Mistä löytäisin Alladin toivomuskannun
sen josta lampun henki tulee :) ja josta saisi kannen auki? muovinenkin saa olla
Kommentit (18)
Se on lamppu eikä kannu. Ei se ole kannun henki :)
oi kun ihania, en vain ehdi tilata postitse kun tarvitsen sen jo maanantaina
Minulla olisi myytävänä illodinin lentävä matto. Vaatii vähän tamppausta, mutta sitten toimii taas hyvin. Paljonko tarjotaan?
Vierailija kirjoitti:
Minulla olisi myytävänä illodinin lentävä matto. Vaatii vähän tamppausta, mutta sitten toimii taas hyvin. Paljonko tarjotaan?
Miten se kiihtyy? Mikä on sen huippunopeus? Monenko istuttava se on? Mikä on maksimipaino?
Itse suosin yleensä luutaa paremman aerodynamiikan takia, mutta jäätyäni työttömäksi olen ajatellut ruveta ajamaan taksia ja lentävä matto olisi siihen hommaan omiaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on lamppu eikä kannu. Ei se ole kannun henki :)
Toimiskohan otsalamppu jos sen pistää niin kireelle, että näkee henkiä.
Illodinin lentävä matto on kahdenistuttava. Vuosimalli 791 ja hieman kulumaa keskellä, mutta kyllä sen paikkaa kätevästi vaikka peruukilla. Kiihtyy kyllä, kun vain tamppaa kunnolla. Kannattaa säilyttää mattotelineessä, lataa paremmin.
Kävisikö sen muotoinen teekannu? Voisin myydä, mulla pyörii turhana nurkissa. Valkoinen posliininen, aikoinaan ostettu Stockmannilta.
Meillä on varastossa mutta haluan pitää.
Vau, minäkinhaluaisin "sen" muotoisen teekannun...terv. yksinäinen akka kyöpelinvuorelta.
Vierailija kirjoitti:
Illodinin lentävä matto on kahdenistuttava. Vuosimalli 791 ja hieman kulumaa keskellä, mutta kyllä sen paikkaa kätevästi vaikka peruukilla. Kiihtyy kyllä, kun vain tamppaa kunnolla. Kannattaa säilyttää mattotelineessä, lataa paremmin.
Kuulostaa hyvältä. Lähetän sulle ysityisviestiä kristallipallolla. (Pitääkin myös ladata siihen joku taksamittarisovellus ja alkomittari. Voin ottaa kyytiin vain humalaisia asiakkaita sen Kyöpelinvuoren lain takia)
Oikeastaan etsin neljän istuttavaa, mutta tuokin on parempi kuin ei mitään. Neljän istuttaville tulee jo hintaa. Voin hinata tuota kuitenkin luudalla, jolloin kyytiin mahtuu kaksi asiakasta.
Vierailija kirjoitti:
Kävisikö sen muotoinen teekannu? Voisin myydä, mulla pyörii turhana nurkissa. Valkoinen posliininen, aikoinaan ostettu Stockmannilta.
Mitä jos sieltä pöllähtääkin jonkun kärttysen stokan myyjän henki? Ei ne mitään toiveita täytä.
Kristallipallosta katsoin tarjouksesi. Kaupat tuli, lähetän maton naakkanavigaattorin kanssa sinnepäin. Maksat kun jaksat ja hyviä kilometrejä!
Alla-Tiinan lamppu olis hyvä, henki tosin voi haista...
Ei nykyisin saa käyttää kuin energiansäästö tai pimeän energian lamppuja! Hämäräkytkin ja silleen.
Basaarista. Esim. Istanbul.