Masentuneiden vertaistukiketju
Kommentit (24)
Töissä kohdellaan epäreilusti mutta kukaan ei auta. Olen antamassa kenkää naisystävälle, jota oikeasti rakastan mutta en jaksa nyt olla kenenkään kanssa missään tekemisissä. Haluan vaan nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tein hyvää kasvissosekeittoa jota mies kehui kovasti, tykkäsin itsekin. ehdotti että alkaisin jopa pitää ruokablogia!
mutta kun ei jaksa.
Mitä laitoit siihen?
-myskikurpitsan
-2 keskikokoista perunaa
-1 porkkana
-1 tomaatti
-2 keskikokoista sipulia kuullotettuna valkosipulin kanssa aurinkokuivattujen tomaattien öljyssä
-kasvisliemikuutio
-vettä ja maitoa
-sipulinmakuista kaurakermaa
-1 mangopiltti
-mausteet mm. mieto madras karri, tandoori, rakuuna, vähän sokeria.... ehkä jotain vielä, en muista :-D
Samalla vaivalla olisit laittanut tuon blogiin.
Täällä burnout/masennus raskaiden työkokemuksien vuoksi. Sairaanhoitaja olen (yllätys yllätys). Nyt työttömänä.. Karenssi varmaan pukkaa kun paperihommia ei vain saa aikaiseksi. Nyt olen maannut sängyn pohjalla viikon. Huomenna sentään terapiaan :) Jos saisi raahattua itsensä edes saunaan.
Ihana neuropaattinen kipu joka on kestänyt 7 vuotta söi mielenterveyteni. Makaan lattialla koska muuta en juuri voi tehdä. Netflixissä ei ole mitään hyvää. Lääkitystä kipuun en haluaisi ottaa, eilen sain siitä 10 tuntia kestäneen päänsäryn.. Lenkillä kävin, satoi ja alkoi ottamaan vielä enemmän pattiin. Ensi viikolla aika kipupolille psykologia tapaamaan. Syödäkin pitäis, ei jaksaisi seistä hellan ääressä. Jos vaan tilais falafelia naapurin pitseriasta...