Onko Sauli Niinistö hyvä presidentti?
Kommentit (18)
Eikö hän ole selvästi hyvä, koska meni suurella kannatuksella toiseksi kaudeksi. Ihan tyytyväisiä on oltu ja ei löydy moitteen sijaa.
Kekkosen ja Koiviston jälkeen Niinistö paras. Selvästi paras.
Kyllähän sen tietyn jämeryyden pressana luki maanpuolustuskurssin avauspuheessa: "tänne ei tulla (sotavoimien kanssa) kuin kutsuttuna". Siinä oli viesti niin itään kuin länteen, josta turha mussuttaa esim Moskovassa, jos meidän alueella jyräilee NATO-kalustoa - sekin vain kutsusta, tarvittaessa heillekään ei laiteta jis Moskova pysyy housuissaan.
En tiedä. Mutta ei ole oikein muitakaan ehdokkaita.
Ei. Liian vanha ja jäykkä. Ääntää englantia nihkeäsi, tökkö aksentti kuuluu läpi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sen tietyn jämeryyden pressana luki maanpuolustuskurssin avauspuheessa: "tänne ei tulla (sotavoimien kanssa) kuin kutsuttuna". Siinä oli viesti niin itään kuin länteen, josta turha mussuttaa esim Moskovassa, jos meidän alueella jyräilee NATO-kalustoa - sekin vain kutsusta, tarvittaessa heillekään ei laiteta jis Moskova pysyy housuissaan.
Ihan kuin Niinistö kirjoittaisi itse omat puheensa, hohhoi.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Liian vanha ja jäykkä. Ääntää englantia nihkeäsi, tökkö aksentti kuuluu läpi.
Taitaa olla niin et sujuvaa englantia ääntää politikoistamme vain Stubb. Joten hänestäkö seuraava presidentti?
Jos Suomi olis nyt ok,niin Kokomuus on oneksi Paska ja sauli muka na myös..
Hajuton, mauton ja väritön kumileimasin. Raha ja etuudet toki kelpaa. Presidentti on nykyään vähän kuin missi, keikistelee estradilla, aivotoiminta nolla.
Presidentin täytyy vain osata käytöstavat ja olla sanomatta mitään typerää. Sale on siis hyvä presidentti.
Perussuomalaistenhan kuuluisi olla myös presidentin hommia tekemässä. T: ystäväsi Jusjus
Diktatuuri suomeen äänestäkää mua pls
Maailman mittakaavassa kyllä, luulen silti että parempiakin siihen hommaan tästä maasta löytyisi.
Suomen tasavallan presidentillä on nykyisin niin vähän valtaoikeuksia, ettei siihen kannata sellaista henkilöä valita, jolla on vielä potentiaalia oikeisiin töihin. Sauli Niinistö on hyvä edustavaksi keulakuvaksi Suomelle.
Turha instanssi joka tulisi lopettaa, verorahat säästyisi. Pääministeri voisi hoitaa OTO hommana, samalla palkkiolla teitenkin, ei tarvitsisi kuin vähän tehostaa omaa toimintaa.
Iso peukku sille, ettei ole armahtanut elinkautisvankeja!