Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä hautatajaisvaatteita ?

Vierailija
05.11.2018 |

olen menossa kuun lopussa hautajaisiin eikä mulla ole sopivia vaatteita

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta. 

Vierailija
2/34 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

perus mustia vaatteita kaupasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi edullisemmin.

Vierailija
4/34 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupathan on taynna mustia vaatteita. 

Vierailija
5/34 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaisiin ei tarvitse olla mitään erityisiä tai hienoja vaatteita. Ihan tavalliset mustat tai tummat käy. Miehelle tietenkin puku.

Vierailija
6/34 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppari ja tori.fi. Onko sulla jotain sellaista vaatetta tai kenkiä, joka voisi käydä hautajaisvaatteeksi? Rakenna sen ympärille.

Vierailija
7/34 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikilla pitää olla musta puolihame, musta siisti paita siihen sekä mustat esim. avokkaat. Jos ei ole niin ostat.

Vierailija
8/34 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekaupasta?

Vierailija
9/34 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaikilla pitää olla musta puolihame, musta siisti paita siihen sekä mustat esim. avokkaat. Jos ei ole niin ostat.

Mulla on tuosta listasta mustat avokkaat. Tuleeko poliisi nyt hakemaan, kun ei ole muita mainitsemiasi varusteita?

Vierailija
10/34 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan "tavalliset" mustat vaatteet. Eli musta laskeutuva siisti paita ja musta puolihame. en käytä oikeastaan tuollaista koko mustaa kuin hautajaisissa, muuten aina näiden kanssa eri värinen ylä- tai alaosa. Mustat avokkaat on kaikkien kenkäkaapista löydyttävä tai siistit kevyet saapikkaat. ei mitään rakaita talvijalkineita hautajaisiin. Mustat sukkahousut.

Vierailija
11/34 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuosta listasta mustat avokkaat. Tuleeko poliisi nyt hakemaan, kun ei ole muita mainitsemiasi varusteita?

Ei tule, mutta hautajaisiin ei ole korrektia aikuinen naisen mennä muussa kuin mustassa. Kaukaisen ihmisen hautajaisiin voi laittaa esim. tummanharmaata tai ruskeaa, mutta kaikkein varminta on musta vaatetus.

Vierailija
12/34 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule, mutta hautajaisiin ei ole korrektia aikuinen naisen mennä muussa kuin mustassa. Kaukaisen ihmisen hautajaisiin voi laittaa esim. tummanharmaata tai ruskeaa, mutta kaikkein varminta on musta vaatetus.

En viitannut nyt hautajaispukeutumiseen, vaan siihen, kun kerroit, mitä kaikilla pitää olla.

Vierailija
13/34 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset (teinipoikia) saaneet puvut kierrätyskeskuksesta. Maksaa uutena paljon. Toisaalta miesten/poikien puvut ei tällä hetkellä niin muotia, että kierrätyskeskuksessa on rekit täynnä pukuja. (Vyöllä saa säädettyä, teineillä aikuisen pituus, mutta vyötärö kapeampi).

Naiselle löytää käytettynä, mutta ei uutenakaan liikaa maksa. (Uutena ostetun laadusta ei tosin ole takeita, kierrätykseen päässeen vaatteen laatu on kestäväksi testattu).

Vierailija
14/34 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hautajaisissa, joissa vainajan lähiomaisella (aikuinen mies) oli punaiset housut. Vainaja otti tilanteen hyvin rauhallisesti.

Vierailija
15/34 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta ostat vaan perus siistit mustat vaatteet ja kengät.

Vierailija
16/34 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos raha ei ole ongelma, Voglialla on useampikin hautajaisiin sopiva musta mekko. 

https://www.voglia.fi/tuotteet/mekot--hameet/juhlamekot/10305/

Vierailija
17/34 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat siistit vaatteet.

Itsellä on kaapissa musta mekko hautajaisia varten.

Olen myös ollut hautajaisissa mustissa suorissa housuissa, mustassa tiukassa trikoopaidassa ja siinä päällä tummanharmaa siisti neuletakki. Noille kaikille löytyy jälkikäyttöä myöhemminkin, ainakin yläosille.

Vierailija
18/34 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai hautajaisiinko on pakko laittaa hame?

Vierailija
19/34 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mustia avokkaita ja olen reilu 4-kymppinen.

Miten ne avokkaat sopii näin liki talvella tai hautausmaalla kävelyyn?

Vierailija
20/34 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat avokkaat on mummokengät! Hyi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä