Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisin Alladin toivomuskannun

Vierailija
02.11.2018 |

sen josta lampun henki tulee :) ja josta saisi kannen auki? muovinenkin saa olla

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Basaarista. Esim. Istanbul.

Vierailija
2/18 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Indiska?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/18 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lamppu eikä kannu. Ei se ole kannun henki :)

Vierailija
5/18 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi kun ihania, en vain ehdi tilata postitse kun tarvitsen sen jo maanantaina

Vierailija
6/18 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi myytävänä illodinin lentävä matto. Vaatii vähän tamppausta, mutta sitten toimii taas hyvin. Paljonko tarjotaan?

Vierailija
7/18 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla olisi myytävänä illodinin lentävä matto. Vaatii vähän tamppausta, mutta sitten toimii taas hyvin. Paljonko tarjotaan?

Miten se kiihtyy? Mikä on sen huippunopeus? Monenko istuttava se on? Mikä on maksimipaino?

Itse suosin yleensä luutaa paremman aerodynamiikan takia, mutta jäätyäni työttömäksi olen ajatellut ruveta ajamaan taksia ja lentävä matto olisi siihen hommaan omiaan.

Vierailija
8/18 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on lamppu eikä kannu. Ei se ole kannun henki :)

Toimiskohan otsalamppu jos sen pistää niin kireelle, että näkee henkiä.

Vierailija
9/18 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illodinin lentävä matto on kahdenistuttava. Vuosimalli 791 ja hieman kulumaa keskellä, mutta kyllä sen paikkaa kätevästi vaikka peruukilla. Kiihtyy kyllä, kun vain tamppaa kunnolla. Kannattaa säilyttää mattotelineessä, lataa paremmin.

Vierailija
10/18 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisikö sen muotoinen teekannu? Voisin myydä, mulla pyörii turhana nurkissa. Valkoinen posliininen, aikoinaan ostettu Stockmannilta.

Vierailija
11/18 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on varastossa mutta haluan pitää.

Vierailija
12/18 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, minäkinhaluaisin "sen" muotoisen teekannun...terv. yksinäinen akka kyöpelinvuorelta.

Vierailija
13/18 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illodinin lentävä matto on kahdenistuttava. Vuosimalli 791 ja hieman kulumaa keskellä, mutta kyllä sen paikkaa kätevästi vaikka peruukilla. Kiihtyy kyllä, kun vain tamppaa kunnolla. Kannattaa säilyttää mattotelineessä, lataa paremmin.

Kuulostaa hyvältä. Lähetän sulle ysityisviestiä kristallipallolla. (Pitääkin myös ladata siihen joku taksamittarisovellus ja alkomittari. Voin ottaa kyytiin vain humalaisia asiakkaita sen Kyöpelinvuoren lain takia)

Oikeastaan etsin neljän istuttavaa, mutta tuokin on parempi kuin ei mitään. Neljän istuttaville tulee jo hintaa. Voin hinata tuota kuitenkin luudalla, jolloin kyytiin mahtuu kaksi asiakasta.

Vierailija
14/18 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aladdin.

Vierailija
15/18 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävisikö sen muotoinen teekannu? Voisin myydä, mulla pyörii turhana nurkissa. Valkoinen posliininen, aikoinaan ostettu Stockmannilta.

Mitä jos sieltä pöllähtääkin jonkun kärttysen stokan myyjän henki? Ei ne mitään toiveita täytä.

Vierailija
16/18 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristallipallosta katsoin tarjouksesi. Kaupat tuli, lähetän maton naakkanavigaattorin kanssa sinnepäin. Maksat kun jaksat ja hyviä kilometrejä!

Vierailija
17/18 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alla-Tiinan lamppu olis hyvä, henki tosin voi haista...

Vierailija
18/18 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyisin saa käyttää kuin energiansäästö tai pimeän energian lamppuja! Hämäräkytkin ja  silleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä