Nopeasti!! Tyhmä kysymys mutta
Voiko kanasuikaleet sulattaa jotenkin nopeammin? Vai joudunko hakemaan kaupasta uudet ja sulattaa kanat jääkaapissa sitten joskus kun tarvitsee ja aikaa on enemmän?
Kommentit (12)
Mikrossa, tai laitat paketin kuumaan veteen.
Laske altaaseen hanasta kuumaa vettä ja pistä paketti sinne
Itse kyllä hakisin uudet suikaleet :D vähän riskialtista taitaa olla kanan, tai varmaankin tässä puhutaan nyt broilerista, sulatus missään mikrossa tai kuumassa vedessä ainakaan...
Vierailija kirjoitti:
Uusavuttomuutta ilmassa.
Myönnän kyllä että tämä on hiukan uusavutonta, mutta epäilin koska kyseessä kuitenkin kana (tai oikeastaan broileri jos joku nyt pilkunviilaajaksi alkaa) että meneekö pilalle, en ole aikaisemmin vastaavassa tilanteessa ollut.
Ap
Laitat perseen alle ja katsot netflixistä jonkun jakson sillä aikaa, eiköhä se sun hehtaariperseen alla muhinoidu paustovalmiiksi. Turauttelet märkiä pieruja välillä niin marinoituu samalla
Kiitos vastauksista! Olen nyt ehkä viisaampi :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Laitat perseen alle ja katsot netflixistä jonkun jakson sillä aikaa, eiköhä se sun hehtaariperseen alla muhinoidu paustovalmiiksi. Turauttelet märkiä pieruja välillä niin marinoituu samalla
Mikä hehtaariperse? Pieni mun peppu on :( muuten hyvä idea!
Ap
Mikroaaltouunin sulatusohjelma toimii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mikroaaltouunin sulatusohjelma toimii hyvin.
Sulatusohjelma kuulostaa joltain Janne Katajan isännöimältä hömpältä, jossa Christal Snow on vieraana......
Lyö vaan jäisenä pannulle - ei sitä eroa valmiissa soosissa huomaa.