Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haukkui paskaksi

Vierailija
02.11.2018 |

Meillä on vauva ja olen nukkunut jo pitkään huonosti.En osaa nukkua päivällä koska olen yliväsynyt. En ole jaksanut siivota vähään aikaan.Pyykkiä pesen,ruokaa laitan ja vauvan hoidan käytännössä yksin,mies tekee pitkiä työpäiviä. Viime yönä nukuin vain muutaman tunnin. Tänään pesin pyykkiä,vaihdoin parisänkyyn puhtaat vuodevaatteet,tuuletin petivaatteet ja tein vklopuksi isot annokset ruokaa.Olen tänäänkin hoitanut yksin vauvan.Imuroida en tänään jaksanut. Mies tuli töistä ja suuttui kun joutui siivoamaan.Haukkui minut laiskaksi ja paskaksi. Nyt olen nukuttamassa vauvaa ja itken omaa väsymystäni ja elämäntilannettani. Haukut satuttavat. Haukkuuko muiden äitien miehet vaimojaan?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kuultiin vaan toisen osapuolen kertomus asiasta. Kuinka paljon soitit poskea, että mies hermostui?

Vierailija
2/22 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on vauva ja olen nukkunut jo pitkään huonosti.En osaa nukkua päivällä koska olen yliväsynyt. En ole jaksanut siivota vähään aikaan.Pyykkiä pesen,ruokaa laitan ja vauvan hoidan käytännössä yksin,mies tekee pitkiä työpäiviä. Viime yönä nukuin vain muutaman tunnin. Tänään pesin pyykkiä,vaihdoin parisänkyyn puhtaat vuodevaatteet,tuuletin petivaatteet ja tein vklopuksi isot annokset ruokaa.Olen tänäänkin hoitanut yksin vauvan.Imuroida en tänään jaksanut. Mies tuli töistä ja suuttui kun joutui siivoamaan.Haukkui minut laiskaksi ja paskaksi. Nyt olen nukuttamassa vauvaa ja itken omaa väsymystäni ja elämäntilannettani. Haukut satuttavat. Haukkuuko muiden äitien miehet vaimojaan?

Ei saa haukkua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patalaiskan eukon valitsi.

Vierailija
4/22 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään,en ole korottanut ääntä tms. Mies ei vaan ymmärrä, että olen aivan kuolemanväsynyt, ja tarvitsen unta.

AP

Vierailija
5/22 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on päviät vapaata. Voi tulla auttamaan siivooman ja hoitamaan lapsen, ja äidinkin... Mieskin on tyytyväinen kun tulee puhtaaseen kotiin tyytyväisen vaimon luo. Toimivaksi todettu ratkaisu.

Vierailija
6/22 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mieskin oli väsynyt. Välillä on tuollaista. Koittakaa levätä. Toivon kaikke hyvää teille!

Vierailija
7/22 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotonamakaajalla on niin kovin rankkaa. Ihan pitää tissiä antaa ja syödäkin ihan itse.

Vierailija
8/22 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ollut kyllä kiva teko mieheltä haukkua. Kokemuksesta tiedän, että pienen vauvan kanssa voi olla hirveän väsynyt, koko ajan. Hormonit ja valvomiset, kaikki vaikuttaa.

Meilläkin oli huusholli hujanhajan kun lapset olivat pieniä. Myös mies oli usein kireänä töistä tullessaan ja vastassa oli väsynyt vaimo. Se oli kriisiherkkää aikaa ja silloin myös riideltiin paljon. Kaikesta ihan joutavastakin. Mutta oma mieheni on sillä lailla kohtelias, ettei hän kyllä tuollaisilla rumilla nimityksillä minua koskaan haukkunut. Hyvin kasvatettuna verhosi kiukkunsa ja haastoi riitaa kaikesta muusta, varoi menemästä henkilökohtaisuuksiin. Siitäkin syntyi kaikenlaisia soppia kun aina ei kumpikaan tiennyt, mikä mättää.

On niitä vaiheita saanut selvitellä vielä myöhemminkin. Ne ajat kaiken kaikkiaan oli aika raskaita, jopa siinä määrin, ettei ole kovin kiva kaikkea edes muistella.

Nyt on lapset jo aikuisuuden kynnyksellä ja edelleen ollaan miehen kanssa yhdessä. Nykyisin on paljon lunkimpaa, emmekä riitele juuri mistään. Lapsemme ovat ihania nuoria ja meille todella rakkaita, joka synnyttää myös arvostusta toisiamme kohtaan kun kaikesta huolimatta jaksoimme ne raskaatkin vuodet yhdessä taapertaanoita lapsia hoidellen. Vaikkakin vaihtelevalla menestyksellä.

Mutta kyllä sun miehen pitäisi nyt ottaa sut syliinsä ja pyytää anteeksi rumia sanojaan! 

