Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tarhan tädeille joululahjaksi?

Vierailija
04.11.2018 |

Olen miettinyt, jospa seuraavaksi antaisin jokaiselle samanlaiset posliinimukit.
Mitä mieltä olette?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ajatus! Entä jos painattaisit mukeihin kuvan lapsestanne?

Vierailija
2/25 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoittavia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukit on aikalailla sellane mitä muut vihaa. Me annettiin kunnan perhepäivä hoitajalle lahjakortti kirjakauppaa ko pistettiin silmää et hänellä on aina kirja mukana. Joku lahjakortti ois jokaiselle jees. Jossei sekää tunnu hyvältä nii en tiä

Vierailija
4/25 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet hermot

Vierailija
5/25 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulppia

Vierailija
6/25 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata tai kukka, karkkirasia tai keksejä, jotakin poiskuluvaa... ei tuikkukuppeja eikä mukeja.

Vierailija
7/25 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kartonki tupakkaa ja viskipullo

Vierailija
8/25 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos...mutta mieluiten ei mitään.

Oikeesti emme halua mitään.

Vierailija
9/25 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyrkinyt välttämään semmoista, mistä jää jotain tavaraa nurkkiin. Ollaan esim. leivottu jokaiselle oma, nimikoitu pipari tai pikkuruinen joulukakku. Vois myös tehdä hilloa tai sinappia tai marmelaadia jne.

Vierailija
10/25 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras lahja olisi, että kasvattaisitte lapsen hyville tavoille!

Vierailija
11/25 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kuluvaa, ei tavaraa. Esim. suklaa, glögi, kukka, keksit, kahvi, tee jne hyviä tai lahjakortti.

Vierailija
12/25 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenat jokaiselle. Sillä voitte viestiä, että teette jatkossakin yhteistyötä. Kerrot vaan saatteessa, että olosi on kuin omenalla; posket punottaa ja siemenet sisällä.

Vierailija
13/25 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinipullo, konvehtirasia ja joulukukka.

Vierailija
14/25 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin joskus kymmenisen uutta aikakauslehteä ja vein ne kaikille yhteiseksi. Tykkäsivät kun oli uutta luettavaa taukohuoneessa.

Vierailija
15/25 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran saimme kaikilta vanhemmilta lahjakortin paikalliseen ravintolaan.Menimme sinne sitten koko henkilökunnan kanssa. Se oli kiva, koska siitä jäi mukava muisto yhteisestä tekemisestä.

Mutta toisaalta, pakottaako tuollainen ihmisiä liiaksi osallistumaan lahjanjakoon. Se ei ole tarkoituksenmukaista.

Vierailija
16/25 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa, tämä on ensimmäinen kerta kun voin ottaa osaa tähän (pahamaineiseen?) keskusteluun, jee!

Lapseni on ollut nyt ekan syksyn avoimen päiväkodin kerhossa, sellaisessa missä käydään vain 6h/vko. Ja parin kuukauden jälkeen vihdoin kotihoidosta suoraan tullut pikku änkyrä ja ujo 2-vuotiaani tykästyi tähän hoitajaan niin minähän oon aivan tippa linssissä liikutuksissa kun tuli uusi aikuinen lapsen elämään. Oon niiiiin kiitollinen hänelle työstään! Todellakin tekisi mieli osoittaa nämä fiilikset jotenkin, vaikka yleisesti kuulee enemmän ehkä sitä että ei haluta mitään lahjaksi... Siltikin, olisiko moraalitonta ja tyhmää viedä viinipullo?

Vierailija
17/25 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkäisi viinipullolahjasta, koska en juurikaan juo mitään alkoholia ja viiniä varsinkaan en ollenkaan. En edes tiedäm kenelle antaisin niitä eteenpäin, joten mulla viini kaatuu lavuaariin.

Vierailija
18/25 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tykkäisi viinipullolahjasta, koska en juurikaan juo mitään alkoholia ja viiniä varsinkaan en ollenkaan. En edes tiedäm kenelle antaisin niitä eteenpäin, joten mulla viini kaatuu lavuaariin.

Että ihan viemäriin? Mitähän Jeesuskin moisesta olisi mieltä? Otat sen kassiin mukaan ja ojennat seuraavalle metsien miehelle tai naiselle lahjaksi.

Vierailija
19/25 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihhihheeohohohhe hauska juddu olet oikea vitsi niekka

Vierailija
20/25 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle punavinkkupullo,kiitos!Sitähän pyhinä menee!t.tarhatäti