Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vappu Pimiä: Olen säästeliäs, enkä halua elää velaksi

Vierailija
04.11.2018 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/46a14a27-a1a7-42f9-9368-2de7f34e…

Ihan hyvä periaate toki, mutta jos aviomies sattuu olemaan miljonääri, en raha-asioistani julkisuudessa avautuisi.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu puhuu asiaa.

Vierailija
2/33 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmistan ettei tilini mene miinukselle -> soitan miehelle että laittaa pari donaa tulemaan ennenkuin lattekahvilassa kortinlukija piippaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi säästeliäisyydestä ei voi puhua avoimesti, mutta rahaongelmista saa valittaa ihan avoimesti ja rahaongelmat laitetaan yleensä jonkun muun syyksi?

Vierailija
4/33 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu ei taida ymmärtää kuuluvansa hyväosaiseen vähemmistöön. Koska hän on taustaltaan tavallisesta perheestä sudenkuoppa on valmiiksii asetettu. Möläytyksissään tällaiset ihmiset nojautuvat tavallisuuteensa ja unohtavat, että usein on parempi olla hiljaa kuin kommentoida. Tästä syystä liitot, joissa on sosiaalisesti erilainen tausta eivät vaan toimi.

Jos haluaa olla koko kansan rakastama juontaja pitää asettua kohderyhmän tasolle. Ei katsoa asioita (tässä tapauksessa raha-asioita) omasta vinkkelistään.

Vierailija
5/33 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vappu puhuu asiaa.

Tietyllä tulotasolla on vaivatonta olla säästeliäs ja olla elämättä velaksi.

Vierailija
6/33 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain on ilmeisesti vähän kateutta Pimiää kohtaan täällä.

Vierailija
7/33 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän Vapun kainalokarvat jaksaa? Mua kiinnostaa.

Vierailija
8/33 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi heidän pitäisi elää velaksi? Rahaahan on.

Vierailija
9/33 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole miljonäärimiestä eikä mitään muutakaan miestä sen puoleen.

Työskentelen terveydenhuoltoalalla, matalapalkka-ala siis. Minulla on kaksi lasta joiden yh. olen ollut melkein alusta asti. Mies ei elareita ole koskaan maksanut eikä muutenkaan lapsista huolehtinut. 

Ei ole vanhempia jotka jeesaisivat. Omillaan on ollut opittava toimeen tulemaan, ja rahankäyttö opettelemaan niin että se riittää. Ja on riittänyt. Yhtäkään luottokorttia ei ole, velaksi en osta enkä osamaksulla. Lapset eivät ole koskaan valittaneet jääneensä vaille jotain. Oppineet että meillä ei rahassa kylvetä. 

Vaatteet on aina olleet kunnolliset, niihin panostan. Ruokaa pöydässä, asunto 3 h keittiö  sauna. 

Alkoholiin menee 0 euroa samoin tupakkaan. Kapakoissa en ole käynyt sitten nuoruusvuosien ennen lapsia.  Voin sanoa että meillä menee hyvin ja olemme onnellisia ja tyytyväisiä. Lasten koulutukseen panostan, se on tärkeää. Onneksi on kaksi varsin fiksua hienoa nuorta minulla.

Mummoni sanoi ei rikas jos ei tivis, ja sillä periaatteella mennään.

Vierailija
10/33 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

IL:n jutussa lainataan Vappua, joka kertoo olleensa köyhä opiskelujanuorukainen. Eihh..

Vierailija
11/33 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IL:n jutussa lainataan Vappua, joka kertoo olleensa köyhä opiskelujanuorukainen. Eihh..

Jos sille on tehty sukupuolenvaihdosleikkaus?

Vierailija
12/33 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työskentelen terveydenhuoltoalalla, matalapalkka-ala siis. Minulla on kaksi lasta joiden yh. olen ollut melkein alusta asti. Mies ei elareita ole koskaan maksanut eikä muutenkaan lapsista huolehtinut. 

Ei ole vanhempia jotka jeesaisivat. Omillaan on ollut opittava toimeen tulemaan, ja rahankäyttö opettelemaan niin että se riittää. Ja on riittänyt. Yhtäkään luottokorttia ei ole, velaksi en osta enkä osamaksulla. Lapset eivät ole koskaan valittaneet jääneensä vaille jotain. Oppineet että meillä ei rahassa kylvetä. 

Vaatteet on aina olleet kunnolliset, niihin panostan. Ruokaa pöydässä, asunto 3 h keittiö  sauna. 