Vierailija
9/22 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot väsyneenä herkemmässä tilassa. Menette nukkumaan ja huomenna sitten pyydät anteeksi että mies joutu imuroimaan ja lupaat että imuroit seuraavalla kerralla itse. Kaikki on aitoja hyvin.

Vierailija
10/22 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yksi uupunut äiti jota mies haukkuu säännöllisesti, kaikilla olemassaolevilla haukkumasanoilla. Eikä ikinä pyydä anteeksi vaan odottaa minun matelevan jalkojensa juureen armoa anomaan. Onneksi mulla on sen verran itsetuntoa, etten ota itseeni tai sitten ne pahat sanat on vaan menettäneet merkityksensä, kun niitä on kuullut niin paljon. Hän yrittää murtaa minut, koska on pettynyt pikkulapsiajan mukanaan tuomiin muutoksiin, mutta en aio antaa hänelle sitä nautintoa että murtuisin. Mutta - näin ei saisi tietenkään olla. Ei toista saa nimitellä, ihan perusjuttuja.

Miehesi on joko typerä tai ajattelematon, ei mahdollisesti osaa ottaa huomioon miten paljon yksin vauva voi viedä yhden ihmisen voimavaroja? Ei siinä ole aika nokitella jostain imuroinnista silloin. Eikä ole mielestäni muutenkaan, jos häiritsee toista niin hän on hyvä, ottaa sen imurin kauniiseen käteen ja antaa sen soida. Miksi toinen olisi vapautettu kaikista kotitöistä vain siksi, että käy töissä kodin ulkopuolella?

Vierailija
11/22 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
12/22 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä sille miehelle, että on helpompaa käydä töissä, kuin jatkuvassa univelassa hoitaa kotia ja vauvaa. Vaihtakaa osia joksikin aikaa, sinä jonnekin nukkumaan viikoksi tms.

Vierailija
13/22 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletettavasti miehesi on joko liian vaativassa tehtävässä (missä on töissä?) tai sitten hän on niitä, jotka haukkuvat töissäkin kaikki. Ja itse sekoaa kun joutuu tekemään jotain.

Nyt voisit sitten lähteä päiväksi vaikka risteilylle. Jätä vauva miehelle. Voi tämän jälkeen sitten muuttaa mielensä.

Vierailija
14/22 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä sille miehelle, että on helpompaa käydä töissä, kuin jatkuvassa univelassa hoitaa kotia ja vauvaa. Vaihtakaa osia joksikin aikaa, sinä jonnekin nukkumaan viikoksi tms.

Just näin. Työ on lähes lepoa verrattuna vauvan hoitoon.

Vierailija
15/22 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toisia haukkuu, on itte se.

Vierailija
16/22 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin juuri. Itse olin monta vuotta lasten kanssa kotona ja lähdin sitten töihin. Ja kyllä helpotti elämä kun sinne töihin lähdin! Kotona on vaan jotenkin niin uuvuttavaa, en tiedä mikä siinä on, mutta en ole koskaan ollut niin väsynyt kuin silloin, ihan jatkuvasti. Ei puhettakaan, että olisi silloin aina jaksanut imuriin tarttua kun olisi tarvinnut. Se työssäkäyvä on kyllä yleensä paljon enemmän voimissaan kotitöihin tarttumaan! Töissä on yksinkertaisesti vaan paljon helpompaa kuin kotona.

Muutenkin, siinä vaiheessa kun mies tulee töistä, kummallakin on täysi työpäivä takanaan. Siitä eteen päin hommat vähintään laitetaan puoliksi. Vaikka kotona ollut kyllä erityisesti hyötyisi kunnon tirsoista siinä kohti, kun toinen on tullut töistä.

Vierailija
17/22 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni oli tuollainen patalaiska kotona laiskottelija...oli niiiiiiiiin raskasta olla kotona vauvan kanssa. No hänestä ja uudesta kuumakallemiehestä on ehditty jo tekemään lasukin. Onnea vaan sinne auvoisaan elämään...säälittää vaan omien lasten puolesta.

Vierailija
18/22 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo paskaksi haukkuminen tarkoittaa rakastan sinua.

Vierailija
19/22 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

wt-perhe kirjoitti:

Meillä tuo paskaksi haukkuminen tarkoittaa rakastan sinua.

Kiva suhde teillä.

Vierailija
20/22 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille ei ole hyvä kasvaa kodissa missä vanhempi haukkuu toista. Erotkaa jos ilmapiiri on huono pidemmän aikaa.

Kodin hoito on mielestäni enemmän sen vastuulla joka on kotona, oli mies tai nainen mutta ei se oikeuta haukkumaan jos ei jotain jaksa tehdä. Väsymys on normaalia kun lapset valvottaa tms. Se pitää vaan kestää tai olla hankkimatta lapsia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan