Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahkura korvalehden "sisällä"

03.11.2018 |

Onko kenelläkään ollut moista:
Loppukesästä huomasin toisessa korvalehdessä sormiin tuntuvan herneen kokoisen pahkuran. Yritin sitä puristella yms tuloksetta. Pikkuhiljaa se siitä kuitenkin pieneni ja katosi, etten huomannut sitä enää. nyt pari päivää sitten huomasin tuon pahkuran tulleen takaisin samaan kohtaan. Kesällä lääkärille näytin ja totesi rustopatiksi. Mutta eihän rustopatti tuolla lailla katoa ja ilmesty uudelleen.
Kun kosken tuota pahkuraa, niin se tuntuu hieman aralta .mikähän tämä voisi olla?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on! Olin silloin nuorempi ,alle kolmikymppinen muistaakseni .( siitä nyt aikaa yli kolkyt vuotta). Söin vuosia e-pillereitä, korvalehteen ja korvan taakse,mm siihen taipeeseen ja taakse,tuli jatkuvasti 1-3 pientä pattia ,jotka aina välillä häipyivat pois.Jotenkin vaikuttivat ilmaantuvan ns hormoonitoiminnan mukaan.Marssin ihotautilääkärille ja PYYNNÖSTÄNI hän napsasi ne pois .Oli kai jotain rasvapatteja,en muista tarkkaan, mutta ei vaarallista,sanoi lääkäri.

Kysyin häneltä e-pillereistä,mutta ei myöntänyt sen vaikuttavan.Siihen LOPETIN kuitenkin pillerien syönnin ja sen jälkeen ei patteja ole tullut.

Että näin ,terv ikääntynyt.

Vierailija
22/29 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on ollut lapsesta asti, tuntuu iha pienen pieni patti korvalehden sisässä, siinä kohtaa mihin yleensä laitettaan reikä korviksille. Ei ole ihan varma mistä on tullut, mutta muistelisi, että joskus lapsena siihen laittoivat itse hänelle reiän, kun äitinsä ei suostunut viemään liikkeeseen. Ei ole tosiaankaan varma, oliko tuo vai toinen korva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on! Olin silloin nuorempi ,alle kolmikymppinen muistaakseni .( siitä nyt aikaa yli kolkyt vuotta). Söin vuosia e-pillereitä, korvalehteen ja korvan taakse,mm siihen taipeeseen ja taakse,tuli jatkuvasti 1-3 pientä pattia ,jotka aina välillä häipyivat pois.Jotenkin vaikuttivat ilmaantuvan ns hormoonitoiminnan mukaan.Marssin ihotautilääkärille ja PYYNNÖSTÄNI hän napsasi ne pois .Oli kai jotain rasvapatteja,en muista tarkkaan, mutta ei vaarallista,sanoi lääkäri.

Kysyin häneltä e-pillereistä,mutta ei myöntänyt sen vaikuttavan.Siihen LOPETIN kuitenkin pillerien syönnin ja sen jälkeen ei patteja ole tullut.

Että näin ,terv ikääntynyt.

Kiitos vastauksesta! Minulle ilmaantui ensimmäistä kertaa hormonikierukan poiston jälkeen.

Vierailija
24/29 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli teininä patteja mitkä välillä katosi ja osa uusi ja katosivat sitten lopullisesti. Eivät olleet finnejä. Joku muistikuva on että lääkäri olisi puhunut rasvapateista, mutta tästä on jo niin paljon aikaa että en oikein muista. Säikähdin niitä patteja ja turhaan itsekseni pelkäsin pitkään syöpää tms eli jos yhtään olet epävarma niin käy lääkärissä, epätietoisuus on kamalaa.

Vierailija
25/29 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli teininä patteja mitkä välillä katosi ja osa uusi ja katosivat sitten lopullisesti. Eivät olleet finnejä. Joku muistikuva on että lääkäri olisi puhunut rasvapateista, mutta tästä on jo niin paljon aikaa että en oikein muista. Säikähdin niitä patteja ja turhaan itsekseni pelkäsin pitkään syöpää tms eli jos yhtään olet epävarma niin käy lääkärissä, epätietoisuus on kamalaa.

Oliko ne siis juuri korvalehdissä vai? Varmaan pakko käydä uudelleen lääkärillä, kun sen verran huolettaa.

Vierailija
26/29 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan mitään vaarallista kuitenkaan..

Vierailija
27/29 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa joltain finniltä tms. Mutta toki kannattaa käydä lääkärissä jos huolestuttaa

Vierailija
28/29 |
04.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku tarkemmin mitä tuo rustopatti tarkoittaa?

Vierailija
29/29 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärillä kävin ja sanoi, että tuntuu lähinnä joltain ihonalaiselta finniltä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä