Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmenkimppa

Janpe
05.11.2018 |

Onko jollain kokemusta kolmenkimpasta?
Olemme nimittäin mieheni kanssa siitä kiinnostuneita, ja kysymys kuuluukin: Mistä ihmeestä voisi naisen löytää kolmanneksi?
Olemme jo muutaman kuukauden kokeilleet monia eri nettisivuja, mutta ei vain löydy.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea löytää. Ei se oikeasti oo niin hieno juttu. makuasia tietty.

Toinen pari kulmasohvalle pe iltana kl 21--

Eikö se olis kova juttu?

Vierailija
2/16 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole kokeilemassa kolmenkimppaa siksi, että se olisi jotenkin hieno juttu. Vaan siksi, että olemme todella avoin ja kokeilunhaluinen pariskunta, ja minua kiinnostaisi kokeilla seksiä myös naisen kanssa. 😊 Toista paria taasen emme halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis nainen ja mies. Olis kiva kokeilla

Vierailija
4/16 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan helpointa, jos olisi joku kaveri jonka voisi ottaa mukaan.

Itse olen ollut kolmantena kaveripariskunnan sängyssä ja myös ottanut ystäväni mukaan minun ja rakastajani seksiin.

Näissä ei ole ollut ongelmia, mutta varmasti ihmisestä kiinni.

Itse olen tykännyt myös siitä, kun nää hommat on jääneet ystävysten keskeisiksi muistoiksi ja kokemuksiksi, joita yhdessä naureskellen muistella.

Ja ovat nuo toimineet jollain tapaa lähentävinäkin kokemuksina.

Itsestäni tuntuisi oudolta ottaa mukaan seksiin joku nettirando tai känninen baarivosu.

Vierailija
5/16 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivaa se on naisenkin kanssa, mutta vielä kivempaa (ainakin minulle) silloin kun on 2m+n. Kannattaa kokeilla;) PS: naisia on todella vaikea löytää kolmanneksi.

Vierailija
6/16 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita asiaan erikoistuneita nettisivuja olemassa, googlatkaa.

Vierailija
7/16 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan helpointa, jos olisi joku kaveri jonka voisi ottaa mukaan.

Itse olen ollut kolmantena kaveripariskunnan sängyssä ja myös ottanut ystäväni mukaan minun ja rakastajani seksiin.

Näissä ei ole ollut ongelmia, mutta varmasti ihmisestä kiinni.

Itse olen tykännyt myös siitä, kun nää hommat on jääneet ystävysten keskeisiksi muistoiksi ja kokemuksiksi, joita yhdessä naureskellen muistella.

Ja ovat nuo toimineet jollain tapaa lähentävinäkin kokemuksina.

Itsestäni tuntuisi oudolta ottaa mukaan seksiin joku nettirando tai känninen baarivosu.

Sama homma. Minulle on kerran elämässäni siunaantunut kolmen kimppa silleen, että itse olin se kolmas pyörä. Kaikki tapahtui sattumalta täysin puista ja puskista. Hommaa on kiva muistella jälkikäteen ja ystävinä pysytty edelleen. En kuitenkaan millään voisi kuvitella kolmen kimppaa silleen, että mukana olisi yhtään ennaltaan tuntematonta.

Vierailija
8/16 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole kokemusta, mutta luulisi treffipalstoilta löytyvän.

Sinne vaan pyörimään ja laittamaan viestiä sopivan tuntuisille naisille.

9/16 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janpe kirjoitti:

Onko jollain kokemusta kolmenkimpasta?

Olemme nimittäin mieheni kanssa siitä kiinnostuneita, ja kysymys kuuluukin: Mistä ihmeestä voisi naisen löytää kolmanneksi?

Olemme jo muutaman kuukauden kokeilleet monia eri nettisivuja, mutta ei vain löydy.

Vaimon kanssa ollaan sovittu että vaimo järjestää naiset ja minä miehet kimppaan. Olemme olleet pari kertaa 2N ja 1M kimpassa. Meille kuitenkin passaa paremmin 1N ja 2M.

Me olemme heteroja mutta jos on bi niin silloin käy varmaan myös 2N ja 1N.

Meillä on omat tutut/kaverit olleet mukana ja hyvin on onnistunut.

Ei ole ollut mustasukkaisuutta ollenkaan eikä epäsopua.

T: Sami24 suomi24:stä

Vierailija
10/16 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kivaa se on naisenkin kanssa, mutta vielä kivempaa (ainakin minulle) silloin kun on 2m+n. Kannattaa kokeilla;) PS: naisia on todella vaikea löytää kolmanneksi.

Eikö kaksi naista ole aina parempi kokoonpano? Kaikki naisethan on vähän bi kuitenkin mut miehiä harvoin kiinnostaa.

Vierailija
11/16 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kaksi naista ole aina parempi kokoonpano? Kaikki naisethan on vähän bi kuitenkin mut miehiä harvoin kiinnostaa.

Kaikki naiset ei oo vähän bi. 2m voi panna samaa naista edes koskematta toisiinsa.

Vierailija
12/16 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei parisuhde ole vakaa niin en kimppaa lähtis kokeilee.

Kaverin exää kimpassa on tullut pantua, myöskin isommalla porukalla.

Vierailija
13/16 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole kaikki naiset 'vähän bi" sen enempää kuin miehetkään.

Jos pakko olisi ruveta kimppaan niin ilman muuta mieluummin 2m jotka keskittyisivät minuun kuin toinen nainen mukaan.

En pystyisi katsomaan kun rakastettuni nai toista. Ajatuskin on ihan hirveä. Suhde tuskin siitä selviäisi.

14/16 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on saanut olla minun kaverien kanssa koska nainen pystyy paremmin tyydyttämään useamman miehen kuin mies useaa naista.

Ei tietenkään ole kaikki naiset 'vähän bi" sen enempää kuin miehetkään.

Jos pakko olisi ruveta kimppaan niin ilman muuta mieluummin 2m jotka keskittyisivät minuun kuin toinen nainen mukaan.

En pystyisi katsomaan kun rakastettuni nai toista. Ajatuskin on ihan hirveä. Suhde tuskin siitä selviäisi.

Vierailija
15/16 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut, mutta en oman kumppanin kanssa. DTM:stä löysin kaksi naista (itsekin olen nainen), joiden kanssa lähdin jatkoille ja päädyimme kolmestaan sänkyyn. Naiset olivat kavereita keskenään, mutta se ei menoa haitannut. Kumppanin kanssa en voisi kokeilla kolmen kimppaa, mutta voisin olla kolmantena pariskunnan kanssa.

Vierailija
16/16 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No katsos kun ne miehet eivät panneet toisiaan, vaan minua. Välillä samaan aikaan eri reikiin ja välillä toinen huilasi kun toinen jatkoi. Oli positiivisesti puhkin*ssittu olo sen setin jälkeen. Toki toinen nainenkin on kiva etenkin koska tykkään katsella kun toiset panee. Mutta ymmärtänet miksi 2m on mulle mukavampi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi