" siis ehkä parempi, kuin entsyymipilleri..

Ap

Vierailija
15/17 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu toimivia on. Joka paikassa vaan mainostetaan maitohappobakteereita. Ei niistä oo mitään apua turvotukseen.

Vierailija
16/17 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii hakusana "ruoansulatusentsyymit" tai "digestive enzymes" siis ehkä parempi, kuin entsyymipilleri..

Ap

Kiitos, nyt löysin. En ole aikaisemmin tällaisesta edes kuullut. Täytyy kokeilla jos auttaisi. T. Pieruliisa

Vierailija
17/17 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään muuten kokemusta silica tonicista ilmavaivojen helpottajana? Olen siitäkin lueskellut, että saattaisi auttaa turvotukseen ja ilmaan. T. Yksi Pieru-Liisa lisää, jolla kans ruokien lisäksi muutokset rutiinissa ja pitkään istuminen aiheuttaa kipeää turvotusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän