Olen niin onnellinen elämässäni
Mitä tuntemuksia tämä otsikko sinussa herätti? Ärsyyntymistä? Iloisuutta jonkun muun ihmisen tilanteesta?
Yritän tässä kartoittaa sitä, mitä tunteita tämä lause herättää suomalaisissa. Vastaa rehellisesti.
Kommentit (28)
Ilahduin että jollakin muullakin on samoja fiiliksiä kuin minulla, ja halusin vilkaista koostuuko onnemme samoista aineksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin hakemaan niitä onnen avaimia? Mielenkiinto heräsi.
Oletpa tyhmä, aivan niin kuin ihmisten onni olisi heistä itsestään kiinni. Minä sen jos tiedän, jos kuka. Kasvoin minua moittivan vanhemman seurassa j hän varasti onnellisuuteni ja mahikset siihen myös.
Eilen vinguit siitä miten äitisi oli huomauttanut sinun loukkaantuvan KAIKESTA, ei olisi päin saanut katsoa ettet kitisisi. Naulan kantaan, muhi siinä sitten kun et vieläkään tajua.
Minun äitini MOITTI minua kaikesta, saaatanan sairas v*ttupää, etkö sä osaa edes lukea?
No jos aikansa yrittää nätisti että älä ole niin saamarin negatiivinen muttei auta, lienee luonnollista että sävy muuttuu.
Ajattelin että olisinpa minäkin. Sitten että ihanaa kun edes joku on onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa tyhmä, aivan niin kuin ihmisten onni olisi heistä itsestään kiinni. Minä sen jos tiedän, jos kuka. Kasvoin minua moittivan vanhemman seurassa j hän varasti onnellisuuteni ja mahikset siihen myös.
Eilen vinguit siitä miten äitisi oli huomauttanut sinun loukkaantuvan KAIKESTA, ei olisi päin saanut katsoa ettet kitisisi. Naulan kantaan, muhi siinä sitten kun et vieläkään tajua.
Minun äitini MOITTI minua kaikesta, saaatanan sairas v*ttupää, etkö sä osaa edes lukea?
No jos aikansa yrittää nätisti että älä ole niin saamarin negatiivinen muttei auta, lienee luonnollista että sävy muuttuu.
Minäkö meistä negatiivinen!?? Kuule kyllä se on se, joka moittii muita, ei se moitinnan kohde saaaatanan sairas v*ttupää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän se tässä olet negatiivinen, stanan typerys, jos et tajua, että se moittija on siinä se, jolla on kaikkea pahaa ja negatiivista sanottavaa aina toisista. Mutta ethän sä sitä tajua, koska olet itse sellainen moittija, joka pitäis viedä saunan taakse ja räjäyttää. Eikä kukaan jäis kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Samaistumista. Aloin heti ajatella miten minäkin olen ja mitkä kaikki asiat on todella hyvin elämässäni.
Sama ja kiitollisuus siitä kun huonompiakin aikoja on ollut.
Lukutaidoton ja käsityskyvytön nuija.