Alkoholiin menee 0 euroa samoin tupakkaan. Kapakoissa en ole käynyt sitten nuoruusvuosien ennen lapsia.  Voin sanoa että meillä menee hyvin ja olemme onnellisia ja tyytyväisiä. Lasten koulutukseen panostan, se on tärkeää. Onneksi on kaksi varsin fiksua hienoa nuorta minulla.

Mummoni sanoi ei rikas jos ei tivis, ja sillä periaatteella mennään.[/

Paljon samaa täällä, paitsi ex.n kanssa viikko viikko sopimus, siksi ei elareita.

Jopa alivuokrasin pojan huoneesta sängyn isäviikoille, virolainen työmies asuu, saan vähän lisätuloja.

Laskut tulee maksettua. Maksullisella kampaajalla olen käynyt viimeksi yli 10 v sitten, kuten ostanut maksullisen muovipussin, kahvin mukaan ja vaikka mitä. Oon tehnyt joulukortteja, joita myyn työkavereille ( laitan joulukortit yhdelle pöydälle, laitan etukäteen viestiä edellisen vuoden ostajille, eli ei mitään pakkomyyntiä ) ja vaikka mitä muita lisärahan lähteitä.

Vierailija
13/33 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ketjussa ole kyse säästämisestä, vaan siitä että lehden palstalla sanotaan että säästää ja ettei tili mene miinukselle vaikka tulot perheessä on niin isot ettei niitä saa normaalikulutuksella mitenkään käytettyä.

Vierailija
14/33 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut vappua jo hänen chat juontaja-ajoista asti.

Siitä lähtien kun hän niistä pääsi ns. ”oikeisiin juontohommiin” ja ilmeisesti palkkamediaanin yläpuolelle, hänellä on aina ollut tapana humblebraggailla rahasta.

Naamioi sen asenteeseen ”puhun avoimesti kaikesta, myös rahasta”- tekosyyn taakse.

Lopputulema on kuitenkin aina se, että tekee hyvin selväksi meille tavallisille maanmatosille, että hän on massipäällikkö.

Vierailija
15/33 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi säästeliäisyydestä ei voi puhua avoimesti, mutta rahaongelmista saa valittaa ihan avoimesti ja rahaongelmat laitetaan yleensä jonkun muun syyksi?

Tottakai voi ja pitääkin puhua. Vappu elää kuitenkin ihan eri maailmassa kuin keski- tai pienituloiset, joten hänen on helppo huudella.

Vierailija
16/33 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummoni sanoi ei rikas jos ei tivis, ja sillä periaatteella mennään.

Hyvä sinä 👍👍Tuolla asenteella ei voi mennä metsään.

Vierailija
17/33 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko36 kirjoitti:

Olen seurannut vappua jo hänen chat juontaja-ajoista asti.

Siitä lähtien kun hän niistä pääsi ns. ”oikeisiin juontohommiin” ja ilmeisesti palkkamediaanin yläpuolelle, hänellä on aina ollut tapana humblebraggailla rahasta.

Naamioi sen asenteeseen ”puhun avoimesti kaikesta, myös rahasta”- tekosyyn taakse.

Lopputulema on kuitenkin aina se, että tekee hyvin selväksi meille tavallisille maanmatosille, että hän on massipäällikkö.

Siirtyy ruokakassibisneksestä (joka muuten pahasti miinuksella) sijoitus- ja säästämiskirjailijaksi.

Vierailija
18/33 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi ja pitääkin puhua. Vappu elää kuitenkin ihan eri maailmassa kuin keski- tai pienituloiset, joten hänen on helppo huudella.

Hyvä on Vapun huudella ja kehaista ettei elä velaksi kun tulot pyörineet jo vuosia yli 100 000 euron reilusti. . Siihen päälle miehen suuret tulot, niin jo vaan kelpaa kuuluttaa ettei meillä eletä velaksi.  Asuntolainaa heil saattaa olla kun muuttivat kesällä arvohuoneistoon Ullanlinnaan. Asunto on jotain liki 900 000 e !

Vierailija
19/33 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, aina Vappua mollataan. Vapun säästeliäisyyden vuoksi heillä on Ulliksen kämppä ja Salon mökki.

Vierailija
20/33 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti, aina Vappua mollataan. Vapun säästeliäisyyden vuoksi heillä on Ulliksen kämppä ja Salon mökki.

Kaikkea sitä säästämällä saakin hankittua :o