Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi uskallan olla rehellinen ainoastaan kännissä?

Vierailija
07.11.2018 |

Tää on tosi kuluttavaa, että ainoastaan kännissä osaan ajatella elämäääni laajemmin. Arjessa teen hetken mielijohteesta kaikkea, kännissä istun kotona analysoimassa ja pystyn sen voimin olemaan monta viikkoa pitämään päätöksestäni kiinni. Haluan silti viinasta eroon. Miksi tämä menee näin?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle seksi ole tärkeintä elämässä, mutta kännissä helposti lipsahtaa

Vierailija
2/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile Jumalalta apua niin saat avun. Pyytävälle annetaan sanoi Jeesus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt elämässäni syntiä. Lisäksi olen tehnyt päätöksiä, jotka ovat koko loppuelämäni Raamatun silmissä syntiä. Miten tästä nyt voisi tulla uskoon?

Vierailija
4/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kännissä se itsekontrolli laskee, joten silloin tulee helposti hölötettyä semmoista, jota sitten aamulla katuu.

Vierailija
5/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmaasssa bisness ja menestyyminen perustuuu valehtelemiseelle ja nuoleskelullle ja salaailulle.

Vierailija
6/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmaasssa bisness ja menestyyminen perustuuu valehtelemiseelle ja nuoleskelullle ja salaailulle.

Miehellle luotetttavuuus on tisssit jo maiidon lipitttämisestä lapseeesta saaakka.

Vierailija
7/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä rima madaltuu, estot kaikkoavat, suodattimet lakkaa toimimasta ja on helpompi heittäytyä tilanteeseen mukaan, välittämättä jälkiseuraamuksista.

Vierailija
8/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännissä rima madaltuu, estot kaikkoavat, suodattimet lakkaa toimimasta ja on helpompi heittäytyä tilanteeseen mukaan, välittämättä jälkiseuraamuksista.

Aivan. 60 sekunnin hekumata voi seurata loppuelämän huollettava.

Vierailija
9/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta puhutteko kännissä tavallisesti totta? Minä annan kuulua syvimmät tunteeni, mutta sen lisäksi kerron vähän reippaammin väritettyjä juttuja kuin arkena. Joskus vähän ihmettelen jälkeenpäin kun muistelen, miten on tullut innostuttua jutunkerronnan saralla.

Vierailija
10/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta puhutteko kännissä tavallisesti totta? Minä annan kuulua syvimmät tunteeni, mutta sen lisäksi kerron vähän reippaammin väritettyjä juttuja kuin arkena. Joskus vähän ihmettelen jälkeenpäin kun muistelen, miten on tullut innostuttua jutunkerronnan saralla.

Ei sitä muista mitä tuli höpöteltyä. 

Vierailija
11/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt elämässäni syntiä. Lisäksi olen tehnyt päätöksiä, jotka ovat koko loppuelämäni Raamatun silmissä syntiä. Miten tästä nyt voisi tulla uskoon?

Saat kaiken anteeksi koska Jeesus on ne maksanut, aivan kuin kaikkien muidenkin synnit. On ylösnoussut ja elää, voit rukoilla vaikka nyt. Rukoilen puolestasi myös.

Vierailija
12/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

In vino veritas.

Vierailija
13/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä valehteletko selvinpäin vai jätätkö vain asioita sanomatta.

Vierailija
14/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä korppikotkalauma osaa lehahtaa paikalle Jeesuksineen joka kerta kun joku pihahtaakin alkoholista?

Vierailija
15/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä korppikotkalauma osaa lehahtaa paikalle Jeesuksineen joka kerta kun joku pihahtaakin alkoholista?

Kyllä hän sinuakin auttaa, olemme kaikki Jumalalle samanarvoisia.

Vierailija
16/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun siihen onnelliseen joukkoon jonka persoonallisuus ei muutu vaikka joisin kaikki maailman viinat.  Liikkeet ja reaktiokyky heikkenee mutta muuten olen aivan samanlainen kuin muulloinkin.

Vierailija
17/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on tosi kuluttavaa, että ainoastaan kännissä osaan ajatella elämäääni laajemmin. Arjessa teen hetken mielijohteesta kaikkea, kännissä istun kotona analysoimassa ja pystyn sen voimin olemaan monta viikkoa pitämään päätöksestäni kiinni. Haluan silti viinasta eroon. Miksi tämä menee näin?

Voisin kuvitella että mikäli omassa elämässä on paljon rankkoja/rasittava asioita jotka haittaavat arkea ja tasapainoa, niin ihminen ehkä tietoisesti välttelee niitten käsittelemistä. Tämä on etenkin selvää traumojen kokeneille ihmisille, jotka ovat jopa voineet kokonaan unohtaa tapahtuneen. Päihtyneessä tilassa ihminen saattaa olla rentoutuneempi sekä vastaanottavaisempi vaikeidenkin asioiden käsittelylle, kun ei välttämättä jaksa puida pitkäkantaisia seuraamuksia asioista.

Jotta pääsisit irti päihdekierteestä, kehottaisin hakemaan itsellesi keskusteluapua. Itsellä terapia on auttanut erittäin paljon käsittelemään ja pääsemään yli niistä vaikeista asioista ja muistoista elämässäni.

Tsemppiä!

Vierailija
18/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä muista mitä tuli höpöteltyä. 

Mulle tulee tuskallisia flashbackeja.

Vierailija
19/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet perus Suomalainen

Vierailija
20/23 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADD?