Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko itseään älykkäämpiä ihmisiä jotenkin vaikea sietää?

Vierailija
02.11.2018 |

Onko? Käykö itsetunnon päälle?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut vastaan, niin en tiedä.

Vierailija
2/7 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeiden ihmisten sietämisessä on joskus vaikeuksia. Jos ilkeällä ihmisellä on punainen tukka, niin se etten siedä häntä, ei johdu siitä että hänellä on punainen tukka.

Älykäs varmasti tajusi pointin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ihmisistä jotka ovat fiksuja. Älykkyydestä en tiedä.

Vierailija
4/7 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti. :D

Vierailija
5/7 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäiasäkin on umpikieroja paskoja. Siis todella ilkeitä eli se piirre kyllä ärsyttää

Vierailija
6/7 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. - Kovin pieneksi kävisi se joukko ihmisiä, joita minun pitäisi sietää, jollen voisi tai kykenisi lainkaan sietämään itseäni älykkäämpiä. 

Vierailija
7/7 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainakaan minulla. Minua älykkäämmät ihmiset ovat lähes poikkeuksetta olleet miellyttäviä, laajakatseisia ja kiinnostavasta näkökulmasta elämään suhtautuvia. En välttämättä aina jaa kaikkia heidän näkemyksiään mutta on avartavaa kuulla ja oppia ymmärtämään, miksi he ovat jostain asiasta jotain tiettyä mieltä. Toisin sanoen perustelutaidot ovat heillä hallinnassa.

Mukaälyköt ovat tuttavuutemme alkutaipaleella joskus onnistuneet hämäämään minua mutta pian olen huomannut, että kyseiset ihmiset ovat älyltään todennäköisesti lähinnä keskinkertaisia. Minusta älykkyys ei ole pätemistä, lyttäämistä, alituista negatiivisuutta tai oman paremmuuden korostamista. Jos ja kun sitä besserwisserin kuorta naarmuttaa, niin sisältä paljastuu pelkkää tyhjyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän