Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiesitkö, että Trump on kauhea?

On se!
06.11.2018 |

Yle kertoi minulle tänään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se rumpetti nytte

Vierailija
2/10 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta se Oolannin sota oli kauhia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se sitten kauhea, jos uutisissa sanottiin.

4/10 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Trump-fani, mutta en usko hänen olevan ihan niin kauhea kuin väitetään. En itse seuraa Yhdysvaltojen politiikkaa kovin aktiivisesti. Sen olen ymmärtänyt, ettei kukaan sikäläinen korkean tason poliitikko taida olla kovin puhtoinen.

Suhtautumiseni Trumpiin on maltillinen ja pyrin arvioimaan häntä objektiivisesti sekä näkemään hänen presidenttiydessään hyviäkin puolia.

:)

Vierailija
5/10 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump on elänyt koko elämänsä rahan keskellä, ja tottunut siihen että saa tehdä ja sanoa mitä haluaa. Pitää olla aika yksinkertainen ihminen jos ei tajua että presidentin pitäisi olla esimerkkinä muille.

Mutta mitä pilalle lellityltä, konkursseja tehtailevalta appelsiinilta voi vaatia?

Vierailija
6/10 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä!

Vierailija
7/10 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvaltojen taloudella menee erittäin hyvin tällä hetkellä. Mu-mutta valtamediassa sanottiin, että Trump on katastrofi? Valehteleva media?

Vierailija
8/10 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG!! Käsittämätöntä, kuinka jotkut voivat uskoa MEEDIAN (ei meedion) väitteitä Trumpetista.

Hää jos kuka on kunnon miäs ja tehny ameriikoista valla uuven ja mahtavan....ameriikan yhysvallat.

Ota hyvä ihmine selevää asijoista enneku rupiat esittämää mittää älyttömyyksii täl saitil.

Vierailija
9/10 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se niin kauhea oikeasti?

Vierailija
10/10 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelee paivat pitkat, haastaa riitaa muiden maiden kanssa (paitsi Venajan). Luulee olevansa itsevaltias joka voi muuttaa perustuslainkin vain nimikirjoituksellaan.