Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00

Vierailija
03.11.2018 |

On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.

Kommentit (10856)

Vierailija
1981/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Jennalla on varmaan hyvä ja vakaampi perhe. Kuka tahansa 18 v. on epävarma, en ymmärrä miksi tämä on joku juttu?? Voi olla liian nuori ja hakusessa, vaikka olisi naimisissa.

Jennalla on ajokortti ja oma auto. Leon ajokorttiin ei ollut edes varaa. Verratkaa siitä.

Ei, mä en vertaa ihmisiä varallisuuden perusteella, mut kun tää L-T rouva haluaa esittää olevansa jotain parempaa. Tollanen asenne ei oo köyhälle EIKÄ rikkaalle suotavaa.

Leolla on nykyään kortti, eikö se jossain videollaan mene auton rattiin?

Enkä mä ainakaan yhtään epäile, etteikö Jennalla olisi hyvä ja vakaa perhe. Pelkään vain, että nuorena ja epävarmana solmittu liitto on lähinnä terapialiitto. Mutta tunnen myös ihmisiä, jotka ovat sitoutuneet tosi nuorina onnistuneesti. Itse voin vain puhua mielikuvista, joita Jennasta tulee videoiden perusteella...

Ajoiko se siinä? En muista. Jäi sellainen mielikuva että oli menevinään ”omaan” autoonsa eli klassinen läppä, vrt ”tässä mun uus Ferrari” tms.

Ehkä Jennan perheellä on rahaa ja tuli hyvä naimakauppaa kun Licciardoilla itsellään ei OIKEASTI ole varaa siihen elintasoon mitä antavat ymmärtää elävänsä.

Joku Ruostin laivailukin on suomalaisittain niin perussettiä ettei sitä edes oikein lasketa ulkomaanmatkaksi. Noita matkoja saa muutamalla eurolla.

Leo ja Jenna vaikuttavat hyvältä parilta kuitenkin, ehkä tasapainottavat toisiaan.

Vierailija
1982/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Jennalla on varmaan hyvä ja vakaampi perhe. Kuka tahansa 18 v. on epävarma, en ymmärrä miksi tämä on joku juttu?? Voi olla liian nuori ja hakusessa, vaikka olisi naimisissa.

Jennalla on ajokortti ja oma auto. Leon ajokorttiin ei ollut edes varaa. Verratkaa siitä.

Ei, mä en vertaa ihmisiä varallisuuden perusteella, mut kun tää L-T rouva haluaa esittää olevansa jotain parempaa. Tollanen asenne ei oo köyhälle EIKÄ rikkaalle suotavaa.

Enkä mä ainakaan yhtään epäile, etteikö Jennalla olisi hyvä ja vakaa perhe. Pelkään vain, että nuorena ja epävarmana solmittu liitto on lähinnä terapialiitto. Mutta tunnen myös ihmisiä, jotka ovat sitoutuneet tosi nuorina onnistuneesti. Itse voin vain puhua mielikuvista, joita Jennasta tulee videoiden perusteella...

Ajoiko se siinä? En muista. Jäi sellainen mielikuva että oli menevinään ”omaan” autoonsa eli klassinen läppä, vrt ”tässä mun uus Ferrari” tms.

Ehkä Jennan perheellä on rahaa ja tuli hyvä naimakauppaa kun Licciardoilla itsellään ei OIKEASTI ole varaa siihen elintasoon mitä antavat ymmärtää elävänsä.

Joku Ruostin laivailukin on suomalaisittain niin perussettiä ettei sitä edes oikein lasketa ulkomaanmatkaksi. Noita matkoja saa muutamalla eurolla.

Leo ja Jenna vaikuttavat hyvältä parilta kuitenkin, ehkä tasapainottavat toisiaan.

Tää on muuten hauska juttu, huomaa että youtubessa kauempaa kommentoivat ihastelevat risteilyjä ja risteilyllä oloa. Varmaankin merkitsee aika monessa maassa hyvin eri asiaa mennä risteilylle. Mut ei siinä sinänsä mitään moitittavaa ole, hyvin toimii laajalle yleisölle mielikuvan vahvistuksena varmasti "18th birthday cruise" -meininki. :) En halua sitä moittia, näyttää vaan niin erilaiselta varmasti suomalaisen kuin monen muun silmin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1983/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne tiara ja missinauha olleet minusta kierrätettyjä vaan ostettu siitä juhlatavaraliikkeestä joka näkyi taustalla...

Aijaa luulin että oli samat kun Cleolla oli ne samat myös.

Vierailija
1984/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenna on kaunis ja ihanalta vaikuttava tyttö, harmi jos on epävarma.

Soittavatko kaikki Licciardot jotai instrumenttiä? Olen videoissa vain Cleopatran nähny soittavan. Oisi kiva saada musiikkivideoita heiltä :)

Niitä minäkin haluaisin nähdä. Tuo perhe saisi vaikka bändin tai orkesterin kasaan ainakin sen perusteella mitä Taina esittää.

Ehkä ne soittimet ovat sitten enemmänkin koristeina. Vähän kuin Nefertitin pinkki Fender.

Vierailija
1985/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soittavatko kaikki Licciardot jotai instrumenttiä? Olen videoissa vain Cleopatran nähny soittavan. Oisi kiva saada musiikkivideoita heiltä :)

Niitä minäkin haluaisin nähdä. Tuo perhe saisi vaikka bändin tai orkesterin kasaan ainakin sen perusteella mitä Taina esittää.

Ehkä ne soittimet ovat sitten enemmänkin koristeina. Vähän kuin Nefertitin pinkki Fender.

En edelleenkään ymmärrä miksi neljävuotiaalle hankitaan ekaksi instrumentiksi Fender?? Ehkä se on oikeasti muiden soitettavaksi, jolloin on järkevämpää. Nuo maksavat uutena puolitoista tonnia. Ei mitään järkeä ostaa pienelle lapselle. 

Vierailija
1986/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edelleenkään ymmärrä miksi neljävuotiaalle hankitaan ekaksi instrumentiksi Fender?? Ehkä se on oikeasti muiden soitettavaksi, jolloin on järkevämpää. Nuo maksavat uutena puolitoista tonnia. Ei mitään järkeä ostaa pienelle lapselle. 

Jatkan: ei siinäkään mielessä järkeä että ei neljävuotiaan kannata aloittaa täyskokoisella sähkökitaralla soittamista. Luulisi että tuollaisessa "10 musical kids" -perheessä olisi eri kokoisia kitaroita, joilla voi aloittaa soittamisen ja oppia hyvän soittoasennon ja esim. kyetä ottamaan otteita. Mutta show-elementtihän tuo enemmän taisi olla. 

Vierailija
1987/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi vaatteet johtuu varmaan osin valokuvauksellisuudesta. Monet valokuvaajat pyytävät perhekuviin tullessa asiakkaita pukeutumaan yhdenmukaisesti juurikin tyyliin farkut ja valkoinen paita.

Mietityttää perheen isän ja kasvattiäidin välinen ikäero? Ketjussa oli maininta, että edesmennyt kasvatti-isä olisi syntynyt 1950 ja tämä perheenisä 1964. Kasvattiäiti ei ole kovin vanhan oloinen.

Vierailija
1988/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäänsä oon kyllä vähän kateellinen näin parikymppisenä kun Taina anoppina vie Jennan synttäriristeilyille ja kommentoitoi ihanasti tämän kuviin. Oma anoppi katsoo nenän vartta pitkin ja haukkuu minua omalle pojalleen :D

Vierailija
1989/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo skeba (ministrato) maksa kuin satasen kieppeillä, riippuen mistä ostaa. Voi saada halvemmallakin. Fenderin peruspaketteja saa muutenkin parilla satasella ja kitaran mukana tulee vahvistinkin.

Siitä samaa mieltä että nelivuotias ei tarvitse tuollaista, jos kitaraa aikoo alkaa soittamaan niin sitten aloittaa akustisella lasten kitaralla.

Taisivat vielä pitää niitä soittimia ”musiikkihuoneen” lattialla seinää vasten nojailemassa jos oikein muistan. Kukaan arvosoittimen omistava ei pidä soitintaan noin, kitaroilla on omat räkkinsä jne. ja todella arvokkaat soittimet pidetään lukkojen takana pikkulasten ulottumattomissa.

On siis soittimia ja sitten on Soittimia. Tehdasvalmisteisen liukuhihnasoittimen saa hyvinkin halvalla, kitaran alle satasella. Viulusta joutuu vähän enemmän maksamaan. Mutta sitten kun mennään laatusoittimiin niin akustinen maksaa jo monta tonnia, arvoviulut kymmeniä tuhansia ellei enemmänkin.

