Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en juo enää ikinä alkoholia. Tässä kuva Lindsey Lohanista, alkoholista, joka on nyt "hyvinvoivan näköinen".

Vierailija
05.11.2018 |

https://img.ilcdn.fi/2bhvAKQz-g9I3F7B-dNtsZqKgOw=/full-fit-in/2048x/img…

Ikää 32 vuotta.

Mä lopetan nyt vähäisenkin käytön. En halua ikinä näyttää tuolta, jos tuo on "hyvinvoiva".

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://img.ilcdn.fi/2bhvAKQz-g9I3F7B-dNtsZqKgOw=/full-fit-in/2048x/img…

Ikää 32 vuotta.

Mä lopetan nyt vähäisenkin käytön. En halua ikinä näyttää tuolta, jos tuo on "hyvinvoiva".

Vaikka vaikutatkin melko lapselliselta, niin ihan hyvä päätös. Toivottavasti pitää.

Vierailija
42/69 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ikäisensä näköinen,vähän silmät turvoksissa mutta voi johtua ihan itkemisestä,valvomisesta tms. Lähes vastaavat silmärypyt on mullakin ja olen alle 30v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a039fa3a-a8ae-4d6a-90d6-a949744d…

Tässä tuoreempaa kuvaa. Kaunisham tuo on edelleen :)

Voi itku, tuokin on sitten käynyt tohtorilla pilaamassa naamansa...😕

Vierailija
44/69 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia paljon nauttivat  kyllä vanhentuvat oikeastikin paljon ikätovereitaan nopeammin. Kyllä ne kovimmat tuntemani 2000-luvun bilemiehet ja -naiset näyttää nykyään aika kulahtaneilta, jos ovat jatkaneet tuota "uraansa".

Alkoholi, valvominen ja tupakka pilaavat ihoa hyvin paljon, etenkin naisilla mutta myös miehillä. Nuo kuntoon hoitamalla ja vielä päälle urheilemalla (ei kuitenkaan liikaa, liika treenaaminen kuivattaa) säilyy nuoruuden hehku oikeasti paljon kauemmin.

Vierailija
45/69 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa. Ei todellakaan mikään kaunotar tossa ap:n kuvassa mutta harva suomalainen nainen on paremman näköinen 25-vuotiaana.

Jatkakaa vaan haukkumista. Kyllä me tiedetään ettei noilla teidãn naamoilla siellä ruudun takana olisi varaa kritisoida.

Ja suomalainen nainen rypytön 57-vuotiaana... Eipä teidän narsistifantasioilla ole mitään rajaa 😂

Vierailija
46/69 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Post hoc -virhepäätelmä, eli kun ryypiskely tapahtui ennen rupsahtamista niin oletetaan, että ryypiskely aiheutti rupsahtamisen. Voi olla, mutta varmasti muillakin asioilla merkitystä.

Ja kukaanhan ei pakota tekemään mitään täysin mieltä vailla (edes sitä alkoholin juomista). 

Vierailija
47/69 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus ja terveelliset elämäntavat kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaiks. Näyttää leikellyltä, nuorekkaalta 57-vuotiaalta.

Älä pilkkaa meitä 57-vuotiaita - en todellakaan näytä tuolta, itselläni ei ole ryppyjä lainkaan ja tuohan on ihan tosi ryppyinen ja ryytyneen näköinen.

Kuva ois kiva, lyönpä vetoa että 57 vuotiaassa naamassasi on jo useampi syvä ja vähemmän syvä uurre näkyvissä.

Vierailija
48/69 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä omat kolmekymppiset tutut ole noin ryppyisiä ja turvoksissa. Aikuisen näköisiä jo joo, mutta ei noin aikuisen.

Lindsayn ihoa on selvästi vanhentanut tupakointi ja todennäköisesti myös liiallinen altistuminen auringon UV-säteilylle. Hänhän on tosi vaaleaihoinen ja pisamainen, eli mahdollisimman herkkää ihotyyppiä. Luulen, että bilettäessä aurinkosuoja on saattanut unohtua.

Mutta kyllä se viinakin monesti vanhentaa, samoin muut päihteet. Osin toki sitä kautta, että ei sitä putkessa monesti jaksa muistakaan elintavoista huolehtia. Terkuin alkoholistien kanssa paljon työskentelevä.

Vierailija
49/69 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ihan Simo Silmu mieleen tuosta aloituksen kuvasta. Ihan samalla lailla silläkin on naama muuttunut.

Vierailija
50/69 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on LindsAy Lohan.

Vierailija
51/69 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää paljon nuoremmalta ja paremmin voivalta kuin minä. Turhauttavaa

T. raitis ikätoveri

Vierailija
52/69 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis Lohanhan oli juoppo ja huumeaddkiti, lisäksi epäonnistuneita täyteaineita ja muita juttuja. Myös luonnollinen punapää ja luultavasti ei ole paljoa aurinkosuojista välittänyt.

Vierailija
53/69 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, alkoholin käyttö ja alkoholismi onkin ihan sama asia. Lopettakaa myös pizzan ja karkin vähäinenkin mussuttaminen, tai olette kohta 200-kilosia sotanorsuja

Täysin ilman mitään alkoholia ja tupakkaa voi olla, mutta syömisissä on löydettävä keskitie. Siksi ei voi verrata.

Vierailija
54/69 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa naamaani tuossa katselin samanlaisessa valaistuksessa kuvan kautta, aika samantasoinen on iho mulla ja hänellä - ja mä olen 37, vedän röökiä ja viinaa (kohtuudella, toki).  Parikymppisenä oli kavereita, joiden silmärypyt olivat ihan kamalat - syy: atooppinen iho. Geenithän ne sanelee aika pitkälti kuka rypistyy ja kuka ei.

Ja haluaisin tosiaan nähdä meikittömän selfien tuosta viiskymppisestä joka väittää ettei ole rypyn ryppyä :D

Vierailija
55/69 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kai te tiedätte, että L on vetänyt paljon muutakin kuin viinaa.

Vierailija
56/69 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö kaikki muutkin tekijät esim stressit, ruokavaliot, unen määrät sun muut? Toki alkoholi vanhettaa ja kuivattaa mutta tuskin yksi tekijä

Moni asia vanhentaa, mutta alkoholin suurkäyttäjillä on kyllä ihan omat erityispiirteensä ja tuo kuva paljastaa kyllä selvästi, että viinaa on vedetty.

Vierailija
57/69 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a039fa3a-a8ae-4d6a-90d6-a949744d…

Tässä tuoreempaa kuvaa. Kaunisham tuo on edelleen :)

Paitsi että näyttää alkoholistilta.

Vierailija
58/69 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa huomioon miltä näyttänyt ennen. Ja käyttänyt paljon muutakin kuin viinaa.

Minä sanon että hyvä Lindsey!

Elämä raitioilleem raitilleen.

Vierailija
59/69 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi pantavan näköinen. Naminami. Kakkoseen heti...

Vierailija
60/69 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus ja terveelliset elämäntavat kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaiks. Näyttää leikellyltä, nuorekkaalta 57-vuotiaalta.

Älä pilkkaa meitä 57-vuotiaita - en todellakaan näytä tuolta, itselläni ei ole ryppyjä lainkaan ja tuohan on ihan tosi ryppyinen ja ryytyneen näköinen.

Kuva ois kiva, lyönpä vetoa että 57 vuotiaassa naamassasi on jo useampi syvä ja vähemmän syvä uurre näkyvissä.

Minulla on kyllä syvä uurre, mutta se ei ole naamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi