Haluaako miehenne seksiä joka päivä?
Kommentit (20)
22v. (Itse olen hiukan nuorempi) ja kyllä lähes päivittäin. Joskus saattaa olla muutamankin päivän taukoja ja silloin pelästyn mistä on kyse, mutta aina paljastuu syyksi se kun mies haluisi, että tekisin alotteita itsekin 😄
Haluaa yleensä 2-3 kertaa päivässä. Ikä 35 vuotta.
Ed kerran halusi 1v4kk sitten. Taitaa tulla elämäni ensimmäinen vuosi kokonaan ilman seksiä sen jälk kun 17v iässä puuhat aloitin. Ja tätä taukoa edelsi 1v5kk tauko.
6 kertaa viikossa, ei sunnuntaina.
Mies 76, itse 69.
päivittäin ja yleensä aamuisin
m42
Ei koskaan viimeiseen 7 vuoteen. Mies 52, yhdessä kohta 20v.
Ehkä päivittäinkin voisi haluta, mutta vonkaa pari kertaa viikossa, kun tietää että enempään en suostu. Ikää 59 vuotta, yhdessä 37 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Eikös järjevämpi ois kysyä että kauan yhdessä. Harvaa kiinnostaa oma kumppani enää 5-10v jälkeen.
Monia ei kiinnosta ees vuoden jälkeen.
Jos on tällainen taipumus, niin miksi kiduttaa itseään ja toista parisuhteessa? Kun on nykyään muita vaihtoehtojakin. Ja jos itse olet tuollainen, älä silti oleta, että tämä on se normi. Toiset haluaa tosiaan sitä kumppaniaan hautaan asti.
Ehkä joka toinen kuukausi innostuu, 45 vuotias ja 23 vuotta yhdessä. Haukkuu nymfomaaniksi kun yritän enemmän.
Omasta puolestani panisin vaimoni kanssa vaikka joka päivä, mutta vaimolle riittää muutama kerta viikossa. Parikymppisinä kuitenkin pantiin lähes joka päivä ja kaipaan niitä aikoja. :( Ne muutamatkin kerrat kun pääsee rakastelemaan oman kullan kanssa ovat aivan upeita.
M38 ja 17 vuotta yhdessä.
Haluaa minua varmaan päivittäin, mutta seksiä harrastetaan kuitenkin suurin piirtein 2-4 kertaa viikossa. Musta tämä on oikein hyvä ja parempi, kuin jokapäiväinen paneskelu. Ja ensimmäistä kertaa en tunne paineita siitä, että oma libidoni on matalampi kuin miehellä. Oli ahdistavaa, kun ex suorastaan vaati panna päivittäin ja tähän liittyen tuntui että ainoa asia mitä kanssani oli mieluisa tehdä, oli seksi.
Nykyinen mieheni on vähän vanhempi, osoittaa hellyyttä ja läheisyyttä päivittäin muilla tavoin enemmän kuin tarpeeksi ja saa minut kyllä aina silloin halutessaan janoamaan seksiä.
Yhdessä alle vuosi, 20-30-vuotiaita.
Mieheni on sanonut, että hän haluaa seksiä 5-7 kertaa viikossa. Rakastelemme normaalisti jokaikinen aamu, paitsi jos joudun olla työmatkan takia poissa kotoa. Mieheni haluaa mieluiten aamuseksiä. Minä haluan miestäni päivittäin, joten meidän suhteessa halut ovat samanlaisia kummallakin puolisolla. Mieheni ei vonkaa. Hän hyväilee minua, antaa suukoja, nuolee rintojani ja pimppiäni, kertoo rakastvansa minua ja joskus sanoo kauniiksi. Kumpikin meistä haluaa läheisyyttä ja seksiä paljon. Mieheni osaa ottaa minut hellästi joka päivä. Hänen katseensa ja hyväilynsä saa minut syttymän. Olen kiitollinen siitä, että juuri minä olen hänen valittunsa, joka saa jakaa yhteisen romanttisen hetken aamuisin hänen kanssaan makuuhuneessa ja yhteisen elämän muutoinkin.
M47 / N46
En ihan joka päivä, pari kertaa viikossa riittäisi. Seksiä onneksi 1-2 krt viikko kumminkin. Laitana aina iltaisin nukkumaan mennessä käden vaimon häpykummun päälle. Jos hänellä ei ole alushousuja, niin silittelen karvoja hissukseen tai silitän kumpua muuten vain nukahtaessa. Tehnyt näin aina jo yli 40 vuotta. Seksiä harrastetaan silloin kun vaimo siitä innostuu tai jos ei nukahdeta heti.
Haluaisin ainakin kerran päivässä ja mieluiten 3 kertaa päivässä. Vaimon kanssa ei kuitenkaan mene halut aivan tasan. Hän haluaa keskimäärin 0 kertaa vuodessa. M45
Ei edes joka kuukausi.
Mutta ei se mitään, olen itse samanlainen. Ollaan 28-vuotiaita.
Oon se mies ja en.
Nainen haluaisi monta kertaa päivässä ja aina panettaa. Itsellä taas vaikuttaa arki ja stressi haluihin. Usein hoitelen vaimon vain hänen mielikseen, mutta on se välillä aika vaikeaa, kun oikeasti haluaisi vaan nukkua.
Erosin ja vaihdoin naista juuri tuon ongelman takia, nyt kaikki hyvin ja joka päivä rakastelua.
Eikös järjevämpi ois kysyä että kauan yhdessä. Harvaa kiinnostaa oma kumppani enää 5-10v jälkeen.
Monia ei kiinnosta ees vuoden jälkeen.