Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tosiaan niin, että Telia ei anna liittymätarjousta vanhalle asiakkaalle?

Vierailija
04.11.2018 |

Telia mainostaa viikonlopun tarjousliittymiä, mutta kun yritän vaihtaa nykyistä liittymääni, niin ei anna tarjoushintoja! Käytännössähän Telia usuttaa tarttumaan jonkun kilpailijan tarjoukseen!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telialtahan se parhaiten selviää, mutta joo voi ne niin tehä. Sitten kun otat toisen, niin soittavat perään.

Vierailija
2/16 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä saat tarjoushinnat sillä lailla, että irtisanot nykyisen liittymän ja vaihdat toiselle. Parin päivän sisään ottavat Telialta yhteyttä ja tarjoavat parempaa liittymää suhteellisen edullisesti. Näin minulla ainakin meni. Vaihdoin silti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa et katsonut vain oikeasta paikasta? Sivusto voi olla niin kömpelö että tarjoukset ovat eri paikassa.

Vierailija
4/16 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kysyin tätä asiaa asiakaspalvelusta ja totesi, että koskee vain uusia liittymiä.

Vierailija
5/16 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten tekevät hallaa itselleen.

Vierailija
6/16 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kysyin tätä asiaa asiakaspalvelusta ja totesi, että koskee vain uusia liittymiä.

Mikähän järki tässä on? Joku merkonomi tai muu guru voisi selittää mitä firma hyötyy vanhojen asiakkaiden suututtamisesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoukset eivät koske vanhoja asiakkaita. Elisakin tarjosi yli kympin edullisempaa kun muualle vaihdoin liittymän. Kannattaa vaihtaa, asiakasuskollisuus ei merkkaa mitään.

Vierailija
8/16 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko oliko viime vuonna black fridayna liittymätarjouksia? Jospa odottaisi sitä ja vaihtaisi Telialta pois (rupesi nimittän juuri v**tuttamaana tämä vanhojen asiakkaiden tylytys).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
9/16 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa tippuu tarjouksia, kun kilpailuttaa operaattorit. Varmaan kaikilla on toi sama rajoite, että tarjous koskee vain uusia liittymiä.

Vierailija
10/16 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli joku viesti tarjouksesta uusille asiakkaille ja heti perään "anteeksi lähetimme sinulle väärän viestin". Tekis mieli vaihtaa liittymää ihan vaan tämän takia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Siinä vaiheessa tippuu tarjouksia, kun kilpailuttaa operaattorit. Varmaan kaikilla on toi sama rajoite, että tarjous koskee vain uusia liittymiä.

Kyllä minulla ainakin Saunalahti antaa vaihtaa edullisempaan liittymään ihan ilman natinoita. 

Vierailija
12/16 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt niin, että kysyn tarjoushintaa liittymälleni ja saan kuulla, että ne ovat vain uusille asiakkaille. Tässä kohtaa sanon, että minäpä sitten siirrän liittymäni jollekin toiselle operaattorille, jolle olen se uusi, tarjoushinnan arvoinen asiakas. Tässä vaiheessa vanha operaattorini tarjoaa sitä tarjoushintaa jotta saisi minut puidettyä asiakkaana.

On toiminut useamman kerran :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 puhuu asiaa. Puhelinoperaattorit ja sähkön myyjät ovat samanlaisia. Tänä syksynä loppuivat sopimukset. Kummastakin kysyin sopimuksen jatkon hintaa. Kalliita olivat. Vaihdoin firmoja, niin tarjosivat reilusti halvemmalla, joten en vaihtanutkaan. Aika venkuloita.

Vierailija
14/16 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpähän sitten vaihtelee operaattorista toiselle ja on aina uusi asiakas. Ei kai siitä vanhana asiakkaana olosta mitään mitallia saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä, miksi juuri Teliaa tässä syytätte. Sama käytäntö on muillakin operaattoreilla ja esim. vakuutusyhtiöillä, lehtitilauksissa ym.

Ei ole kiellettyä vaihtaa firmaa ja myöhemmin sitten huödyntää uuden asiakkaan edut. Itsekin kilpailutan autovakuutuksen vuosittain, ei iso homma.

16/16 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on erilaisia etuja niin uusille kuin nykyasiakkaillekin ja edut voivat vaihdella nopeallakin aikavälillä. Viikonlopun tasaraha-kampanjassa olleet liittymät oli tarkoitettu vain uusien liittymien tilaajille, mutta aika ajoin tarjolla on etuja myös nykyasiakkaille.

 

Kirjautumalla Telia.fi -sivustolle voi tarkastella liittymäkohtaisia etuja ja mikäli mieluista pakettia ei sieltä löydy, voidaan esimerkiksi asiakaspalvelun chatissa auttaa sopivan liittymän valinnassa ja samalla katsoa kokonaisuus kuntoon :)

//Joonas S. @TeliaPartio

Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi