Onko tosiaan niin, että Telia ei anna liittymätarjousta vanhalle asiakkaalle?
Telia mainostaa viikonlopun tarjousliittymiä, mutta kun yritän vaihtaa nykyistä liittymääni, niin ei anna tarjoushintoja! Käytännössähän Telia usuttaa tarttumaan jonkun kilpailijan tarjoukseen!
Kommentit (16)
Sinä saat tarjoushinnat sillä lailla, että irtisanot nykyisen liittymän ja vaihdat toiselle. Parin päivän sisään ottavat Telialta yhteyttä ja tarjoavat parempaa liittymää suhteellisen edullisesti. Näin minulla ainakin meni. Vaihdoin silti!
Jospa et katsonut vain oikeasta paikasta? Sivusto voi olla niin kömpelö että tarjoukset ovat eri paikassa.
Itse kysyin tätä asiaa asiakaspalvelusta ja totesi, että koskee vain uusia liittymiä.
No sitten tekevät hallaa itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Itse kysyin tätä asiaa asiakaspalvelusta ja totesi, että koskee vain uusia liittymiä.
Mikähän järki tässä on? Joku merkonomi tai muu guru voisi selittää mitä firma hyötyy vanhojen asiakkaiden suututtamisesta
Tarjoukset eivät koske vanhoja asiakkaita. Elisakin tarjosi yli kympin edullisempaa kun muualle vaihdoin liittymän. Kannattaa vaihtaa, asiakasuskollisuus ei merkkaa mitään.
Muistatteko oliko viime vuonna black fridayna liittymätarjouksia? Jospa odottaisi sitä ja vaihtaisi Telialta pois (rupesi nimittän juuri v**tuttamaana tämä vanhojen asiakkaiden tylytys).
Siinä vaiheessa tippuu tarjouksia, kun kilpailuttaa operaattorit. Varmaan kaikilla on toi sama rajoite, että tarjous koskee vain uusia liittymiä.
Mulle tuli joku viesti tarjouksesta uusille asiakkaille ja heti perään "anteeksi lähetimme sinulle väärän viestin". Tekis mieli vaihtaa liittymää ihan vaan tämän takia.
Prototyyppi kirjoitti:
Siinä vaiheessa tippuu tarjouksia, kun kilpailuttaa operaattorit. Varmaan kaikilla on toi sama rajoite, että tarjous koskee vain uusia liittymiä.
Kyllä minulla ainakin Saunalahti antaa vaihtaa edullisempaan liittymään ihan ilman natinoita.
Olen tehnyt niin, että kysyn tarjoushintaa liittymälleni ja saan kuulla, että ne ovat vain uusille asiakkaille. Tässä kohtaa sanon, että minäpä sitten siirrän liittymäni jollekin toiselle operaattorille, jolle olen se uusi, tarjoushinnan arvoinen asiakas. Tässä vaiheessa vanha operaattorini tarjoaa sitä tarjoushintaa jotta saisi minut puidettyä asiakkaana.
On toiminut useamman kerran :)
2 puhuu asiaa. Puhelinoperaattorit ja sähkön myyjät ovat samanlaisia. Tänä syksynä loppuivat sopimukset. Kummastakin kysyin sopimuksen jatkon hintaa. Kalliita olivat. Vaihdoin firmoja, niin tarjosivat reilusti halvemmalla, joten en vaihtanutkaan. Aika venkuloita.
Siinäpähän sitten vaihtelee operaattorista toiselle ja on aina uusi asiakas. Ei kai siitä vanhana asiakkaana olosta mitään mitallia saa.
En kyllä ymmärrä, miksi juuri Teliaa tässä syytätte. Sama käytäntö on muillakin operaattoreilla ja esim. vakuutusyhtiöillä, lehtitilauksissa ym.
Ei ole kiellettyä vaihtaa firmaa ja myöhemmin sitten huödyntää uuden asiakkaan edut. Itsekin kilpailutan autovakuutuksen vuosittain, ei iso homma.
Meillä on erilaisia etuja niin uusille kuin nykyasiakkaillekin ja edut voivat vaihdella nopeallakin aikavälillä. Viikonlopun tasaraha-kampanjassa olleet liittymät oli tarkoitettu vain uusien liittymien tilaajille, mutta aika ajoin tarjolla on etuja myös nykyasiakkaille.
Kirjautumalla Telia.fi -sivustolle voi tarkastella liittymäkohtaisia etuja ja mikäli mieluista pakettia ei sieltä löydy, voidaan esimerkiksi asiakaspalvelun chatissa auttaa sopivan liittymän valinnassa ja samalla katsoa kokonaisuus kuntoon :)
//Joonas S. @TeliaPartio
Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.
Telialtahan se parhaiten selviää, mutta joo voi ne niin tehä. Sitten kun otat toisen, niin soittavat perään.