Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan tuntenut itseäsi tyhmäksi jossain seurassa? Millaisessa?

Vierailija
08.05.2006 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen metsästysseuran perinteisissä peijaisissa! siellä vatvotaan vaan ja ainoastaan niitä hirviasioita ja mä olen ihan pihalla!! =D tunnen siellä aina itseni totaalisen ulkopuoliseksi!

Vierailija
2/16 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärtänyt koko iltana jutuista yhtään mitään, ja haaveet mahdollisesta fyysikkopoikaystävästä katosivat tehokkaasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppiset kanaset siinä sitten ympätillä kaakattivat, miten pitäisi laihduttaa kilo että pääsee bikinikuntoon.

Vierailija
4/16 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan ole siitä kiinnostunut. Palavereissa ja jalkapalloporukoiden luona vieraillessa olen sitten umpikyllästynyt ja ulkopuolinen kun aiheena on vaan futis. Yritän sit aina ohjata keskustelun muihinkin alueisiin, etten joutuis vaan istumaan ja nyökyttelemään hiljaa koko illan/palaverin. Onneksi mies on muuten ihana :) (toki jos aiheena ´palaverissa on esim. joukkueen tulevat hankinnat, en toki käännä keskustelua esim. lastenhoitoon)

Vierailija
5/16 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni tyhmäksi työkavereideni seurassa, koska he eivät ymmärrä, etten ole tosissani, vaan juttuni on, no,,,omasta mielestäni hauskan " tyhmiä" ja he alkavat aina selittää niitä. Kiusallista!

Työkaverini ovat lähes kaikki diplomi-insinöörejä.

Vierailija
6/16 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtää sitä, ettei asioista voi heittää huumoria

Vierailija
7/16 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummallisia nuo tuntemasi dippa-inssit. Se tosin voi olla, että ne alkavat oikeastikin miettiä antamasti kimmokkeesta jonkun kumman vehkeen toimintaa tms... Oletko varma, ettet ole ymmärtänyt niitä väärin? Dippa-inssillä on usein tietynlainen luonne, joka vaatii, että aina ja kaikki on selvitettävä. Mieheni on DI, mutta kyllä se silti tajuaa tyhmätkin heitot. Tosin ajoittain ne saavat sen pohtimaan mitä kummallisimpia juttuja puolitosissaan.

Vierailija
8/16 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, täällä :)

Vierailija
9/16 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. työpaikkamme duunareilla oli luottamusmiesvaalit ruokalassa, niin " tosi hauskana" tokaisin, että mitä, eiks noissa vaaleissa oo ollenkaan kokoomuksen ehdokasta?

Niin, sitten nämä selittää mulle ja ihan nolona kuuntelen.. vastaavia esimerkkejä paljon.

Vierailija
10/16 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä kyllä ymmärrän politiikasta:)

Vierailija
11/16 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onpas sulla tosikoita dippatuttuja. Kyllä mun dippatutut (joita on monia), olisivat tajunneet. Mutta ne tuntevat mun huumorini muutenkin. Hieman samankaltaista hjuumoria harrastan kuin sinä.

-11-

Vierailija
12/16 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni tosi tyhmäksi ns. perinteisten naisten seurassa. Tarkoitan naisia, jotka osaavat leipoa ja kokata, pitävät kodin puhtaana, tietävät kaiken lapsenkasvatuksesta ja silittävät miehen paidat sekä huoltavat kodin pyykin. Työelämässä he ovat ehkä sairaanhoitajia tms. Itse olen täysin tuon naistyypin vastakohta, ns. uraputkiäiti. En osaisi keskustella esim. ruokaresepteistä.

Vierailija
13/16 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse opiskelin tuolloin amk:ssa enkä tuntenut noista bileistä muita kuin kaverini. olipahan kaamea ilta :(

alkuillasta, ennenkuin vielä hoksasin mikä on meininki, yritin tehdä tuttavuutta muihin paikallaolijoihin ja kerroin iloisesti että opiskelen amk:ssa sairaanhoitajaksi. hyvin alkanut keskustelu lopahti kuin seinään ja toinen osapuoli liukeni omille teilleen eikä noteerannut loppuiltana minua ollenkaan. suht pian ymmärsin linnoittautua sohvannurkkaan ja yritin vetää itsekseni kännit muttei sekään onnistunut kun booli oli niin laihaa ettei noussut päähän vaikka kuinka kaksin käsin kiskoi :(

siis aivan p*rseestä olevat bileet. ja minä tulen yleensä hyvin ihmisten kanssa juttuun ja tutustun helposti joten kyse ei ollut siitä ettenkö olisi osannut seurustella näiden hienojen yliopistoimmeisten kanssa. mutta ilmeisesti sivistyneet akateemiset eivät osaa seurustella tyhmien duunarien kanssa...

Vierailija
14/16 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä sattui sellaisiin seminaari- tms. ryhmiin, joissa tuntui olevan kahdeksan ultraneroa ja sitten minä. Siellä ne keskustelivat filosofiasta laaja-alaisesti ja älykkäästi, osasivat Kantinsa ulkoa etu- ja takaperin ja siteerasivat ulkomuistista pätkiä filosofien teoksista. Minä yritin sulautua osaksi tuoliani.

Vierailija
15/16 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä vaan tälläinen 19-vuotiaana esikoisen saanut ja nyt vasta saan opinnot päätökseen. Ja miehellä pelkkä yo-todistus, mutta tienaa suht hyvin siihen nähden.

Välillä kyllä tuntuu siltä että olen oikeesti TYHMÄ! :)

Mutta minä olenkin saavuttanut elämässäni ehkä enemmän kaikennäköistä ku nuo opiskelevat, mutta silti... :(

Vierailija
16/16 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun puhe kääntyy johonkin " luonnonläheisempään" aiheeseen niin minun suu käy koko ajan. :) En osaa keskustella politiikasta, enkä kamalasti mistään " tieteestä" , mutta kaikissa arkisissa asioissa ja ihmissuhde asioissa olen mestari!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi