Mistähän saisi varaäidin ilman että oikea äitini saa tietää
Luin Hesarista jutun pojasta joka etsii somessa varaisää ja kaipaisin kovasti itselleni äitihahmoa. Äitini on elossa, mutta aivot on alkoholin turruttamat eli fiksu keskustelu melkein mahdotonta. Lisäksi hän oli minua kohtaan väkivaltainen (löi ja potki) kun olin lapsi enkä ole oikein koskaan kyennyt antamaan sitä anteeksi. Voisin melkein hakea varaäitiä somessa, jos se viesti ei koskaan tavoittaisi äitiäni. Hakukriteereinä olisi tietynlainen nuorekkuus ja akateemisuus jotta pystyy keskustelemaan ja harrastamaan yhdessä. Päihteiden käyttö olisi ihan nounou. Olen riipivän kateellinen ihmisille joilla on normaali äitisuhde, ja toivon että tulevalla puolisollani on kiva anoppi jonka kanssa hengailla. Joku 40-60 vuotias äitihahmo jonka kanssa ulkoilla ja keskustella normaalisti... Noh, sekin on omalta äidiltäni liikaa vaadittu.
Kannattaa tiedustella tätä asiaa SRP:n ystävätoiminnan kautta. Uskoisin, että sitä kautta voisi löytääkin itselleen tällaisen aikuisen ystävän/ "äitihahmon". Mielestäni erittäin hienoa, että haluat löytää elämääsi turvallisen aikuisen. Pidetään peukkuja, että löydät etsimäsi ihmisen. :)