Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusien tilanteiden jännittäjät

Vierailija
04.11.2018 |

Miten olette vähentäneet uusien tilanteiden jännitystä? Oletteko saaneet käytöksestänne ihmetystä osaksenne?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitän aina uusia tilanteita ja olen yrittänyt opetella hyväksyvämpää asennetta. "Jännitän mutta mitä sitten? Se on mulle ominaista ja ei siinä ole mitään pahaa." Vielä tekemistä mutta kun asian hyväksyy jo se vie osan jännityksestä pois

Vierailija
2/6 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältän uusia tilanteita, niin ei tarvitse jännittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännitän aina uusia tilanteita ja olen yrittänyt opetella hyväksyvämpää asennetta. "Jännitän mutta mitä sitten? Se on mulle ominaista ja ei siinä ole mitään pahaa." Vielä tekemistä mutta kun asian hyväksyy jo se vie osan jännityksestä pois

Tuo on kyllä totta, että ei jännitä niin paljon, kun hyväksyy ja tiedostaa sen, että jännittää.

Vierailija
4/6 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
5/6 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut hyväksyä sen temperamenttiini kuuluvana ominaisuutena. Minulla uusien tilanteiden jännittämisessä keskeistä on se sosiaalinen puoli eli jännitän (uusia) ihmisiä, olen ujo.

En jaksa enää miettiä yhtä paljon kuin nuorena, mitä muut ajattelevat minusta. Se osaltaan helpottaa jännittämistä vähän.

Ajattelen, että se sama temperamenttipiirre, jota aiheuttaa jännittämisen, tekee minusta harkitsevaisen, joka taas on hyvä ominaisuus. Niinhän se on temperamenttitutkimuksen mukaan.

Joskus jännittäminen on johtanut siihen, etten mene kyseiseen tilanteeseen. Suhtaudun itseeni ymmärtäväisesti enkä syyllistä itseäni, jos tuohon valintaan päädyn.

Vierailija
6/6 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up