Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadutteko silikoni-implantteja

Vierailija
02.11.2018 |

Tissejä, peppua

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en, miksi katuisin. Minulla tissi-implantit ja olen todella tyytyväinen niihin ja mieskin tykkää :)

Vierailija
2/24 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outi_87 kirjoitti:

No en, miksi katuisin. Minulla tissi-implantit ja olen todella tyytyväinen niihin ja mieskin tykkää :)

Joo odotetaan vielä se 20 vuotta 😉😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outi_87 kirjoitti:

No ainakaan hänen tissinsä eivät ole polvissa toisin kuin sinun

Vierailija
4/24 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu, penis silikoni implanttini on todella mahtavan kokoinen. Moni mies on kehunut kokoani ja sitä miltä se tuntuu suolessa.

Vierailija
5/24 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu rintaimplantteja. Viisi vuotta menty niiden kanssa, ei ongelmia. Säännöllisesti käyn tarkistuttamassa. Uusiminen tulee tietty jossain vaiheessa kyseeseen ja siihen olen varautunut. Varmaan pari kertaa nämä uusin ja poistatan jossain vaiheessa sitten kokonaan.

Olen tyytyväinen ollut, implantit otin alunperin rintojen huomattavan eriparisuuden takia. Yksi syy oli myös ylä- ja alakropan epäsuhta.

N29

Vierailija
6/24 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outi_87 kirjoitti:

Tuleeko jollekin muka yllätyksenä, että painovoima tekee tehtävänsä? Oli sitten implantit tai luomutissit. Mitä väliä?

-ohis

Vierailija
7/24 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole toistaiseksi katunut tissejäni. Mulla tosin kaikki on mennyt hyvin aina leikkauksesta tähän päivään.

Ainahan ne voi sitten poistattaa, jos jotain ongelmaa tulee. Siihen asti nautin siitä, että mulla on tissit.

Vierailija
8/24 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli aa-kupin rinnat. En todellakaan kadu. 

Olen tietoinen riskeistä ja mahdollisisita komplikaatioista joita voi tulevaisuudessa tulla, mutta mielestäni on sen arvoista. 

Vierailija
9/24 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu tissejä, otin v.2010ja kahden imetyksen jälkeen vaihdoin v. 2018, hyvin menee edelleen eikä ongelmia ole ollut.

Vierailija
10/24 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja mä kun olen miettinyt, että voisin omat luomulölleröni leikkauttaa kokonaan pois. Ovat tiellä ja aina saa puljata liivien kanssa. Olisi mukavaa ilman.

Mutta meitä on monenlaisia. Yksi haluaa kunnon daisarit - toinen ei laisinkaan. 

Vierailija
11/24 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu, todellakaan

Vierailija
12/24 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katunut hetkeäkään. 9 v. menty D-kupin tisseillä. Nämä onnistui sikäli ”luonnollisen” näköisesti että esim. selällään maaten tissit valuvat litteiksi kylkiin, kuten luomutissitkin. Ei siis ole töröttävät.

Vierailija
13/24 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joskus ajattelin että otan. Mutta sitten isäni sai virtsatieinfektiosta sepsiksen joka tarttui hänen sydänläppään ja syötti bakteereja aivoihin ja seurauksena aivokuolema. Näin minulle selitettiin.

Antibiootti, suonensisäinen ei saa bakteereja pois vierasesineistä vaan se pitää poistaa jos bakteeri pääsee vereen. Lonkkaproteeseja vaihdetaan useinkin bakteerien takia. Sydänläppää ei voinut poistaa.

Rintaproteesi on vastaava ja en halua mitään bakteerisientä rintoihin.

Yhdellä ystävällä silikoni ratkesi mammografiassa, hän sai niveloireita, rinnat ultrattiin ja vahinko todettiin. Silikonit poistettiin.

Vierailija
14/24 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole katunut hetkeäkään. 9 v. menty D-kupin tisseillä. Nämä onnistui sikäli ”luonnollisen” näköisesti että esim. selällään maaten tissit valuvat litteiksi kylkiin, kuten luomutissitkin. Ei siis ole töröttävät.

Tosi hyvin onnistuneet kyllä, olen kyllä kuullut, että täällä osataan tehdä hyvin implantit.

Itse tunnen pelkästään sellaisia, jotka katuu implanttejaan, mutta tuntemani ovat usasta. Niillä on ollut aluksi ne ns. saline implantit, sitten silikonit, jokaisella autoimmuuniongelmaa niistä, ja melkein kaikki on poistattaneet ne. Usassa on buumi menossa niiden poiston kanssa.

Olen ymmärtänyt, että sitten taas esim. ruotsissa niitä otetaan nykyään tosi paljon.

Vierailija
15/24 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outi_87 kirjoitti:

No ainakaan hänen tissinsä eivät ole polvissa toisin kuin sinun

Epäilen tuota skenaariota. Mieheni pitää luomurinnoistani, joiden kuntoa ylläpidän saliharjoituksin. Luulenpa, ettei enää 40 vuoden kuluttua koko rintakysymys ole edes relevantti; olen silloin 80-vuotias (jos vielä elän).

Tarpeeksi pitkäaikaista ja kattavaa tutkimusta silikoni-implanttien vaaroista ei ole tehty.

Jo se, että implatteja täytyy aika ajoin uusia, kertoo mielestäni oleellisen.

Olen pahoillani siitä mitä te implantit hankkineet olette menneet tekemään. Voi teitä ☹

Vierailija
16/24 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko silikonirinnat painavat? Naiset joilla isot luomurinnat valittaa niiden aiheuttamista hartijakivuista niin kuinkas teillä implantit ottaneilla?

Vierailija
17/24 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

implantit ei paina mitään

Vierailija
18/24 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kadun ja rankasti

Vierailija
19/24 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/24 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan laadukkaita implantteja ei tarvitse uusia koko eliniän aikana. Siitä on täällä muutamalla väärää tietoa.

Mulle on laitettu implantit Suomessa ja olen ollut erittäin tyytyväinen.

Jos omaa esim roikkuvat nahkapussit pyöreiden terhakkaiden rintojen sijaan niin ei ne ole kauniit. Jos joku muuta väittää niin se nyt on pskapuhetta, ihan oikeasti.

Siksi korjautin omani ja nyt ovat täydelliset. Mieskin tykkää tottakai vaikka itseni takia leikkaukseen menin.

Esimerkiksi Suomessa tehty leikkaus on melko riskitön toimenpide. Kapseloitumista yms komplikaatioita on hyvin vähän näistä leikkauksista. Ulkomailla teetetyt on sitten asia erikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi