Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi eronnutta raskaana olevaa kehotetaan aborttiin?

Vierailija
03.11.2018 |

Ärsyttävää. Itse vastaan näille kehottajille, että raskaus on alkanut lapsettomuushoidoilla, joten se ei ole edes vaihtoehto. Itkettää, kun olen muutenkin joutunut pelkäämään eron tuoman stressin takia raskauden vuoksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä näytät ulkoisesti siltä että elämänhallinta on hukassa.

Vierailija
2/5 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki niitä hoitojakin nykyään saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ilkeitä kommentteja tullut :/

Varmaan ihmiset (läheiset) ovat huolissaan siitä miten elämäsi yksi huoltajana tulee menemään. Tai lähinnä ajattelevat, että jaahas taas yksi isätön lapsiparka. Mene ja tiedä. Ehkä he ajattelevat, että voi harmi kun tilanne meni näin pitkälle, no helpommin ero sujuu kun eronneiden ei tarvitse olla enää missään tekemisissä.

Veikkaan, että ihmiset pitävät aborttia vähän kuin takaporttina tyyliin:" no ainahan voi tehdä abortin!" Olen siis itse tehnyt abortin ja omassa tapauksessani en kadu sitä. Ärsyttää vain ihmisten kevytmielinen ajatus sen suhteen.

Vierailija
4/5 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelevat, että eron tuoma suru vie sinulta voimat. Odottavan äidin stressihän on myrkyllistä vatsassa olevalle pikkuiselle? Karulla tavalla siis välittävät tavallaan, mutta ymmärrän miksi tuntuu pahalta :( Ei tarvitse välittää. Tiedä itse, mihin voimasi riittävät!

Vierailija
5/5 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsihan voi olla silti erittäin toivottu, erosta huolimatta! Kyllä ihmiset on törppöjä! Onnea odotukseen :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi