Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihastuksesta mahdollista päästä yli, jos häntä näkee usein?

Vierailija
02.11.2018 |

Tilanne on siis se, että olen varattuna ihastunut varattuun.

Tätä en halunnut tai hakenut. Omassa pitkässä liitossa oli ehkä jokin notko meneillään ja ihastus astui kuvioon "sopivasti".

Hänellä on ollut mahdollisesti samanlaisia fiiliksiä minua kohtaan, ainakin lähennyimme. Flirttailu muuttui joksikin ihan muuksi, jonkinlainen yhteys meillä on.

Ja vaikka ihastukseni ei olisi minusta kiinnostunut pätkääkään, niin omat tunteeni ovat olleet sitä luokkaa, että on vaatinut hirveästi töitä pitää tunteet kurissa ja keskittyä pitämään huolta omasta suhteesta. Olen oikeasti tehnyt ihan kaikkeni.

Mutta näen tätä ihastustani päivittäin. Enkä tiedä tuleeko tästä yhtään mitään näin. :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän minäkin haluaisin tietää... olen täsmälleen samanlaisessa tilanteessa kanssasi. Joskin epäilen, että ihastukseni vain leikkii minun kanssani. Kaikista pahinta tässä on se, että vihasin kyseistä henkilöä aluksi, mutta hän on tehnyt kaikkensa näiden parin vuoden aikana jotta pitäisin hänestä.

Vierailija
2/2 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerroin miesystävälleni ihastuksesta ja tutustuin tähän ihastukseeni ihan kaverilliselta pohjalta. Minulle siis toimi se, että olin miehelleni avoin ja tutustuessani tähän uuteen ihmiseen huomasin, että ei meillä vaan ole oikeastaan yhteistä ja tunteet miestäni kohtaan ovat paljon aidompia.

Jos olen kaukaa ihastunut enkä pääse ns. selvittämään päätäni niin ihastus jää pyörimään mieleeni ja muuttuu pikkuhiljaa aika isoiksikin kuvitelmiksi, jotka eivät sitten vastaakaan todellisuutta.

Toki tämä tapani toimia vaatii todella paljon luottamusta suhteelta eikä varmaankaan ole mahdollinen ihan joka tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän