Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taina Licciardo-Toivola herää klo 03:00

Vierailija
03.11.2018 |

On pistänyt videon Youtubeen aamurutiineistaan. Herää kolmelta ja tekee omia juttujaan, kunnes pienimmät lapset heräävät klo 6. Ajatuksia? Kuulostaa hullulta tuohon aikaan herääminen, mutta samalla olen hieman kateellinen, että joku saa itsensä noin aikasin ylös viettämään omaa aikaa.

Kommentit (10856)

Vierailija
1961/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja lisäksi tuntuu tuota rintamaitoa riittävän. Imettää omien sanojensa mukaan Omegaa ja vielä pumppaa seuraavalle kahdelle maitoa!!! Ilmanko on noin upean hoikka jos tuottaa noin paljon.

Vierailija
1962/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä selitys, mutta kauankohan käsi oikein on ollut kipsissä, kun Taina on julkaissut mm. lumiukkovideoita keskikesällä... Jos on jatkuvasti joku raaja paketissa niin kannattaisi ehkä miettiä mistä johtuu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1963/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja lisäksi tuntuu tuota rintamaitoa riittävän. Imettää omien sanojensa mukaan Omegaa ja vielä pumppaa seuraavalle kahdelle maitoa!!! Ilmanko on noin upean hoikka jos tuottaa noin paljon.

Ilmeisesti siis vasta Omegan syntymän jälkeen alkanut antaa taas muillekin rintamaitoa? Koska muistelisin, että jossain reilu vuoden takaisessa kuvassa, missä taaperot ylläriylläri: makaavat lattialla pullojen kanssa niin oli kuvateksti, että juovat siinä jotain vegaanista kasvimaitoseosta.

Vierailija
1964/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä selitys, mutta kauankohan käsi oikein on ollut kipsissä, kun Taina on julkaissut mm. lumiukkovideoita keskikesällä... Jos on jatkuvasti joku raaja paketissa niin kannattaisi ehkä miettiä mistä johtuu..

Ilmeisesti kuusi viikkoa paketissa.

Vierailija
1965/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei tule tuosta Jennasta sellaista fiilistä, että hän olisi jotenkin vastentahtoisesti näissä Licciardojen meiningeissä mukana. Päinvastoin, noin epävarmalle tytölle tuollainen voimakas ideologia voi tuoda jopa jotain turvallisuuden tunnetta ja vetää puoleensa. Minusta vaikuttaa siltä, että tuo Jennan kiusallisuus syntyy siitä, että hän on arka ja hänellä on huono itsetunto = menee ihan jäihin kun osoitellaan kameralla, ja lisäksi hän ujostelee tosi paljon englannin puhumista. Luulen, että kun kamerat sammuvat ja kieli vaihtuu suomeksi, on tuolla risteilyporukassakin varmasti rennompi tunnelma ja ihan mukavaakin heillä keskenään.

Just tällanen fiilis tulee mullekin. Ja pieni suojeluvietti herää, kun hänhän altistuu kaikelle julkisuudelle siinä missä muutkin perheen lapset.

Vierailija
1966/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei tule tuosta Jennasta sellaista fiilistä, että hän olisi jotenkin vastentahtoisesti näissä Licciardojen meiningeissä mukana. Päinvastoin, noin epävarmalle tytölle tuollainen voimakas ideologia voi tuoda jopa jotain turvallisuuden tunnetta ja vetää puoleensa. Minusta vaikuttaa siltä, että tuo Jennan kiusallisuus syntyy siitä, että hän on arka ja hänellä on huono itsetunto = menee ihan jäihin kun osoitellaan kameralla, ja lisäksi hän ujostelee tosi paljon englannin puhumista. Luulen, että kun kamerat sammuvat ja kieli vaihtuu suomeksi, on tuolla risteilyporukassakin varmasti rennompi tunnelma ja ihan mukavaakin heillä keskenään.

Oli lopputulema sitten hyvä tai huono niin juurikin vähän epävarmoihin ja vielä paikkaansa hakeviin nämä yhteisöt usein iskevät.

Mä en usko, että mikään yhteisö olisi iskenyt silmäänsä Jennaan. Jenna nyt vain on Sellainen tyttö, jolle on tyypillistä ihastua itsevarman maailmankansalaiseen, jonka rakkauden avulla voi terapoida omaa huonoa itsetuntoa. Varsinkin, kun on kärsinyt ulkonäöstään ja sitten löytyy mies (ja kokonainen perhe), jonka naisihannetta sattuu vastaamaan. En epäile, etteikö nuorella parilla olisi aivan vilpitöntä rakkautta. Varmasti on. Mutta tuntuu siltä, että he ovat magneetteina löytäneet toisensa juuri siksi, että Jenna tarvitsee Leonardoa niin paljon.

Vierailija
1967/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti siis vasta Omegan syntymän jälkeen alkanut antaa taas muillekin rintamaitoa? Koska muistelisin, että jossain reilu vuoden takaisessa kuvassa, missä taaperot ylläriylläri: makaavat lattialla pullojen kanssa niin oli kuvateksti, että juovat siinä jotain vegaanista kasvimaitoseosta.

Jos ne juo molempia

Vierailija
1968/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nimenomaa se että se tiara plus missinauha oli Cleon vanhoja oli hieman outoa. Ei ne nyt niin paljon maksa että ei olis voinut ostaa uusia eikä kierrättää.

