Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka juot kahvisi mustana, koetko olevasi parempi ihminen kuin ne jotka juovat maidolla ja sokerilla?

Vierailija
05.11.2018 |

Miksi/miksi et?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ehkä.

Vierailija
2/23 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo, ei kahviin laiteta maitoa ja sokeria, vaan kermaa ja voita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tottakai😅. Ja varsinkin siksi etten ole juonut maitoa täytettyäni 7.

Vierailija
4/23 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin pidän itseni vähän terveempänä, kun vältän ylimääräistä sokeria. Rasvatonta maitoa lorautan itsekin maitokahviini viikonloppuisin.

Vierailija
5/23 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joisin mustana, niin ehdottomasti pitäisin. Valitettavasti juon kahvini maidolla.

Vierailija
6/23 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun näen jonkun laittavan kahviinsa maitoa ja sokeria, kasvan ylemmyydentunteessani ainakin metrin. Ja nykyään kun olen siirtynyt mustasta kahvista teehen, olen suorastaan jumalallinen.

Vierailija
7/23 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerin laittamista kahviin en ole koskaan ymmärtänyt ja mielummin mustana kuin rasvattomalla maidolla! Suodatinkahvi vaatii lirauksen kermaa mutta kun itse teen papukahvini niin mustana tietenkin.

Vierailija
8/23 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon tässä aamukahvia mustana ja todellakin tunnen ylemmyyttä.

Vierailija
9/23 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?

Juo minun puolestani vaikka kirnupiimällä kahvisi.

Vierailija
10/23 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään tunne.

Vierailija
11/23 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenniin erityisesti kahvin kanssa? Määhän olen parempi muutenkin.

Vierailija
12/23 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienenkö skitsofreeninen, mutta toisinaan tykkään olla Better Than Thou ja juon kahvini mustana. Toisinaan taas tekee mieli laittaa kermaa ja sokeria. Mutta joo, rasvatonta maitoa ei ikinä.

Vierailija
13/23 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään muu ei erota muista parempaa ihmistä niin selkeästi, kuin mustan kahvin sokeritta juominen.

Kertoo heti ympäristölle, että tässä sitä ollaan jotakin. Ei tarvitse sitäkään rahvaanomaisesti muille toitottaa, kun tajuavat heti tuosta kahvinjuonti tavasta. 

Vierailija
14/23 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo kahvia ollenkaan. Olisiko minun siis aloittajan logiikalla syytä pitää itseäni huonompana vai parempana kuin muita ihmisiä?

Vierailija
15/23 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan käytännön syistä tuli juotua mustana ja kyllähän se itsetuntoa hiveli, kun muut sitä hämmästelivät. Vähähiilaribuumin myötä aloin käyttämään kermaa ja edelleen tunsin itseni edelläkävijäksi. Nykyään juon kahvini kevytmaidon kanssa tuntien ylpeyttä siitä, etten enää hurahda ihan kaikkiin netissä leviäviin terveys- ja ravitsemusjuttuihin.

Vierailija
16/23 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku lukenut reader's digestiä?

https://www.rd.com/food/fun/coffee-black-psychopath-study/

Ilmeisesti jotain päässä vikaa kun just tein extra dark roastista mustaa kahvia ;)

Vierailija
17/23 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään muu ei erota muista parempaa ihmistä niin selkeästi, kuin mustan kahvin sokeritta juominen.

Kertoo heti ympäristölle, että tässä sitä ollaan jotakin. Ei tarvitse sitäkään rahvaanomaisesti muille toitottaa, kun tajuavat heti tuosta kahvinjuonti tavasta. 

kyllä mustana juomiselle löytyy järkisyitä. Kahvistahan haetaan "säväreitä", johon musta kura toimii hyvin, maidon pilaantumisherkkyydestä johtuvat käytännön syyt, sokerin terveyshaitat tässä tapauksessa ensisijaisesti hammasterveys. Kyllä siitä aidosti oppii tykkäämäänkin. Musta kahvi toisaalta lienee monien vatsavaivojen aiheuttaja.

Vierailija
18/23 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ylemmyydentunnetta. Opettelin joskus juomaan kahvin mustana sen takia, että kaikkialla ei ole aina maitoa saatavilla.

Vierailija
19/23 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittajalla ongelmia, yksinkertaisuuden ja zeuran kanssa kenties?

Töksähteleekö käytännön kohtaaminen? - Onko ensimmäinen fraasi kenties esim. "minulla on vähän pienet"?

Vierailija
20/23 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen sääliä, koska tavallinen kahvi maidolla ja sokerilla maistuu ihan hirveältä. Mustana ok, mutta ei sekään juuri säväytä. Juon mieluummin vihreää teetä.