mielipide asiaa miehistä
klo 16:48 | 3.11.2018
Siis mieheni jäi kiinni pettämisestä ( en ole vielä miehelleni sanonut ) henkilö kenen kanssa mieheni petti oli hänen eksä ja vielä selvinpäin.. meillä on yhteinen kaveri eksän kanssa joka kertoi minulle koska mieheni eikä eksä ei ole sanomassa asiasta mitään! Nyt kumminkin kaverini kertoi ja näytti kuvankaappausta missä eksä oli kysellyt mieheltäni tunteista mies suorastaan hermostui ja kierteli kysymystä muutaman inttämiskysymyksen jälkeen mieheni laittoi että ei ole tunteita ja sen jälkeen sanoi eksälleen että ystäviä voivat olla?'? miksi helvetissä mieheni haluaa olla vielä sen ystävä jossei ole mitään tunteita??? sanon tänään miehelleni enkä aio jatkaa mutta haluaisin kuulla mielipiteitä..
Kommentit (3)
Jos minä oikein ymmärsin niin ilmeisesti pettänyt kumppaniaan eksän kanssa sitten väittånyt eksälle ettei ole tunteita mutta ystäviä voivat olla! Kuullostaa vähän siltä ettei mies halua luopua eksästään...
Vierailija kirjoitti:
Putosin kärryiltä. Siis toisaalta mies on sanonut olevansa exälleen olevansa ystävä tämän kanssa ja sitten toisaalta pettänyt? Kumman hän on tehnyt vai kummatkin?
Minkä ikäisiä olette?
Jos minä oikein ymmärsin niin ilmeisesti pettänyt kumppaniaan eksän kanssa sitten väittånyt eksälle ettei ole tunteita mutta ystäviä voivat olla! Kuullostaa vähän siltä ettei mies halua luopua eksästään..
Putosin kärryiltä. Siis toisaalta mies on sanonut olevansa exälleen olevansa ystävä tämän kanssa ja sitten toisaalta pettänyt? Kumman hän on tehnyt vai kummatkin?
Minkä ikäisiä olette?