Musta Jennan ja Leonardon suhde on suloinen

Toivon heille kaikkea hyvää, toivottavasti jaksavat vielä pari vuotta odottaa ennen kun lapsia alkavat tehdä.

Vierailija
1969/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ihmetytti, kun jollain videolla Taina hehkutti innoissaan, että on niin kivaa kun Leonardo on löytänyt vaimon joka myös tykkää valkoisesta, että ihan upeeta kun perheeseen on saatu sellainen tyyppi... Onpas erikoista, kyllähän aika moni tykkää valkoisesta tai mistä tahansa muusta eikä siitä tehdä minkäänlaista numeroa.

Onnittelulaulut laivalla olivat erittäin kiusallisia. Itse en olisi kehdannut nuorempana (enkä kyllä vieläkään 😂) mikään kruunu päässä tai missinauha päällä laivalla tai yhtään missään, mutta ei kai siinä mitään jos itse tykkää.

Vierailija
1970/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, että siinä hemmetin kusihississä piti käydä tälläkin videolla :D aikamoinen Tukholman nähtävyys. Metriksen kusihissi. 

Vierailija
1971/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne tiara ja missinauha olleet minusta kierrätettyjä vaan ostettu siitä juhlatavaraliikkeestä joka näkyi taustalla...

Vierailija
1972/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taina kirjoitti neljä tuntia sitten että hän on katkaissut oikean kätensä ja että kipsi on ollut poissa vasta kaksi viikkoa. Siksi videot ovat myöhässä, koska ei ole voinut editoida pelkästään vasemmalla. Käsi oli mennyt rikki leikkiessä / pelatessa ja että kohta on videot reaaliajassa. Aikoi myös julkaista häävideon!

Huh ihan hirvittää ajatella millaista on pyörittää 10 lapsen arkea, jossa vielä 3 vauva-/taaperoikäistä lasta, käsi kipsissä. Ja mahdollisesti vielä muuttohässäkkä siinä lisäksi(?). Ihan sama kuinka paljon vanhemmat lapset auttavat, niin kaamea ajatus silti!

Vierailija
1973/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Jennalla on varmaan hyvä ja vakaampi perhe. Kuka tahansa 18 v. on epävarma, en ymmärrä miksi tämä on joku juttu?? Voi olla liian nuori ja hakusessa, vaikka olisi naimisissa.

Jennalla on ajokortti ja oma auto. Leon ajokorttiin ei ollut edes varaa. Verratkaa siitä.

Ei, mä en vertaa ihmisiä varallisuuden perusteella, mut kun tää L-T rouva haluaa esittää olevansa jotain parempaa. Tollanen asenne ei oo köyhälle EIKÄ rikkaalle suotavaa.

Vierailija
1974/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne tiara ja missinauha olleet minusta kierrätettyjä vaan ostettu siitä juhlatavaraliikkeestä joka näkyi taustalla...

Cleolla oli silti samat päällä omissa juhlissaan laivalla.

Vierailija
1975/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan helluntaiuskonnossa monet kyllä menevät hyvin nuorina naimisiin, sillä ei ole sopivaa asua puolison kanssa yhdessä ilman avioliittoa.

Mutta sitä en tiedä ovatko helluntailaisia. Mutta joskus täällä oli mainuttu, että hääpaikka olsisi ollut helluntaiseurakunnan.

Vierailija
1976/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tulee vlogi hens night Stockholm klo. 19 🍷🎉

Vierailija
1977/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Jennalla on varmaan hyvä ja vakaampi perhe. Kuka tahansa 18 v. on epävarma, en ymmärrä miksi tämä on joku juttu?? Voi olla liian nuori ja hakusessa, vaikka olisi naimisissa.

Jennalla on ajokortti ja oma auto. Leon ajokorttiin ei ollut edes varaa. Verratkaa siitä.

Ei, mä en vertaa ihmisiä varallisuuden perusteella, mut kun tää L-T rouva haluaa esittää olevansa jotain parempaa. Tollanen asenne ei oo köyhälle EIKÄ rikkaalle suotavaa.

Leolla on nykyään kortti, eikö se jossain videollaan mene auton rattiin?

Enkä mä ainakaan yhtään epäile, etteikö Jennalla olisi hyvä ja vakaa perhe. Pelkään vain, että nuorena ja epävarmana solmittu liitto on lähinnä terapialiitto. Mutta tunnen myös ihmisiä, jotka ovat sitoutuneet tosi nuorina onnistuneesti. Itse voin vain puhua mielikuvista, joita Jennasta tulee videoiden perusteella...

Vierailija
1978/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainalla varmaa ite hauskempaa leikkiä tyttöjen iltaa Jennan ja Cleopatran kans, ku tytöillä itsessään.

Vierailija
1979/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenna on kaunis ja ihanalta vaikuttava tyttö, harmi jos on epävarma.

Soittavatko kaikki Licciardot jotai instrumenttiä? Olen videoissa vain Cleopatran nähny soittavan. Oisi kiva saada musiikkivideoita heiltä :)

Vierailija
1980/10856 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään tulee vlogi hens night Stockholm klo. 19 🍷🎉

Anopin, kälyn ja vauvalangon kanssa bileet pystyyn!

Ketju on lukittu.