Tuolla soitinkokoelmalla on kai tarkoitus antaa vaan varakkuuden vaikutelma. Jos kyseessä olisi todella arvokas kokoelma, sitä pidettäisiin aivan toisella tavalla.

Vierailija
1990/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he eivät ole itse ostaneet Nefertitin kitaraa, vaan Marie-mummi/sukulaiset ostanut. Nefertiti sai vaikka mitä lahjoja. Jännä että sai valtavan kasan lahjoja, minimalistisuudesta huolimatta. Saakohan kaikki sisarukset yhtä paljon?

Vierailija
1991/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videoista ehkä jotenkin aistii sen, että monet spesiaalijutut on vain Tainan videoita varten ja hänen ideansa.

Vierailija
1992/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva saada tuoreita videoita ja nähä miten lapset ovat kasvaneet. Omegakin varmaa jo kävelee

Vierailija
1993/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä selitys, mutta kauankohan käsi oikein on ollut kipsissä, kun Taina on julkaissut mm. lumiukkovideoita keskikesällä... Jos on jatkuvasti joku raaja paketissa niin kannattaisi ehkä miettiä mistä johtuu..

Alkaako Tainan jutut kuulostaa jotenkin samalta, kuin errän tietyn mamma bloggaajan kootut selitykset? :D Nimim. Kos-postausta odotellessa!

Vierailija
1994/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taina kirjoitti neljä tuntia sitten että hän on katkaissut oikean kätensä ja että kipsi on ollut poissa vasta kaksi viikkoa. Siksi videot ovat myöhässä, koska ei ole voinut editoida pelkästään vasemmalla. Käsi oli mennyt rikki leikkiessä / pelatessa ja että kohta on videot reaaliajassa. Aikoi myös julkaista häävideon!

Nuo videot ovat jo monen kuukauden takaa, eivät kuuden tai kahdeksan viikon. Eikö Jenna ja Leonardo menneet naimisiin lähes puoli vuotta sitten? Risteilyvideokin on ennen sitä kuvattu.

Käsi ei kovin helposti mene poikki, varsinkaan leikkiessä. Varmaan osteoporoosi tai jotain kun ollut raskaana viimeiset 20 vuotta ja syö pelkkiä rehuja ja vielä imettää ja lypsää maitoa isommille lapsille. Olen tehnyt voltteja, lentänyt pyörän satulan yli alamäessä kun ketju irtosi, kaatunut rullaluistimilla, laskettelurinteessä ja tullut alas milloin mistäkin vauhdilla, leikkinyt ja pelannut omien ja muidenkin lasten kanssa hyvinkin aktiivisesti enkä ole koskaan katkaissut kättäni. Tainan kannattaisi tarkistuttaa terveytensä ja mittauttaa luuntiheytensä.

Vierailija
1995/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aphrodite on niin söpö💞

Vierailija
1996/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelisin Tainan kertoneen jossain välissä että olivat jollain pitkällä matkalla ja siksi videot laahaavat jäljessä?

Vierailija
1997/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivottavasti joskus tekee viel reaaliajassa videoita 😊 tykkään seurata niiden perheen elämää ja erityisesti ruokajutut inspiroi mua

Vierailija
1998/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistelisin Tainan kertoneen jossain välissä että olivat jollain pitkällä matkalla ja siksi videot laahaavat jäljessä?

Pitkällä matkalla ehkä Suomen sisällä? Joku tässä ketjussa tosin mainitsi, että viime viikonloppuna LTK olisi ollut shoppailemassa Jyväskylän keskustassa ja kauppakeskus Sepässä. Jos olisivat ulkomaille asti menneet niin eiköhän siitäkin olisi jotain hehkutusta ja videoita jo näkynyt jossain mediassa. Toisaalta heillä on 9 lasta vielä kotona, joten ton kokoisen perheen ulkomaanreissuun uppoisi ihan järkyttävän suuri summa rahaa.

Vierailija
1999/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku täällä sanoi että Leolla ei ole ajokorttia. Oli jossain videossa sanonut. Jos on, niin perun sitten puheeni.

Jennan instassa oli kuvia uudesta autosta. Miksi laittaisi vitsillä että oma auto? Ilman merkkejä ironiasta. Siinä näytettiin myös isän autoa erikseen, joka on eri näköinen.

Vierailija
2000/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Cleopatra jättänyt koulun kesken voidakseen keskittyä musiikin tekemiseen? Nyt kannattaisi julkaista omaa musaa - Tubessa on 300000 fania valmiiksi.

Ketju on lukittu.