Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se kun alkaa naurattamaan ihan järkyttävästi joku mielessä oleva ajatus ja olet tilanteessa missä, et voi nauraa esim. yksin tai pahin on hautajaiset

Vierailija
07.11.2018 |

Onko kellään kokemusta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nykyään päästä ajatusta niin pitkälle, se on aika kamalaa, jos niin käy.

Vierailija
2/5 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinoja...

Muista hymyillä ja hengittää ilmaa ulos suun kautta. Niin, et purskahda. Kukaan ei sillon huomaa mitään.

Tietty jos olet hautajaisissa. Niin paina vaikka pottuvarpaalla lattiaan ja yritä ajatella muuta.

Älä katso ketään. Katso vaan alas lattiaan.

Mutta toi on kyl kaikista pahin, et jos noin käy hautajaisissa.

Väsyneenä sitä kyl helposti nauraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelet hautajaisissa sitä arkussa makaavaa kylmää elotonta ruumista, joka alkaa jo osoittaa mätänemisen merkkejä. Ei naurata.

Vierailija
4/5 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tosi altis tuolle. Mitä vakavampi tilaisuus, sitä varmempi nauruhepuli. En tiedä mikä lie nurinkurinen pakokeino se on tilanteesta. Nuorempana olin tälle varsin altis. Onneksi nykyään on jo keinoja hallita tilanne.

Vierailija
5/5 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkoi isosetäni hautajaisissa hysteerisesti naurattaa kappelissa, kun pappi kertoi sedän olleen posliinitehtaalla töissä valmistamassa kauniita esineitä...tehdas oli Arabian vessanpönttötehdas.

Setä oli vanhapoika ja oltiin tilaisuudessa äitinin kanssa lähimmät omaiset. En muista miten sain naurun loppumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi