Mukavat alushousut, joista ei tule "panty lineseja"?
Stringiketjun innoittamana mietin, onko joku täällä löytänyt täydelliset alushousut.
Itse pidin aiemmin stringejä, kunnes kyllästyin niiden aiheuttamiin vt/emätintulehduksiin ja epämukavaan oloon. Tavalliset alushousut ovat kuitenkin siitä ikäviä, että farkkujen tai muiden housujen läpi näkyy aina nämä panty linesit, eli alushousujen rajat. Joitakin "invisible" mallin alushousuja olen koettanut, mutta ne ovat aina olleet hiostavaa tekokuitumateriaalia, ja hakeutuvat nekin epämukavasti haaroväliin hiertämään.
Kommentit (7)
Mikä niissä housunreunoissa niin kamalaa on? Sekö, että joku huomaa "herranjestas, tuo nainenhan käyttää alushousuja"?
Mä käytin ennen stringejä myös ja samasta syystä kuin sä lopetin niiden käytön. Nyt mulla Sloggin Light Hipster -housuja ja niistä ei tule reunat esiin
Ette varmaan käytä valkoisia paitojakaan, kun rintsikat kuultavat niistä läpi. Tai mitään ihonmyötåisiä paitoja, kun rintsikoiden uppouma ihoon erottuu.
Alushousuissa kokomerkinnät ei pidä paikkaansa. Jos alushousut aiheuttavat näkyvät painaumat, ne ovat ihan liian pienet. Jos housukokosi on 38, osta alushousuista vähintään kokoa 40. Todennäköisesti 42 on sopiva. Alushousut on yleensä paria kokoa pienempiä kuin kokomerkintä antaa ymmärtää.
Minustakin tuntuu etä ap:n ongelma korjaantuu oikean kokoisilla ja mallisilla alushousuilla.
Malli riippuu siitä millainen takamus on, oikean kokoiset alushoust eivät jätä mitään näkyviä rajoja, itse suosin ohuita puuvillaisia.
Vierailija kirjoitti:
Alushousuissa kokomerkinnät ei pidä paikkaansa. Jos alushousut aiheuttavat näkyvät painaumat, ne ovat ihan liian pienet. Jos housukokosi on 38, osta alushousuista vähintään kokoa 40. Todennäköisesti 42 on sopiva. Alushousut on yleensä paria kokoa pienempiä kuin kokomerkintä antaa ymmärtää.
Älä nyt viitsi. Todellinen syy on Suomessa räjähdysmäisesti yleistynyt naisten ylipaino ja sitä kautta perseiden koon kasvaminen.
Leggingsit