Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Janna väittää näyttävänsä nykyään vähemmällä meikillä itseltään. Huh huh, maalia on kilokaupalla edelleen.

Vierailija
04.11.2018 |

Aikamoista ulkonäkökeskeistä elämää tämä eukko viettää. Ei taida jäädä muuhun aikaa kun pitää joka päivä kekkuloida jossain kauneussalongissa tai kasvonaamiossa ja meikkaamiseen menee tunteja.
https://www.menaiset.fi/artikkeli/tyyli/kauneus/janna-hurmerinta-oli-nu…

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaiselta Tikkurilan värikartalta näyttää kuin ennenkin.

Vierailija
2/19 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vahva meikki kyllä edelleen on, mutta siis 35 vuotias, ja on muuten hyvin säilynyt!!! Todella kaunis nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vahva meikki kyllä edelleen on, mutta siis 35 vuotias, ja on muuten hyvin säilynyt!!! Todella kaunis nainen.

Ei 35-vuotiaana vielä pidä näkyä vanhenemisen merkkejä. Jos siinä iässä jo rypistyy tai valahtaa naama, niin sitten on paahdettu se pilalle auringossa tai röökattu/ryypätty.

T:42 ei vielä vanhenemisen merkkejä

Vierailija
4/19 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo täysi meikkihän sillä yhä on. Taitaa olla tosi epävarma omasta ulkonäöstään.

Vierailija
5/19 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä meikata mutta typerää väittää ettei meikkaa enää rankasti kun idioooottikin näkee että päinvastoin.

Vierailija
6/19 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku laittaa Jannasta meikittömän tai edes vähämeikkisen kuvan (arkimeikillä) tänne? Pitäis katsoa onko edes tunnistettavissa. Jenni Vartiainen laittaa useinkin lähes meikittömiä kuvia Instaansa eikä häntä ole niistä kovinkaan helppo tunnistaa.

Vierailija
7/19 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevoselta näyttää silti. Oli pakkelia tai ei. Ihahahaa!

Vierailija
8/19 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se, että käyttää meikkiin kymmenen minuuttia aamusta tarkoittaa, ettei jää muuhun aikaa niin huhhuh sun ajatusmaailmaasi.

Minulla menee puoli tuntia ja usko tai älä, ehdin päiväni aikana sitä sun toista!

Vierailija
9/19 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se, että käyttää meikkiin kymmenen minuuttia aamusta tarkoittaa, ettei jää muuhun aikaa niin huhhuh sun ajatusmaailmaasi.

Minulla menee puoli tuntia ja usko tai älä, ehdin päiväni aikana sitä sun toista!

Et tainnut lukea tuota juttua? Jannahan luettelee kauneushoitoja ym joita on jossain sponsorisalongissa joka päivälle sovittuna, ja kasvonaamiot ym. Joka ainoa päivä viikosta siis jossain hoitolassa hoitamassa "kauneuttaan". Kaikki pyörii siis ulkonäön ympärillä.

Vierailija
10/19 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tainnut lukea tuota juttua? Jannahan luettelee kauneushoitoja ym joita on jossain sponsorisalongissa joka päivälle sovittuna, ja kasvonaamiot ym. Joka ainoa päivä viikosta siis jossain hoitolassa hoitamassa "kauneuttaan". Kaikki pyörii siis ulkonäön ympärillä.

Nii no Janna on artisti. Hänellä ei ole töitä 9.00-17.00, joten varmasti riittää aikaa ja jää vielä ylikin useina päivinä.

Kyllä minäkin varmasti kävisin kasvohoidoissa ja kampaajalla useamminkin mieluusti, jos yritykset minulle ne tarjoaisi.

Vierailija
11/19 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janna, kuinka noloa.

Vierailija
12/19 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 35-vuotiaana vielä pidä näkyä vanhenemisen merkkejä. Jos siinä iässä jo rypistyy tai valahtaa naama, niin sitten on paahdettu se pilalle auringossa tai röökattu/ryypätty.

-Ei vaan just nimenomaa se et pitää ulkonäköö yhtenä tärkeimpänä arvona, näkyy ton ikäsessä. Esim koulutetut on monesti ihan rupsahtaneita. Ja miks??? Koska ne lukee, keskittyy kouluun, ei ne keskity kasvojen rasvaamisee,, kauneushoitoihi, ripsiin sun muihin ja se näkyy ja etenki tossa iässä se näkyy, jos sä oot 10 v aikana käyttäny aikas ulkonäköön ja saanu kuukaudes useita kauneushoitoja vs. sä oot ollu sisällä lukemassa. :D

Vierailija
13/19 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen huulipuna on se mistä Jannan upea äiti tunnetaan.

Vierailija
14/19 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jannaa ja muita en kommentoi, mutta itse olen 35-vuotias ja minulla on todella pahat otsarypyt. Koskaan en ole polttanut, olen absolutisti ja aurinkoakaan en juuri ota. Joten aika yksilöllistä tuo oikeasti on.,

Vierailija
15/19 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö, kyllä minä ja oikeastaan kaikki tuntemani ihmiset näyttää aika erilaisilta 35-vuotiaana kuin 18-vuotiaana, elintavoista viis. Ja se on aivan luonnollista.

Vierailija
16/19 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasan setämiehet onanoi pakkelipellelle.

Vierailija
17/19 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet uskoo nuo meikittömät kuvat 😂

Vierailija
18/19 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva elää vaarin rahoilla kuten laitattuu hampaat jne.

Vierailija
19/19 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen hyvän mielen-ketju

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi