Tänään huomasin yhdestä miehestä jolla ei ollut mitään merkkiä muista naisista
Fonectasta löytyy kaksi puhelinnumeroa.
Alkeellista. Tunnen itseni aika tyhmäksi.
Kommentit (16)
Mitä toi nyt kertoo. Aikoinaan itekki yrittäny varmaan vuoden ajan lopettaa yhtä soneran liittymää joka vaan putkahti aina takaisin. Tasaisin väliajoin tuli lasku ja sitten taas irtisanomaan liittymää 😑
Toinen syy voisi olla työpuhelin ja kolmas se, että netti on toisella operaattorilla ja sitä kautta tullut myös puh. nro jota ei käytä.
Ehkä kannattaa kysyä ennen kun hylkää miehen vaihtoehdoistaan, jos muuten on hyvä vaihtoehto 🤔
Toisalta jotkuthan hylkää toisen ihmisen vaihtoehdoistaan jos sillä on vaikka vääränlaiset kengät 😂
Miehellä on siis kaksi puhelinnumeroa? Mitä sitten?
Jo, ap oletkin tyhmä. Kaksi numeroa on epäilyttävää.
Toinen on henkilökohtainen numero ja toinen oman yrityksensä numero.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi numeroa on epäilyttävää.
Miksi? Mulla on kaksi numeroa, työ- ja henkilökohtainen numero. En ymmärrä mitä epäilyttävää siinä olisi ja miksi.
Ainakin pari vuotta sitten mobiilinetillä oli puhelinnumero eli samanlainen kännykkänumero.
Mulla oli yhteen aikaan kuusi tai seitsemän numeroa. Numeroiden määrä ei ollut se mikä minusta teki epäilyttävän ;)
Naiset :)Voi kun pääsisi teidän pään sisään katselemaan maailmaa olisi se varmaan joka päivä jännä ja täynnä kaaosta.
Yhdestä miehestä vain? Kai niitä on useampiakin.
Minulla on viisi liittymää, kaksi itselle ja kolme alaikäisille lapsilleni. Lasten liittymät eivät tosin löydy fonectasta.
Jos asiassa olisi jotain hämärää tuskin mies antaisi numeroiden olla julkisia. Ainahan voi myös pre-paid liittymän ostaa. Monissa nettiyhteyksissä ja tiedonsiirtosysteemeissä tarvitaan sim-kortti ja jos ei tajua salata niitä niin siellä listassa ne komeilee ja ärtyneet ihmiset soittelee robottipuhelimelle, joka ei osaa vastata.
Se on muuten pöhköä että lasten liittymät on usein isän nimellä fonectoissa. Muutaman kerran soittanut ensin jollekin teinille ennenkuin saanut vanhemman kiinni.
Mikä merkki olisi pitänyt olla? Leima otsassa?
Täh? Huomasit mitä? En ymmärrä.