Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käykö ihmiset yleensä vain kerran saunassa ja pois. Mua jaksetaan päivitellä kun saunon 3h

Vierailija
02.11.2018 |

1/2h pois saunasta ja taas uudestaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä saatan saunoa mökillä kunnon puulämmitteisessä saunassa vaikka kuinka kauan, mutta sähkösaunassa en. Ei mua kukaan ihmettele.

Vierailija
2/9 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saunominen peseytymineen kestää noin vartin verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona kerrostalon sähkösaunassa riittää kertalöylyt. Mökillä savusaunassa voi vierähtää tuntikausia.

Vierailija
4/9 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä istun saunassa max. 5 minuuttia. En saa kuumassa kopissa istumisesta mitään muuta nautintoa, kuin että siellä tulee lämmin. Mutta en mä sitä huvikseni tuntikausia tekisi.

Vierailija
5/9 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä saunoa pitkään, mutta kotona tulee tehtyä sitä harvoin. Kotona on rutiinit ja asiat, jotka odottavat tekemistään. Kavereiden kanssa tulee saunottua pitkän kaavan kautta.

Vierailija
6/9 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee. Tässä omassa kerrostalokaksion saunakopissa tuntuu happi loppuvan äkkiä, niin ei tee mieli olla kauaa. Olisipa ikkuna. Ilmanvaihtohuolto juuri tehty, ja kaikki pelaa, mutta silti tuntuu loppuvan happi. Ehkä psykologista? Joskus kyllä jaksaa saunoa puolikin tuntia. Kunnon puusaunassa olisi vaikka koko päivän!

Vierailija
7/9 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mökillä jaksaa saunoa enemmän mutta kotona jää yleensä puoleen tuntiin

Vierailija
8/9 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löylynlyömä kirjoitti:

Kotona kerrostalon sähkösaunassa riittää kertalöylyt. Mökillä savusaunassa voi vierähtää tuntikausia.

ei kai savusaunaa jaksa kukaan lämmittääkään ellei meinaa saunoa

Vierailija
9/9 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhempien ihmisten terveys kestä enää tuommoista. Eri asia nuorena kun oli saunailtoja... ;)