Mä en juo enää ikinä alkoholia. Tässä kuva Lindsey Lohanista, alkoholista, joka on nyt "hyvinvoivan näköinen".
https://img.ilcdn.fi/2bhvAKQz-g9I3F7B-dNtsZqKgOw=/full-fit-in/2048x/img…
Ikää 32 vuotta.
Mä lopetan nyt vähäisenkin käytön. En halua ikinä näyttää tuolta, jos tuo on "hyvinvoiva".
Kommentit (69)
32???
Näyttää 20-25 vuotta vanhemmalta.
Taidan lopettaa minäkin. Totako alkoholi tekee ihmiselle!?!
Oho. Onpa iho vanhentunut. Näyttää huomattavasti ikäistään vanhemmalta.
Jos en tietäisi, en IKINÄ uskoisi alle 45-vuotiaaksi.
Aika turvokkeessa on. Silmätkin ihan viiruina.
En mä kyllä näe tossa mitään kuvaa alkoholista. Lindseystä kyllä.
Mitä alkoholia on otsikossa mainittu Lindsey Lohan?
Niin, alkoholin käyttö ja alkoholismi onkin ihan sama asia. Lopettakaa myös pizzan ja karkin vähäinenkin mussuttaminen, tai olette kohta 200-kilosia sotanorsuja
Sitä se on kun lopettaa alkoholin käytön tai juo vaan vähän. Vanhenee "silmissä".
Tiedätkö kaikki muutkin tekijät esim stressit, ruokavaliot, unen määrät sun muut? Toki alkoholi vanhettaa ja kuivattaa mutta tuskin yksi tekijä
Voi sentään - rankka elämä on todellakin jättänyt jälkensä.
Näyttää ihan yhtä rumalta kuin ennenkin. Rumat piirteet korostuu jotenkin tuossa kuvassa.
Onko "alkoholista" naispuolinen alkoholisti?
Syököhän Lindsay jotain mielenterveyslääkkeitä? Nehän pöhöttää ruman näköiseksi. Ainakin minut. Koska luulisi että alkoholin lopettamisen jälkeen se pöhötys häviäisi.
Lindsay on vetänyt kyllä muutakin kuin pelkkää alkoholia. Ei se tosin tee alkosta mitään terveyskamaa. Kyllähän se naamasta näkyy kenelle maistuu.
Pikkuisen on käyty kirurgin veitsen alla ja otettu täytteitä naamaan. En syyttelisi ensimmäisenä alkoholia.
Joo ei kyllä oo viina kiristäny naamaa ton näköseksi, kyllä on käyty kirurgin juttusilla. Ei sentään niin hirveesti pöhötä ku joku aika sitte:D
Myös stressi ja huonolla tuulella oleminen tekee tommoseksi. Ihan oikeasti. Muistakaa olla iloisia ja positiivisia ja liikkua hyvin!
Lopettakaa myös epäterveellinen syöminen
Jaiks. Näyttää leikellyltä, nuorekkaalta 57-vuotiaalta.