Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

8. luokkalaisella kotiin tuloaika klo 03 viikonloppuna

Vierailija
04.11.2018 |

On jäänyt monta kertaa kiinni alkoholista ja tupakasta. Onko ihan normaali kotiin tuloaika teidän mielestä? Mun mielestä ei ole. Kaverin lapsi, siksi kysyn mielipidettä että oonko minä vain nipo kun omani pitää tulla klo 22 viikonloppuna. Ei kyllä edes valita siitä

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sunnuntai-iltana viimeistään iltakasilta, että maanantaina jaksaa noustaa kouluun.

Vierailija
2/14 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Meillä lukion kakkosluokkalainen tulee viikonloppuisin kotiin klo 00.-01-30 riippuen siitä, missä on. Klo 03 ei todellakaan olisi ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

03 ei sovi edes aikuisillekaan. Jos aikuiset tulisivat kotiin tuohon aikaa niin olisivat 'kipeinä' koko seuraavan päivän.

Vierailija
4/14 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän kasiluokkalainen luuhaa kaupungilla! Tietokonetta voi kyllä naputella aamukolmeen.

Vierailija
5/14 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikanaan kasilla ja ysillä kotiintuloaika 23.30. Lukioiässä joskus 03-04 tai ei ollut aikaa, mutta aamuun mennessä. Isä oli opettaja ja äiti sosiaalityöntekijä. :) Oikeasti kavereilla oli sama ja oltiin kaikki ns. hyvien perheiden lapsia. Meistä tuli pärjääviä aikuisia ja koulut meni yli ysin keskiarvoilla.

Mutta joo, omani on nyt 15 ja en todellakaan nielisi, että tässä ensi kesänä tulisi kotiin aamuyöllä.

Vierailija
6/14 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuon ikäisenä ei ollut mitään kotiintuloaikaa, joskus tuli juotua, joskus oli nukahtanut kaverille tai istui vaikka hesellä.

En lähtisi toisten kasvatustapoja tuomitsemaan, toiset lapset sietävät yksinäisyyttä paremmin kuin toiset.

Vierailija
7/14 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mielestä 14 v voi olla yötä pois ilmoittamatta??? Ja mitään rajoja ei tarvi enää 14 v lapselle tuossa asiassa asettaa? Härregyyd mikä pään sisäinen maailma sulla on!

Vierailija
8/14 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kotiintuloaika 21 16-vuotiaalle.

Vierailija
9/14 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli kiroilla, mitä ihmettä. Kun olin kasiluokalla, mun piti lähteä kymmenen maissa sieltä missä olin. En yleensä ollut kovin kaukana kotoa. Nyt lukion ensimmäisellä, lähden 0.00-1.00 aikaan ja soitan äidille ennen lähtöä. 3.00 ei kuulosta hyvältä, ei millään tavalla.

Vierailija
10/14 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole tuon ikäisellä kotiin tuloaikoja ollenkaan. Hän on itsenäisyyden ja aikuisuuden kynnyksellä ja meillä annettaan luottoa hänen omalle ajattelukyvylleen ja annetaan tilaa tehdä myös virheitä. Tämä toimii meillä. Ei notku tuolla kylillä. Perjantaisin on treenit, viikonloppuisin pelejä. Jos ei ole käy kavereiden kanssa salilla, uimassa, pelaamassa tennistä, leffassa,  viettävät aikaa meillä, jne.

Vierailija
11/14 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko omasi kotiin 22 vain klo 03?

Vierailija
12/14 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko omasi kotiin 22 vain klo 03?

Äiti, saanko olla kauemmin kun Jeccicakin saa...joo oo vaan. Ja näin oma lapsi tulee päihtyneenä kotiin ja ap tulee palstalle haukkumaan kaverin kotiintulo ajat :D

Vierailija
13/14 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja kavereilla ei ollut kotiintuloaikoja ollenkaan alkaen noin 13-vuotiaasta. Silloin se oli siistiä, sittemmin aikuisena tajusin että ihan heitteillähän sitä oltiin. Ei kukaan vanhempi ole aamuyöstä edes katsomassa missä kunnossa lapsi tulee kotiin tai tuleeko ollenkaan. Ei ollenkaan hyvä juttu.

Vierailija
14/14 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole nipo. Oulun seudulla suositellaan näin

https://wilma.ouka.fi/news/396