Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka olet jo valmistautunut jouluun?

Nainen 23v
04.11.2018 |

50 päivän kuluttua on jo jouluaatto melkein lopussa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostanut osan lahjoista, suklaata ja koristeita. Seuraavaksi viritetään valoketjut, tähdet ja kyntteliköt sekä ostetaan lisää lahjoja ja osa tehdään itse.

Vierailija
2/20 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin eilen lapselle joulukalenterin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosollipunajuuret on säilötty.

Lantut on kellarissa

Lipeäkala hautumassa

Vierailija
4/20 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Vissiin tarttis alkaa kyseleen lasten lahjatoiveita.

Vierailija
5/20 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin piparia

Vierailija
6/20 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. En vietä joulua varsinaisesti.

Vierailija
7/20 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin työnantajalle, että voin olla joulun töissä.

Vierailija
8/20 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin siskon lapsilta partiolaisten joulukalenterin.

Vierailija
9/20 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin joulun matkan kesäkuussa, mennään siis valmiiseen pöytään tänäkin vuonna. Kotia ei tarvitse laittaa kun ei siellä olla eikä tietenkään mitään erityistä ruokaa hankkia. Pari lahjaa ostan niin siinäpä se!

Vierailija
10/20 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut muutaman lahjan ja hieman kuusenkoristeita särkyneiden tilalle. Yritän tehdä mahdollisimman paljon valmisteluja jo marraskuun aikana, sillä joulukuu tulee olemaan töissä todella kiireinen (kaupan ala).

Vierailija
11/20 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna yksi lysti. Nuorempi lapsi on keväällä täysi-ikäinen, muutkin suvun nuoret on kasvaneet.

Vierailija
12/20 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysellyt lasten lahjatoiveita. Koristeita en osta joka vuosi, enkä uusia valoja yms. Marraskuun lopulla koristelen kotia vähän, lahjat hankin pikkuhiljaa. Ruoat tehdään itse miehen kanssa sitten lähellä aattoa. En sen kummemmin siivoile, aina meillä on sen verran siistiä että ei häiritse.

Rennosti mennään tänäkin vuonna. Viime vuonna oltiin joulu reissussa, sekin oli mukavaa. Ehkä ensi vuonna taas.

Vierailija
13/20 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Lidlistä Mon Cherit, kun niitä vielä oli.

Vierailija
14/20 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdat tehty ennen juhannusta, samoin uudet perunat pakastettu

Vierailija
15/20 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti - erittäin huonosti!

Vierailija
16/20 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Ei tuu poikkeamaan mun normaalista viikonlopusta, harmi vaan että niitä vapaapäiviä on jouluksi sitten muutama lisää. Viisi pitkää päivää, hoh hoijaa. Voi kunpa pääsisi töihin niin olisi edes syy nousta sängystä ylös ja saisi vähän lisää rahaa.

Vierailija
17/20 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihdat tehty ennen juhannusta, samoin uudet perunat pakastettu

Tätä perunoidenn pakastamista on minullekin suositeltu. Pakadtetasnko ne puolikypsinä vai kypsinä ja miten ne laitetaan tarjoiluvalmiiksi? Täksi jouluksi ei tietenkään enää ehdi, mutta ehkä ensi jouluna sitten.

Vierailija
18/20 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitenkään. Ei tuu poikkeamaan mun normaalista viikonlopusta, harmi vaan että niitä vapaapäiviä on jouluksi sitten muutama lisää. Viisi pitkää päivää, hoh hoijaa. Voi kunpa pääsisi töihin niin olisi edes syy nousta sängystä ylös ja saisi vähän lisää rahaa.

Olen järjestänyt perhejouluja alle 20-vuotiaasta. Aina ei vain jaksa kiinnostaa. Aikansa kutakin.

Vierailija
19/20 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna yksi lysti. Nuorempi lapsi on keväällä täysi-ikäinen, muutkin suvun nuoret on kasvaneet.

Ja jouluja on todella järjestetty iät ajat. Muiden lahjomiseen on uponnut jo lapsuuden lahjarahat.

Vierailija
20/20 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Meillä on muutto toiseen kaupunkiin kuun vaihteessa, joten keskityn siihen. Jouluruuat saa kaupasta. Ja muutossa jätän joulukoristeet asuntoon, enkä vie kellariin. En edes tiedä, vietämmekö joulun kotona vai sukulaisilla. Kaikki on ihan avoimena. Aikuisille ei osteta lahjoja muutenkaan. Omalle lapselle ostan yhden paketin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi