Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset nuorisovaatteet on nykyään trendikkäitä?

Vierailija
06.11.2018 |

Sellaisten 10-15v mielestä. Ostaisin lahjaksi, mutta lahjansaada ei oikein osannut sanoa että minkälaisia haluaisi. Ainakin olen nähnyt jotain Adidaksen vaatteita, sitten sellaisia jotain jenkkifutispaitojen näköisiä paitoja, ja ylipäänsä sellaisia aika sporttisia vaatteita hänellä. Onkohan ne muodikkaita?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meneppä johonkin kauppakeskukseen katselemaan, että mitä niillä teineillä on päällä. Aika paljon tosiaan urheiluvaatemerkkejä, kuten Adidas ja Nike, Superdry ym tuntuvat suosivan. Muodikkainta teinien mielestä nykyäänkin varmaan on merkki ja mahdollisimman kallis hinta.

Vierailija
2/7 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin sanoa että ainakin niitä "luistinkasseja" näkyy kaikkien teinien selässä, Adidaksen tai Niken logolla. Tarkoitan siis tämmöistä kevytreppua:

https://www.adidas.fi/trefoil-gym-sack/BK6726.html

Toki jos nuorella on jo tommoinen ni ei väldesti tarvii uutta. Mut noita on kaikilla. Ja lisäksi toki adidashousuja yms. Ehkä lahjakortti adidaksen verkkokauppaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan siitä, onko kyseinen lapsi tällainen joka haluaa näyttää samalta kuin kaikki muut, vai oma tyyli.

Nykyään kaikilla näyttää ainakin jotkut Niken trikoohousut ja Niken lenkkarit olevan vapaa-ajallakin. Ja sellainen ihme jumppakassi, tai vaihtoehtoisesti MK laukku.

Vierailija
4/7 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, no luulen että ostan sitten jotain tuollaisia sporttivaatteita, vaikka Adidasta. Uskoisin niiden olevan mieluisia.

-ap

Vierailija
5/7 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta lahjakortti vaatekauppaan, niin nuori saa itse valita.

Vierailija
6/7 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni aina nuorena ärsytti kun vanhemmat sukulaiset osti ah niin trendikkäitä vaatekappaleita mulle lahjaksi - mielestäni ne olivat vain massaa, kaukana omasta tyylistäni ja nolostuttavia käyttää julkisesti. (mainittakoon vielä että nämä eivät edes koskaan olleet niitä cooleimpia asusteita vaan saman merkin rumin versio, usein mahdollisimman värikkäänä) Harmitti vaan aina kun niin paljon rahaa meni sitten hukkaan. Olisin ottanu mieluummin lahjakortin niin saisi itse valita mitä haluaa

Vierailija
7/7 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollister tottakai.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän