Mitä hyvää Tinder toi elämääsi?
Onko elämä Tinderin jälkeen ollut yhtä juhlaa ja pa####ta?
Kommentit (20)
Miehen. Ja paljon hauskoja hetkiä😂
Vierailija kirjoitti:
Elämäni rakkauden<3 Meillä on miehen kanssa ensi kuussa 10. hääpäivä!!!
Mitä mieltä miehesi on tuosta elämäsi tinder-rakkaudesta?
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole edes mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Paljon vierasta pillua.
Oletko mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Rouva on ollut naimisissa kymmenen vuotta, mutta rakkaus löytyi tinderistä vasta vuoden 1012 jälkeen 🤣
Tinder on paras paikka, seksiä, ystäviä, suhteta jne ja ennenkaikkea nuoria naisia M46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aviomies + rakastaja
Vierailija kirjoitti:
Ootko aikamatkailija? Tinder julkaistiin kuusi (6) vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitusvirhe, mun piti laittaaa et 1. hääpäivä. Ja itkin ja oksensin vaan ajatuksesta että pettäisin mun miestä!!!! Se on pettäny mua vaan kaks kertaa ja lupas parantaa tapansa enk ikinä kostais!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitusvirhe, mun piti laittaaa et 1. hääpäivä. Ja itkin ja oksensin vaan ajatuksesta että pettäisin mun miestä!!!! Se on pettäny mua vaan kaks kertaa ja lupas parantaa tapansa enk ikinä kostais!!!!
Niin, siis nämä kaksi kertaa ovat ne joista hän on jäänyt kiinni...
Paljon hauskoja (ja kiusallisia) tilanteita, mutta lopulta myös elämäni rakkauden :D
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo sensuroitu sana on?
Panemista. Olutta unou.
Ihanan aviopuolison 💕 Tuskin oltais tavattu ilman parjattua Tinderiä, mutta meidät se yhdisti. Ikävä kaiku vaan tuolla Tinderillä, ei kaikki oo siellä vaan pettäjiä tai p××××× perässä. Ihan yhtä hyvä tapa tutustua kuin mikä muu tahansa.
1,5 vuotta olin sovelluksessa on-off, ja varmaan koko aikana arviolta 2000-3000 matchia sain (suurehko opiskelijakaupunki), en ollut mitenkään nirso vaikka hyvännäköinen nuori nainen olenkin, täysipäisen ja terveen ja aivot omaavan näköiset pääsivät jatkoon lähes kaikki. Toki kaikennäköisiä kivoja treffejä ja mielenkiintoisia keskusteluita tuli käytyä, mutta jos nyt Tinderin poistaneena pitää katsoa, mitä jäi käteen, niin ihmisistä vain kolme, joista kaksi on kotiinsa jo palanneita vaihtareita joiden kanssa jutellaan, yksi opiskelija, jonka kanssa vaihdetaan kuulumisia. Kyllä tuona aikana tutustuin kasvotusten useampaan mielenkiintoiseen ihmiseen kuin netissä. Ajatuksista käteen jäi, että elän nyt tässä tätä päivää ja teen arkisia asioitani, ja jos johonkin kivaan tosielämässä törmään niin olen valmis häntä lähestymään, mutta tarkoituksella hakemalla en enää suhdetta hae.
Kihlattuni ja sitä myöten pian syntyvän esikoisemme.