Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ratiopharm mainos

pohdiskelija
07.11.2018 |

Ratiopharmin kaksosmainos on jo pidempään ärsyttänyt tv:ssä ja nyt näin toisen mainoksen, jossa on eri kaksoset. Onneksi se oli vähemmän ärsyttävä. Onko Ratiopharmin mainoksissa kaksosia (eli toistensa "klooneja"), koska yritys valmistaa kopiolääkkeitä? Eikö tämä ole vähän halventavaa kaksosia kohtaan nykymaailman standardeilla?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ymmärtänyt tuota kaksosideaa ollenkaan, mutta huonoja mainoksia ovat minusta. Dialogissa ei ole mitään luontevaa.

Vierailija
2/27 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen identtinen kaksonen ja nyt minulla on hyvä syy loukkaantua. Huh, kerrankin osui kohdalle. #metoooffended

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän tuohon castingiin on haettu ihmisiä? "Etsimme identtisiä kaksosia, joilla ei ole minkäänlaisia näyttelijänlahjoja"?

Vierailija
4/27 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkempi selvitys tuotti sen verran tulosta, että Saksassakin mainoksissa on kaksosia ja siellä heistä on tullut julkkiksia... Edelleen on epäselvää miksi on tarvittu juuri identtisiä kaksosia, mutta kaikki viittaa vahvasti kopio-teoriaan.

Vierailija
5/27 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi se on myös edullista

Vierailija
6/27 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkempi selvitys tuotti sen verran tulosta, että Saksassakin mainoksissa on kaksosia ja siellä heistä on tullut julkkiksia... Edelleen on epäselvää miksi on tarvittu juuri identtisiä kaksosia, mutta kaikki viittaa vahvasti kopio-teoriaan.

Siinä on pakko olla taka ajatuksena että jäävät ihmisten mieleen jumalattoman myötähäpeän takia🙈 Ei ammatti ihmiset voi tosissaan tollassia tehdä.

Vierailija
7/27 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja näyttelijöitä ne naiskaksoset.

Vierailija
8/27 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tönkköjä!

Vierailija
9/27 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan piilovattuilua, katos jos sitä lääkettä vetää syntyy vaan geenimutaatiolapsia

Vierailija
10/27 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onneksi se on myös edullista

Tämä- mutta- särähtää kyllä korvaan. Eikö olisi voinut olla- ja se on myös edullista.

Ehkä tarkoituksellista mieleen jäämisen vuoksi. 

Käännösmainokset on usein jotenkin kökköjä.

Vierailija
11/27 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minä ajattelin heti, että kaksoset on siksi kun nämä Ratiofarmin lääkkeet on just samanlaisia kuin ne alkuperäiset lääkkeet. Eli ei erota toisistaan.

Joten siksi kaksoset. Olenko ihan hakoteillä 😁

Vierailija
12/27 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohdiskelija kirjoitti:

Ratiopharmin kaksosmainos on jo pidempään ärsyttänyt tv:ssä ja nyt näin toisen mainoksen, jossa on eri kaksoset. Onneksi se oli vähemmän ärsyttävä. Onko Ratiopharmin mainoksissa kaksosia (eli toistensa "klooneja"), koska yritys valmistaa kopiolääkkeitä? Eikö tämä ole vähän halventavaa kaksosia kohtaan nykymaailman standardeilla?

Jos tällä ratiophamilla on samanlaisia kaksoisfiksaatioita kuin Saksalaislääkäreillä 30-40 luvulla

Vierailija
13/27 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi huonoja mainoksia molemmat, näyttelijänlahjat sekä kässäri. Ja sekin vielä että aivan luonnottomasti yritetään puhua amerikan intonaatiolla. Hävettää, sekä keljuttaa että skeidasta työstä maksetaan hymyssä suin.

Vierailija
14/27 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä ole trikki, yksi ainoa  ihminen eikä kaksosia.

Vierailija
15/27 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraantunut kirjoitti:

Eiköhän tämä ole trikki, yksi ainoa  ihminen eikä kaksosia.

Salkkareiden Aaro ja Eero 😂

Vierailija
16/27 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella upeita ja reippaita tyttöjä. Ilo silmälle. 10+

Vierailija
17/27 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja kommentteja täällä. Kyllähän julkisuudessa on paljon Sannaa nähty. Sanna Liljamo meikkitailija. Ja kyllä hänellä on kaksoissisko.

Vierailija
18/27 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen horoskoopissa kaksonen enkä hyväksy tällaista kulttuurista omimista.

Vierailija
19/27 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ko. kaksoset ovat hauskoja ja vielä hyvännäköisiä.

Vierailija
20/27 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hämää. Ovatko oikeasti kaksisia? Vai onko trikkikuvaa. En tykkää tästä jossa polvi venähti äsken. Tosi luonnotonta, ja huonosti esittävät sen😬

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi