miehet ei tykkää seurustella naisten kaa jotka on vähän rikoksia tehny joskus
Kommentit (25)
Semmoinen nainen on/ollut narkkari, alkkis, väkivaltainen tai muuten mt-ongelmista kärsivä. Syystäkin miehet juoksee karkuun
Vierailija kirjoitti:
Vähän ja aika paljonkin riippuu, että millaisia rikoksia...
No kerro millasia?? Hyviä miehiä mahdotn saada koska ne pelästyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan koska nainen on tehnyt rikoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä lainkaan millaisia rikoksia ap. on tehnyt, joita miehet pelkäävät. Itse en tuomitse suoraan vaan arvioin kokonaisuutta.
Pitää etsiä mies, joka on myös vähän rikoksia tehnyt.
Ymmärrän.. on mullakin aika seula miehen historian kanssa. Kyllä jää ne j.ännämiehet kokeilematta. Täytyy olla aivan nähtävissä, että ihminen on muuttunut. Sitten jotkut nuoruuden harhailut ei mua haittaa.
En minäkään olisi ottanut miestä, joka on ’vähän rikoksia tehnyt’.
Nainen joka käyttää muotoa kaa tarkoittaessaan kanssa, on ehdoton turn off seurustelumielessä. Kaa kaa kaa kotkotkotkot.
Vierailija kirjoitti:
Se ei käy. Pitää olla hyvä mies mikä ei oo tehny ikinä rikoksia. Aina kun sellaset miehet saa tietää ne pakenee heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei käy. Pitää olla hyvä mies mikä ei oo tehny ikinä rikoksia. Aina kun sellaset miehet saa tietää ne pakenee heti.
Eli olet sen verran kaksinaismoralisti että minä saan mutta muut ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pakenet itsekin, kun kuulet, että toinen on tehnyt rikoksia. Missä logiikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet sen verran kaksinaismoralisti että minä saan mutta muut ei
Ei koska syy on se että tekee muutoksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pakenet itsekin, kun kuulet, että toinen on tehnyt rikoksia. Missä logiikka?
Mä pystyn tunnistaa ja nään sen joka ei oo tehny eikä tuu tekee ikinä. Jos sellanen mies haluis naisen niin minkä takia se pakenee?? En oo ruma en oo läski mut en kelpaa koska oon tehny jotain joskus.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään olisi ottanut miestä, joka on ’vähän rikoksia tehnyt’.
Eli niitä pitää olla paljon tehny?
Voi olla, että tässä on jotain muutakin takana, miksi miehet pelästyy ja pakenee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pystyn tunnistaa ja nään sen joka ei oo tehny eikä tuu tekee ikinä. Jos sellanen mies haluis naisen niin minkä takia se pakenee?? En oo ruma en oo läski mut en kelpaa koska oon tehny jotain joskus.
Olet myös aika yksinkertaiselta vaikuttava, olet luultavasti siis entinen narkkari/alkkis. Ymmärrätkö kuitenkin että sellainen mies joka haluaa naisen ja juoksee sinua karkuun, haluaa samanlaisen ihmisen jota itsekkin etsit. Ja sinua ei kiinnosta miehet jotka ovat samoja asioita tehneet kuin sinä ja tapansa parantaneet, joten seuranhakusi voi olla hieman haastavaa.
Ja sanotaanko niin että kyllä sen aikasemman elämän miehetkin haistaa puhetyylistäsi ja tavoistasi, ulkonäostäkin jos olet niitä vähiä rikoksia tehnyt hieman pidemmällä aikavälillä.