Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten on mahdollista: saan miesseuraa mutten naisseuraa

Vierailija
04.11.2018 |

Elikkäs,
olen siis itse mies. Olen laittanut deittiprofiiliini, että haen sekä mies- että naisseuraa.
Olen saanut yllättävänkin paljon yhteydenottoja miehiltä, mutten oikeastaan lainkaan naisilta. Miehet ovat suurimmaksi osaksi olleet vieläpä ihan asiallisia.

Onko naisilla todella näin paljon korkeampi vaatimustaso?
Olen luullut, että homomiehet vasta vaativia olisivat.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä etsit? Täytettä ja korkkausta sinne?

Vierailija
2/19 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan vaan että miten joku voi ylipäätään löytää naisia :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä, naiset ovat vaativampia. Itsekin saisin miesseuraa helposti, naisseuraan pitää nähdä vaivaa.

nainen

Vierailija
4/19 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti miesten mielestä se että nainen harrastaisi seksiä naisen kanssa (bi-nainen) on miesten mielestä ok ja jopa seksikästä, mutta se että mies harrastaisi seksiä miesten kanssa ei naisten mielestä seksikästä ole ja useimmiten poissulkukriteeri. Tasan ei käy onnen lahjat. :) Naiset TÄSSÄ mielessä ahdasmielisempiä.

T. Bi-mies

Vierailija
5/19 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan kuullut sanonnan "kyntömies ei vakoaan valitse". Mutta oletko kuullut sanontaa "kyntönainen ei auraansa valitse"? Sitähän minäkin. 

Yhtä kiimaisia ne homot on kuin hetero miehetkin. 

Vierailija
6/19 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

se varmaa karsii aika monta pois, että etsit sekä miehiä että naisia. Voi olla turn off aika monelle naiselle

Vierailija
7/19 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti miesten mielestä se että nainen harrastaisi seksiä naisen kanssa (bi-nainen) on miesten mielestä ok ja jopa seksikästä, mutta se että mies harrastaisi seksiä miesten kanssa ei naisten mielestä seksikästä ole ja useimmiten poissulkukriteeri. Tasan ei käy onnen lahjat. :) Naiset TÄSSÄ mielessä ahdasmielisempiä.

T. Bi-mies

Eikö siitä tule jälkeenpäin syyllinen ja häpeällinen olo kun on touhunnut ja lauennut miehen kanssa?

Vierailija
8/19 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen ei todellisuudessa tykkää klassisen homomaisesta ulkonäöstä miehessä. Onko sinulla sellainen ulkonäkö?

Vierailija
9/19 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Bi-mies

Eikö siitä tule jälkeenpäin syyllinen ja häpeällinen olo kun on touhunnut ja lauennut miehen kanssa?

Ei, paitsi nuorempana ja villimpänä yhden illan suhteessa tuli. Mutta se ei liittynyt sukupuoleen millään tavalla, ihan perus "walk of shame" aamulla vaan... ;)

Vierailija
10/19 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset odottaa, että mies tekee aloitteet ja kuten jo mainittu, bi ei välttämättä kaikkia houkuta.

Vierailija
11/19 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen ei todellisuudessa tykkää klassisen homomaisesta ulkonäöstä miehessä. Onko sinulla sellainen ulkonäkö?

Jykeväleukainen, nahkalakki, mercury-viikset - mitä vikaa?

Vierailija
12/19 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Bi-mies

Mä olen seurustellut miehen kanssa jolla on ollut seksiä miehen kanssa.

Vierailija
13/19 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Bi-mies

Mä olen seurustellut miehen kanssa jolla on ollut seksiä miehen kanssa.

Ja oliko se sulle hyvä juttu, ei mitåän väliä, vai mietityttikö hieman?

Vierailija
14/19 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kaksi profiilia. Toinen miehille, toinen naisille. Huomaat että tulos on sama.

Vierailija
15/19 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät oikeastaan tarvitse miehiä. Kai se on jokin luonnon laki :(

Vierailija
16/19 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen aina hakee itsestä parempaa miestä

naiset on loisia

Vierailija
17/19 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee kaksi profiilia. Toinen miehille, toinen naisille. Huomaat että tulos on sama.

Arvaan tämän. Erikoista kun mitään sellaista vikaa ei pitäisi olla, etteikö ketään naista voisi kiinnostaa. 

ap

Vierailija
18/19 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naiset on loisia

Eikä riitä että on naista parempi, vaan pitää olla paljon parempi. Siksi kaikkien naisten kysyntä kohdistuu harvalukuiseen joukkoon miehiä. Sama satuprinssi se on saatava olipa nainen itse prinsessa tai kurja piika. 

Vierailija
19/19 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naiset on loisia

Eikä riitä että on naista parempi, vaan pitää olla paljon parempi. Siksi kaikkien naisten kysyntä kohdistuu harvalukuiseen joukkoon miehiä. Sama satuprinssi se on saatava olipa nainen itse prinsessa tai kurja piika. 

Quoted for truth.