Älkää tilatko Telialta liittymiä!
Olen lopettanut liittymäni ja puhelimessa luvattiin että laskuja ei enää tule.
No mitä, vähän aikaa kun olin poissa niin on jo kaksi laskua tullut!
Ja toisessa on turvapakettimaksuja joita en ole koskaan tilannut!!
Kommentit (12)
Toinen helvetti on dna. Ei meinaa päästä eroon.
Ei saa ottaa mitään pakettia liikkeessä myyjältä. Ainoastaan puhelimessa tai netistä. Kun ostat jonkun paketin livenä, siinä ei ole mitään palautusoikeutta. Et siis pysty purkamaan kauppaa, vaikka myyjä olisi johtanut harhaan/valehdellut. Postimyynnissä eli puhelimessa on kuitenkin oikeus peruttaa kauppa ja ehkä netissäkin. Netissä kuitenkin tiedät mitä ostat ja sulle ei yksittäinen myyjä pysty valehtelemaan.
Mulla oli siis vain perusliittymä.
Nyt yhtäkkiä näkyy kaikkea muutakin mitä en oo tilannut!!
Otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.
Telia tunnettu noista. Toinen saman
Kaltainen toimija on Lahti-energia. Irtisanoin Lahti-energian sähkösopimuksen muutettuani toiselle puolelle Suomea. Laskutus alkoi vuoden päästä uudestaan. Nyt 2 vuoden päästä ulosotossa taas uusia laskuja vanhasta osoitteesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa ottaa mitään pakettia liikkeessä myyjältä. Ainoastaan puhelimessa tai netistä. Kun ostat jonkun paketin livenä, siinä ei ole mitään palautusoikeutta. Et siis pysty purkamaan kauppaa, vaikka myyjä olisi johtanut harhaan/valehdellut. Postimyynnissä eli puhelimessa on kuitenkin oikeus peruttaa kauppa ja ehkä netissäkin. Netissä kuitenkin tiedät mitä ostat ja sulle ei yksittäinen myyjä pysty valehtelemaan.
Kyllä tasan saa PURETTUA sopimuksen jos on valehdeltu. Näytön saaminen valehtelusta voi tosin olla haastavaa.
Paskista paskin on kyllä Elisa! Jatkuvaa häirintää. Kaupassakaan ei voi enää käydä, kun niiden kouluttamat yli-innokkaat myyntiapinat hyökkäävät kimppuun kaupan edessä olevien myyntipöytiensä takaa. Eivätkä usko/ymmärrä, jos sanoo, ettei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Telia tunnettu noista. Toinen saman
Kaltainen toimija on Lahti-energia. Irtisanoin Lahti-energian sähkösopimuksen muutettuani toiselle puolelle Suomea. Laskutus alkoi vuoden päästä uudestaan. Nyt 2 vuoden päästä ulosotossa taas uusia laskuja vanhasta osoitteesta.
Mä en ymmärrä,miten ne voi olla ulosotossa? Ulosoton pitää mennä käräjäoikeuden käsittelyn kautta, ja koska sä olet irtisanonut sopimuksen, sä olet tietenkin esittänyt irtisanomiskirjeesi oikeudessa, ja laskut on mitätöity perusteettomina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa ottaa mitään pakettia liikkeessä myyjältä. Ainoastaan puhelimessa tai netistä. Kun ostat jonkun paketin livenä, siinä ei ole mitään palautusoikeutta. Et siis pysty purkamaan kauppaa, vaikka myyjä olisi johtanut harhaan/valehdellut. Postimyynnissä eli puhelimessa on kuitenkin oikeus peruttaa kauppa ja ehkä netissäkin. Netissä kuitenkin tiedät mitä ostat ja sulle ei yksittäinen myyjä pysty valehtelemaan.
Kyllä tasan saa PURETTUA sopimuksen jos on valehdeltu. Näytön saaminen valehtelusta voi tosin olla haastavaa.
Oletko yrittänyt?
juu, minun vanhemmiltakin yrittivät laskuttaa yhdeltä jaksolta tyyliin kolmesti, piti itse jankuttaa sinne useamman kerran että tämä ei ole oikein, väännön jälkeen korjasivat tilantee, mutta jäin miettimään että montakohan mammaa tälläset maksaa enempää miettimättä?
telian liittymät on muutenkin ihan ala arvoista kuraa, pätkii ja lagii niin seetanasti, nyt puhun siis viiveestä,
mulla ollu jokaisessa osoitteessa elisa ja ehkä kerran vuodessa pitäny buuttaa modeemi uusiksi, hyvin pelittää
Vierailija kirjoitti:
Paskista paskin on kyllä Elisa! Jatkuvaa häirintää. Kaupassakaan ei voi enää käydä, kun niiden kouluttamat yli-innokkaat myyntiapinat hyökkäävät kimppuun kaupan edessä olevien myyntipöytiensä takaa. Eivätkä usko/ymmärrä, jos sanoo, ettei kiinnosta.
Kaikki tätä tekee, mutta Elisan liittymät sentään toimii, minäkää en enää vastaa puheluihin mitä en odota ja kierrän kaukaa tälläset myyntipisteet.
Kannattaa oikaista asiakaspalvelun kautta. Ja tehdä rikosilmoitus, jos joku työntekijä on tilaillut sinulle paketteja luvatta. Minä tarkkalien myös erittäin innokkaasti miten Telian asiakassuhde kehittyy. Yksikin perseily, niin se on morjens.